Core på marsch !

DeletedUser

Guest
Nämen där ser man! Vi i gamla NATO var ju så dåliga för att vi inte tog byar av er i ARV men vad ser jag nu 129-4 sen krigsstart! Go core!



nämen kolla där kom råttan fram igen .. hah du är på cores sida bara för att dom är större än oss >.< hah rövslickare? kan man säga så ... hmmh får fundera på saken ;)
 

P3kkl

Member
Reaktionspoäng
0
nämen kolla där kom råttan fram igen .. hah du är på cores sida bara för att dom är större än oss >.< hah rövslickare? kan man säga så ... hmmh får fundera på saken ;)

Jag är inte på cores sida för att dom är större än er?

Jag är på cores sida för att jag alltid gillat dom.
Och för att vi också krigar mot er?
 

DeletedUser

Guest
Ta de lugnt Anders vi har inte kommit igång än ... :)


Ni har nog allt kommit igång, synd bara att det är vissa spelare i Core som inte förtjänar att vara där, såna som bara ha glidit med bara för att ni e stora, ni andra som vet vad ni håller på med fortsätt med det, men se fan till att kicka sån skit som inte kan kriga.. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jag Och Icewood har en riktigt rolig battalj lär jag säga! Hoppas inte att ni andra ( Khuna, Pitemag osv ..) lägger er i allt för mycket, känner att det är en prestige. ;)
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Sa till de i Core en gång rekryterar ni efter poäng så har ni gjort ett bra val.. men det brukar annars vara efter vad man uträttar isåfall var det ett dåligt val. Men med tanke på hur mycket barbarer det blivit på v7 så har väl någon blivit glad iallafallxD

Core själva har ju också alltid varit ganska fega och bara glidit med... är ju så älskar man att färga kartan ljusblå och lila så kan man ju inte kriga.. att ge sig på småstammar är ju inte ens värt namnet krig.

Ge er in i ett riktigt krig som visar att ni verkligen platsar i toppen som stam...att rekrytera sig stora är inte svårt.

Nä, jag håller inte på Core enbart pga vad de gjort förr betett sig som en av V7 största fegisar ihop med några andra.
 

DeletedUser

Guest
Kan man säga att det gör här med, men jag ska säga så här att jag tycker det är ynkligt att så många som har gett sig på mig och ändå är det bara INSIDEOFT som har lyckats ta byar ifrån mig än så länge , en eloge till dig min värdige motståndare, tyvärr så lyckades du ta den byn pga att mitt internet var nerstängt i 12 timmar, men ni andra fy fan va ni e dåliga, ni vet vilka ni är som är på mig, kom igen nu och ös på med mer attacker, alltså ni som redan e på mig, ha lite kurage och lämna alla andra utanför... Ni är 8 mot 1 och endast 2 tappade byar för mig, INSIDEOFT du tar säkert 2 till idag om jag ska vara ärlig..
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Sa till de i Core en gång rekryterar ni efter poäng så har ni gjort ett bra val.. men det brukar annars vara efter vad man uträttar isåfall var det ett dåligt val. Men med tanke på hur mycket barbarer det blivit på v7 så har väl någon blivit glad iallafallxD

Core själva har ju också alltid varit ganska fega och bara glidit med... är ju så älskar man att färga kartan ljusblå och lila så kan man ju inte kriga.. att ge sig på småstammar är ju inte ens värt namnet krig.

Ge er in i ett riktigt krig som visar att ni verkligen platsar i toppen som stam...att rekrytera sig stora är inte svårt.

Nä, jag håller inte på Core enbart pga vad de gjort förr betett sig som en av V7 största fegisar ihop med några andra.


Seriöst Tussen, jag undrar vad du håller på med.. Vad har du åstadkommit egentligen som gör att du har rätt att döma oss i Core? Du la ned ditt konto istället för att stå upp emot AN, så kom inte o snacka feg med oss.

