Corian vs VVV

Vilka tror du kommer att vinna ?

  • VVV

    Röster: 77 57,5%
  • Corian

    Röster: 57 42,5%

  • Totalt antal röstare
    134
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Som så många andra gånger så sägs inte hela sanningen här.

Ni kan igentligen inte påstå att Coriander brytit IAPn.
Och kom inte och säg något annat när jag har bevis. Ta det isåfall på PM med mig.


Deus du som tyckte att Coriander hade ändrat sig?

Ja, även dom bästa kan ju ha fel ibland...
 

DeletedUser

Guest
Som jag sagt åtskilliga gånger förut så gjorde vi bort oss, och det har vi fått straffa för.

På senare tid tycker jag att vi skött detta ganska bra, och detta är som sagt ej vårat fel.
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
*On topic*
Gz vvv tills "vinsten".

*Off T* varning
Efter Andurans frånfall från stammen har Corian gått från bra till skitdåligt.
Bevisligen var det Anduran som var Corian. De efterträdande ledarna för Corian har kört hela stammen genom en påse hundskit och deras förmåga att leda stammen framåt har mer eller mindre varit värdelöst.
De spelare i Corian som gjort/gör heder för Corian får idag sitta och undra varför Corians f.d. storhet numera är en torkad skit på ett toalettpapper.
Antar att det har med umgänget att göra... Flugor dras ju till skit.
Heder för Anduran, All heder för Anduran, jag lider med honom om han behöver se vad ni gjort med stammen. Skäms på er.

Till VVV kan man bara säga... Bra jobbat, ni visade vägglössen vart skåpet skall stå.

Här med krönter jag dig till forumets största shit-talker, kommer pajkastningar från dig i varenda tråd.
Undrar om någon, någonsin kommer bry sig om dina omogna kommentarer.
När kommer mognaden? Man börjar undra om det inte är dags snart.
 

DeletedUser

Guest
gör bara ett återbesök på denna server...har slutat...hur går det för thestriker&co?
 

DeletedUser

Guest
Striker är med VVV nu. om det var det du ville ha som svar.
 

DeletedUser

Guest
Som jag sagt åtskilliga gånger förut så gjorde vi bort oss, och det har vi fått straffa för.

På senare tid tycker jag att vi skött detta ganska bra, och detta är som sagt ej vårat fel.

Chrisaa NwcwMA

Jag fattar ingenting, du spelar i NwcwMA men är med å sköter Corian?
"Inbytt" i NwcwMA för att kriga tills du är trött (slut på trupper) för att sen byta tillbaks, eller vad?
 

DeletedUser

Guest
Jag gick över före kriget bröt ut.

Och kommer inte att springa tillbaka så fort mina trupper tar slut, däremot så har jag inte bytt permanent.

Jag och resten av Coriander hade olika åsikter angående detta, så jag valde att kriga under wcw fanan ett tag.
 

DeletedUser

Guest
Enligt Tw-stats så finns det numera ett pendeltåg mellan NwcwMA och corian.. Dom spelarna som har slut på trupper får spela någon vecka i corian för att återhämta sig och sen så hoppas dom tillbaka till NwcwMA för att fortsätta kriga?

Visst Tjekan gick aldrig med på den där "ren-håriga" fighten som boman yrade om i början men geez det finns ju gränser va`?
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Vart hittade du detta pendeltåget?

Roligt att det fortfarande går att hitta på saker iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Enligt Tw-stats så finns det numera ett pendeltåg mellan NwcwMA och corian.. Dom spelarna som har slut på trupper får spela någon vecka i corian för att återhämta sig och sen så hoppas dom tillbaka till NwcwMA för att fortsätta kriga?

Visst Tjekan gick aldrig med på den där "ren-håriga" fighten som boman yrade om i början men geez det finns ju gränser va`?


Och då ser du även att jag varit kvar under hela tiden.
Har inte gått tillbaka.

Slutdiskuterat om detta, har inget med ämnet att göra!
 

DeletedUser

Guest
Vart hittade du detta pendeltåget?

Roligt att det fortfarande går att hitta på saker iaf :)

han skrev iofs nwcwMA, men jag är rätt säker på att han menar hela wcw släkten, och om du inte hittar pendeltåget då ber jag dig kolla igen, och igen, för det finns där, rätt så tydligt också.
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kollade faktiskt under Corian däremot. Låt mig kolla igen, uppenbarligen måste jag missat en hög med stambyten.

Edit: Jag måste vara helt blind. Jag kan inte hitta detta tåg. Såg kanske 2-3 medlemmar som varit i både wcw stam och corian, men vill inte räkna detta som något tåg utav medlemmar.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag kollade faktiskt under Corian däremot. Låt mig kolla igen, uppenbarligen måste jag missat en hög med stambyten.

Edit: Jag måste vara helt blind. Jag kan inte hitta detta tåg. Såg kanske 2-3 medlemmar som varit i både wcw stam och corian, men vill inte räkna detta som något tåg utav medlemmar.

Det finns där om du tittar noga... Det hoppades rätt så rejält dessutom ett tag.
Man undrade lite vad de sysslade med.
 

DeletedUser

Guest
Bumpen består i att folk går in och röstar. Är omröstningen inaktuell så säg till mig. Då låser jag tråden så faller den sakta ner i det stora svarta hålet. ;)
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Bumpen består i att folk går in och röstar. Är omröstningen inaktuell så säg till mig. Då låser jag tråden så faller den sakta ner i det stora svarta hålet. ;)

röstningen är om ett krig 3 år tillbaka... VVV och Corian finns väl inte kvar längre vad jag vet.

lås tråden så slipper man denna jobbiga bump.

mvh
klemmpa
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Jag startade som moderator på denna världen för ungefär en vecka sedan. Krig kan hålla på lika länge som världen gör det och jag är inte inne och tittar i stats så fort det plingar i en tråd. Fråga dig hellre varför folk röstar i en omröstning om något som inte finns. DÄR kan man tala om dumheten personifierad - Spela på världen och inte veta vilka stammar som är med. Way to go.

Tråd låst av uppenbara skäl.

Edit:
Jag hann se dig hero, snabbt redigerat, det var bra. ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp