Dörr på forumet?

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Jag hittade dörren! Och jag har säkerligen premiumpoäng att inkassera ;)
Himlarns så krävande du är då... du fick väl behålla ditt konto? Sen gälls det inte om man hittar dörren när man var med om att sätta dit den....

Wow, tre världar igång och forumet används knappt. Kommunicerar alla på andra plattformar idag?
Tyvärr är väl kommunikationsformen forum rent allmänt lite utdöende - det är lite för tungt, klumpigt och ohanterligt när det finns så många enklare alternativ. Men det är riktigt synd eftersom en chatt aldrig någonsin kan fylla samma funktion som plattform för propaganda och provokationer. Men eftersom de talangerna i stort verkar förlorade och man istället kommunicerar med sms-svenska är det kanske lika bra....
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
216
Mitt konto rök också, trots din goda insats att rädda det :(

Har kollat vad som händer, och det är inte riktigt klart någonstans. Jag misstänker att ingen egenligen förstår exakt vad som hänt, men det har drabbat alla versioner man bestämt sig för att testa det på :(

Men, jag har en egen liten plan och fundering - kontakta mig, här eller i supporten eller någon annanstans så kollar vi vad/om som går att göra härifrån!
 
Senast ändrad:
Topp