Dags att skjuta Djur! (puppy - v.s.)

DeletedUser

Guest
Nu vässar vi våra blodiga tänder för att jaga lite vildsvin.

Varför? Jo jag pekade i blindo på kartan och under mitt finger, där fanns v.s. så för att få utlopp för mitt maktbehov och grova hybris går nu några av oss på svinjakt.

Att ni ignorant ger er in i våra områden utan kontakt kan också vara en bidragande effekt men jag går till fullo på det blinda pekandet, att rulla tärning börjar bli gammalt nämligen.

Gangbang eller inte, som man bäddar får man ligga, iaf om man ligger nära puppy.

Önskar er lycka till, och att kriget ger oss många fler byar.

Kyss
 

DeletedUser

Guest
Haha, patetiskt. Om ni hade valt Björn som också är rätt närvarande i K46 så hade det kunnat bli lite match, men att välja VS är inget annat än fegt. Som ni vet har vi inget att sätta emot då vi som sagt redan är knockade av Björnarna.
 

DeletedUser

Guest
Haha, patetiskt. Om ni hade valt Björn som också är rätt närvarande i K46 så hade det kunnat bli lite match, men att välja VS är inget annat än fegt. Som ni vet har vi inget att sätta emot då vi som sagt redan är knockade av Björnarna.

Björnarna vet vart deras revir slutar, sen vet de också att dom ska hålla sig undan abels feta finger.^_^
 

DeletedUser

Guest
Kanske dags att damma av en forumsklassiker....

"Jajaja, och Booyaa är säkert jätte stolta över sin lydiga lilla voffsing, tror dock att jag talar för hela övriga V11 när jag säger..........gäääääässsp"
 
Topp