Databas servern kunde inte hittas

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
varit så i flera timmar,ganska roligt med tanke att det finns folk som ska snipa,ducka osv :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

ja eller hur, undra på folk börjar sluta. jag trodde de va bara mig.. ärligt talat de bara dåligare, för ??? för de har en del attacker på sig att snipra m.m som karagara sa.
 

DeletedUser

Guest
Va skönt att jag inte har anfall på mig, eller har jag?
Fan, fix it.
 

DeletedUser

Guest
Aww... taggade med apelsinjuice o en ostmacka inför en morgonstund med tw... :(

Har dock inga inkommande vad jag vet, men tråkigt för er andra... :awsm:
Nej, men seriöst, folk måste ju få chans att snipa, etc som tidigare sagts... är ju inge kul när s¨nt här händer mitt i krig.. D:
 

DeletedUser

Guest
Håll till godo!
Teknikerna är meddelade om detta problem, och jobbar redan på att lösa det, verkar inte bara vara vi som har problem med databaser.
 

DeletedUser

Guest
Va bra, då är det ju bara att sätta igång med annat nu när tiden för en gång skull finns ;)
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Sånt händer,och man kan inte påverka något där,viktigast är vad händer efter att databasen problem är åtgärdade
 

DeletedUser

Guest
Förstår att ni vill in och spela/kriga igen, och vi vill inget hellre än att få igång servrarna, kan dock inte svara på när och vad som händer då de är igång.

Hittade igen devblogen, som ni kan kolla på under tiden, det står inte väldigt mycket info på den, men det bör stå där när problemet är löst.
http://devblog.tribalwars.net/?p=612
 
Senast redigerad av en moderator:

grisaknoen

Member
Reaktionspoäng
0
hmmm

Givetvis tråkigt när man planerar att slå ut anfall..får väl ge ICA 1-0 i nuläget..blir stora konsekvenser av det här..störtotur vill jag säga...O_O
Vore ju bra om ni kompenserar premiumkontot med..vi betalar hårt för detta.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Givetvis tråkigt när man planerar att slå ut anfall..får väl ge ICA 1-0 i nuläget..blir stora konsekvenser av det här..störtotur vill jag säga...O_O
Vore ju bra om ni kompenserar premiumkontot med..vi betalar hårt för detta.

Va då 1-0, är vi i krig?
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
Hur gör man nu med tanke att mycket har hänt under tiden då man inte fått dom tjänster man betalar för,dvs man kunde inte spela
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Hur gör man nu med tanke att mycket har hänt under tiden då man inte fått dom tjänster man betalar för,dvs man kunde inte spela

Supportbegäran is ur friend!

Bara att bevis att du varit online mellan vissa tider så skall du nog kunna lösa det på något sätt :)

(Gäller alla där ute!)
 

DeletedUser

Guest
Bevisa att man varit online när servern är nere? ^^

"Mellan vissa tider" skrev han... han menar tex. om man kan bevisa att man varit inne innan o precis när problemet blev fixat o man kunde logga in igen så kan man få hjälp kanske. Då vet ju supporten att man skulle ha varit inloggad när världen va nere för att snipa ett tåg, etc... ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp