Countdown?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är det inte dags att stänga denna värld?

FTW äger nu c:a 67% av världens byar. Det har FTW gjort under ganska många månader. Aktiviteten är väldigt låg. Antalet spelare är under 1000.

Spelledningen borde göra med denna värld vad man normalt gör med en halt häst. Put it out of its misery!

/Ojar
 

DeletedUser

Guest
Jag låter tråden vara öppen så ni att har nått att diskutera;)

Men jag vill ha diskussionen på en bra nivå annars blir hänglås.
http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=19756
Här har ni även mer info.


Jag har för mig att Gaffel har sagt att han skulle ta världarna i ordning (låsning/halverade adelspriser etc), V2 har fått sina adelspriser halverade så nu blir V4 som får en "behandling" sen V6. OM jag minns rätt dvs.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Hmm, när man läser den engelska texten så stämmer det inte med den svenska.... Där i den engelska står det att när en värld har nått upp till 60-70% av de aktiva byarna så stängs världen för nyrekrytering... så står det inte på svenska. Jag blir lite fundersam. Är det en översättningslapsus eller har förutsättningarna ändrats? I v6 har vi ju klart mer än 70% av de aktiva byarna, eller?
Kram
 

DeletedUser

Guest
verkligen underligt om adlarna inte ens är halverade och att ingen vet att värld status är "end game" samt att inget datum är satt för när end game eventuellt avslutas, inte ens klar info om att det startats.

Borde ju komma ett officiellt meddelande till alla spelare på världen.

hmm verkligen underligt hmm verkligen underligt hmm verkligen underligt hmmmmm
 

DeletedUser

Guest
Hade glömt av denna tråden^^

Låser tråden då Countdown har börjat, god jaktlycka=)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp