Dax att plocka blåbär

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
The Old Ones tycker att det är dags för lite paj till fikat. Och vad kan vara bättre än blåbärspaj? Inget anser vi eftersom vi inte tycker bären ska stå och få mogna för länge.

Lite historik för er som inte vet:
Blå-B satte oss i TOO som fiender utan att ens ha det fina sättet att göra en riktigt krigsförklaring varken här eller i spelet. Då anfallen startat från deras håll redan så då känner vi att vi får göra det på riktigt från vårat håll.

Med detta önskar vi alla blåbär lycka till i kriget och hoppas detta kan skötas på ett moget sätt utan pajkastning :)

Mvh Ferret The Queen / Ledare för TOO
 

DeletedUser

Guest
är inte säsongen slut för blåbärs plockning?

lycka till båda parter
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
För som åskådare önska ett krig med god ton och många fina fighter samt lyckoönska båda parter å min stams vägnar :)

//TGOW
 
Reaktionspoäng
0
är inte säsongen slut för blåbärs plockning?

lycka till båda parter



Nej tydligen så fanns det en del blåbär kvar i skogen. Kanske beror det på att det fortfarande är så varmt och skönt ute. Men det är verkligen dags att ta dem nu innan det blir för sent och vi måste vänta på nästa blåbärssäsong :)
 

DeletedUser

Guest
E det bara jag som inte har en aning om vad allt detta blåbärssnacket har med något o göra? xD SORRY im slow sometimes
 

DeletedUser

Guest
ahhh! visste inte att en sån stam existera :p blåbär e gott
 

DeletedUser

Guest
någon blåbärsplockning kommer det inte bli, men att få knäppa några gamlingar på nosen kommer bli kul :)
 

DeletedUser

Guest
Ska gamlingarna lyckas plocka upp OCH ÄTA alla blåbär? :D
 

DeletedUser

Guest
MEN frett jag har redan ont i ryggen ska man plocka små små små blåbär måste jag böja mig ^^ för dom e så små gulliga små saker :awsm:

Lycka till :cool:
 

DeletedUser

Guest
Här va det mycket trashtalk, får se snart om man kan leva upp till det också :)

Jag e rätt ung och har ändå ont i ryggen :(
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp