Dags att ställa saker till rätta.

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Du menar din påstådda backtrack. Som vi båda vet aldrig har hänt. Men så är det ju, du har alltid haft behov utav att fabricera fram falska saker, för att påvisa din "gudomlighet". Du är och har alltid varit en pajas henke, du kan spela, det erkänner jag. Men du har verkligen väldigt svårt att hålla koll på vad som är verklighet och inte. Clownen Henke har uttalat sig igen, beware.. varning för gudskomplex på hjul.

Sen så är du medveten att jag var bortrest då och inte brydde mig om kontot märkvärdigt, lirade v19 bara för att snacka med kompisar. Men good for you, att du får en egoboost av att lyckas RENSA (notera; inte bt'a) en inaktiv Adam. Du är värd en applåd, eller nej förresten.. gå och göm dig igen din förbannade pajas.

På Band menar du, för ja är som en pansarvagn som bara kör över allt motstånd. BAM btch =D

Nej, alla vet att ja bta och adla dig. Du får nog motbevisa dedär på bättre sätt än och förneka, för Twstats ljuger inte.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
På Band menar du, för ja är som en pansarvagn som bara kör över allt motstånd. BAM btch =D

Nej, alla vet att ja bta och adla dig. Du får nog motbevisa dedär på bättre sätt än och förneka, för Twstats ljuger inte.

Tw-stats påvisar att du adla min by, ja. Men hurvida du backtrackade mig eller inte, står inte twstats. Vore ju roligt om du då kunde lägga fram den rapport, där jag anföll dig ;) Men nej, just det.. du kan ju inte bevisa det, har aldrig kunnat göra det. För att den finns inte.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Men jag har ju inte heller kvar rapporten på när jag BT'ade din BT mot mig..
Hur ska jag då kunna försvara mig själv och fortsätta "claima" titeln - Jag BTade "Adam"
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Men jag har ju inte heller kvar rapporten på när jag BT'ade din BT mot mig..
Hur ska jag då kunna försvara mig själv och fortsätta "claima" titeln - Jag BTade "Adam"

För att du är den enda jag, rent ärligt, kan säga har lyckats med en riktig backtrack på mig. I en värld som inte är speed, där har de flesta lyckats BT'a mig. Men om man ser till vanliga världar, så är du den enda, i värld 18 där jag spelade på Shaving Ryans Privates och du lira på något konto i DOH!, minns inte ditt nick dock.. Nick!
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
För att du är den enda jag, rent ärligt, kan säga har lyckats med en riktig backtrack på mig. I en värld som inte är speed, där har de flesta lyckats BT'a mig. Men om man ser till vanliga världar, så är du den enda, i värld 18 där jag spelade på Shaving Ryans Privates och du lira på något konto i DOH!, minns inte ditt nick dock.. Nick!

Tror jag gick under namnet Apu Nahasapeemapetilon under den tiden jag BT'ade din bt :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tw-stats påvisar att du adla min by, ja. Men hurvida du backtrackade mig eller inte, står inte twstats. Vore ju roligt om du då kunde lägga fram den rapport, där jag anföll dig ;) Men nej, just det.. du kan ju inte bevisa det, har aldrig kunnat göra det. För att den finns inte.

Sluta nu gullet, klart ja bta o sen adla dig ;)
 

DeletedUser

Guest
Tittar man tillbaka på tidigare världar så kan knappast dessa herrar vara samma person. På V3 var dom två helt olika karaktärer, det vet jag eftersom jag spelade med/mot båda. Den ena var redan då nästintill fullfjädrad krigare medan den andra höll på att lära sig hitta knapparna. ;)
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
Alla vet vi vem som va vem utav dessa, men du tror inte, som jag, att det va ett knep för att redan då förvilla oss medspelare?
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Tittar man tillbaka på tidigare världar så kan knappast dessa herrar vara samma person. På V3 var dom två helt olika karaktärer, det vet jag eftersom jag spelade med/mot båda. Den ena var redan då nästintill fullfjädrad krigare medan den andra höll på att lära sig hitta knapparna. ;)

plus poäng asså
 

DeletedUser

Guest
För att du är den enda jag, rent ärligt, kan säga har lyckats med en riktig backtrack på mig. I en värld som inte är speed, där har de flesta lyckats BT'a mig. Men om man ser till vanliga världar, så är du den enda, i värld 18 där jag spelade på Shaving Ryans Privates och du lira på något konto i DOH!, minns inte ditt nick dock.. Nick!

Det var jag som bt'a
 
Topp