Dance mot världen

xefsan

Member
Reaktionspoäng
8
Eftersom de ännu inte har skapats en krigstråd så gör jag det nu.

Här får ni lägga upp statistik och skriva i största allmänhet angående kriget.

6dde3f40d3d37f65b420bdee8307e78f.png

_________________________________________________________________________________________

Må bästa sida vinna!

ASDASDASDASD.jpg
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Lycka till!
Hoppas på ett bra krig med mycket pajkastning :awsm:

Nja, men ni har ju missat en massa stammar, när ni ändå har vanan inne från serverstart med gangbangs så kunde ni väl snackat med alla när ni ändå var igång :eek: ryktas även att tjänster och gentjänster inte gäller i sydvästliga delarna av världen ;)
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Nja, men ni har ju missat en massa stammar, när ni ändå har vanan inne från serverstart med gangbangs så kunde ni väl snackat med alla när ni ändå var igång :eek: ryktas även att tjänster och gentjänster inte gäller i sydvästliga delarna av världen ;)

Dance har ju frågat efter en gangbang i flera veckor nu.
 

DeletedUser

Guest
Frågan alla ställer sig nu på morgonen är varför lundav nukeadlar emot ett konto som redan är rensat:rolleyes:
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Frågan alla ställer sig nu på morgonen är varför lundav nukeadlar emot ett konto som redan är rensat:rolleyes:

Jo men verkligen. Jag tror att det är precis den frågan alla nyvakna ballerinor ställde sig när dom först kollade TW.

Något som jag rekommenderar skarpt är att tänka lite logiskt innan man yttrar sig på externa, förutsagt att logiskt tänkande är en egenskap du besitter, vilket det börjar råda tvekan om.


Kan tyvärr inte säga detsamma. Fast det kan nog ingen ;)
 

DeletedUser

Guest
Något som jag rekommenderar skarpt är att tänka lite logiskt innan man yttrar sig på externa, förutsagt att logiskt tänkande är en egenskap du besitter, vilket det börjar råda tvekan om.

Det är inte så att jag kommer adla ned lojjen och sedan dra en retake när du inte timar deff... dahh
 

DeletedUser

Guest
När kommer den nya dikten Lundav?? Ryktas även att folk börjar äntligen prata i dance nu när dom hänger lösa. Nya spelare har föds upp!
Nocturne förlorar ännu en värld.
Kan vi få lite motstånd,Nocturne pls.
 

DeletedUser

Guest
Vi kommer ge motstånd oavsett om vi förlorar eller vinner :)

Har vunnit så många världar tidigare att det inte längre alltid är det som är målet.
 

DeletedUser

Guest
När kommer den nya dikten Lundav?? Ryktas även att folk börjar äntligen prata i dance nu när dom hänger lösa. Nya spelare har föds upp!
Nocturne förlorar ännu en värld.
Kan vi få lite motstånd,Nocturne pls.

Dikterna kommer när andra gangbangar, poesi föds ur vemod, inte när man betalar tillbaka tjänster med otjänster....
 
Topp