Daglig login bonus!

DeletedUser

Guest
Daglig Login bonus!


dailyloginbonus.jpg


Ännu en ny funktion kommer till Tribal Wars! Vi kallar det Daglig Login Bonus! Med detta vill vi belöna våra lojala spelare som kommer tillbaka varje dag och slåss i vårt spel.

När du loggar in på Tribal Wars första gången en dag (eller har oöppnade kistor) lommer skärmen ovanför här att visas, och du kommer kunna öppna en kista. Det finns nio kistor, en för varje dag. Kistorna förblir tillgängliga om du loggat in den dagen, så om du loggar in varje dag kan du öppna alla nio kistorna dag nio! Vi vet i och för sig inte varför du skulle vilja vänta så länge istället för att få din belöning direkt varje dag istället...

Men se upp: Kistor som inte blivit öppnade dag nio kommer försvinna och ersättas med ett nytt set med nio kistor.

FAQ
Jag råkade stänga pop-up fönstret! Hur får jag min Login Bonus?
Du kommer kunna hitta skärmen för din Login Bonus under menyn Profil. Dessutom kommer pop-up fönstret dyka upp varje gång du loggar in, så länge du har oöppnade kistor.

Vad händer om jag missar en dag?
Om du missar en (eller flera) dagar blir Login Bonusen inte återställd, men du får heller inte alla belöningarna gratis längre. Dina efterföljande logins kommer alltid ge dig nästa kista på tur i setet, och inte den för dagens nummer. Så om du loggar in dag 1 och dag 4 kommer du få kista nummer 1 och kista nummer 2, inte kista nummer 4.

Kan kontoövervakare plocka ut den Dagliga Login Bonusen åt mig?
Nej. Det är endast inloggningar från ägaren som räknas. Kontoövervakare kommer heller inte kunna göra anspråk på kistor även om ägaren har loggat in den dagen.

Måste jag plocka ut kistorna varje dag?
Nej, du behöver inte. Fram till den sista dagen (dag 9) kan du plocka ut alla kistor du låst upp. ;Men kom ihåg att efter dag 9 kommer alla kistor återställas och du kan inte längre plocka ut dem. Därför rekommenderar vi inte att du väntar till sista dagen med att öppna kistorna.

Är funktionen tillgänglig på mobil?
Nej, för närvarande kommer funktionen bara finnas i webbläsarversionen.
 
Topp