Rekrytera oss stora? Snälla du.. Vi har som alla andra stammar, tagit in spelare vi sett hållit måttet för att vara med i stammen.

Att du är bitter efter din utgång förstår jag, jag skulle inte velat blivit tilldelad den hand du/ni fick, men sköter man inte sina kort rätt så blir det så, att vi i Core gjort det, och du är bitter över det - get over it.

Vi i Core har alltid varit fega och glidit med? Du måste ju vara tappad som barn för gudsskull, det finns många sätt att kriga på, vi har valt en lugn och synligen väldigt framgångsrik väg - raka motsatsen till din och din stams väg, till att vara där vi är, vi har skött vårat och inte lagt oss i resten av världens tjaffs som var tidigare. Vi blev kallade noobs, sim city, och annat. G-R och Mi6 gick på oss - vi överlevde och vann det kriget.

Jag skulle säga att vi har spelat smart och gjort vad som behövts göra för att nå toppen, jag har ingen skam utan jag är riktigt stolt att ha varit med och arbetat upp Core till den placering vi nu är idag, igenom allt skitsnack som snackats om oss under tiden, motbevisar vi nu alla i slutändan medans vissa "bättre spelare" och "bättre stammar" nu är nollade och gnäller på forumet hur fega Core är..


I princip så var allt detta offtopic och jag ber om ursäkt för det, men Tussen, du har inte gjort något annat än att pissa på oss i Core med dina väl valda ord, och det är fortfarande du som tryckte avsluta konto, vi är fortfarande kvar, utan att ha målat våran karta lila och ljusblå.
 

DeletedUser

Guest
Kan man säga att det gör här med, men jag ska säga så här att jag tycker det är ynkligt att så många som har gett sig på mig och ändå är det bara INSIDEOFT som har lyckats ta byar ifrån mig än så länge , en eloge till dig min värdige motståndare, tyvärr så lyckades du ta den byn pga att mitt internet var nerstängt i 12 timmar, men ni andra fy fan va ni e dåliga, ni vet vilka ni är som är på mig, kom igen nu och ös på med mer attacker, alltså ni som redan e på mig, ha lite kurage och lämna alla andra utanför... Ni är 8 mot 1 och endast 2 tappade byar för mig, INSIDEOFT du tar säkert 2 till idag om jag ska vara ärlig..

8 mot 1?

Vad jag vet så är det endast 2 st som försökt att adla lite smått från dig.
Att skicka skarpa/fejka och att adla är 2 helt olika saker
 

DeletedUser

Guest
Kan man säga att det gör här med, men jag ska säga så här att jag tycker det är ynkligt att så många som har gett sig på mig och ändå är det bara INSIDEOFT som har lyckats ta byar ifrån mig än så länge , en eloge till dig min värdige motståndare, tyvärr så lyckades du ta den byn pga att mitt internet var nerstängt i 12 timmar, men ni andra fy fan va ni e dåliga, ni vet vilka ni är som är på mig, kom igen nu och ös på med mer attacker, alltså ni som redan e på mig, ha lite kurage och lämna alla andra utanför... Ni är 8 mot 1 och endast 2 tappade byar för mig, INSIDEOFT du tar säkert 2 till idag om jag ska vara ärlig..

Hej hej =)

Jag erkänner jag har inte tagit en by av dig...

Men juste! Jag har ju inte ens skickat några adlar heller :) :)
 

DeletedUser

Guest
Spelar ingen roll hur många det är som skickat adels, Det är flera än två iaf, Det är flera adels som har dött här inklusive en helvetes massa skarpa som har gått i väggen. Gnäller inte på nåt vis, tycker det är skitkul att det äntligen har hänt nåt för våran del. Fortsätt skicka, bara kul för min del.....

8 mot 1?

Vad jag vet så är det endast 2 st som försökt att adla lite smått från dig.
Att skicka skarpa/fejka och att adla är 2 helt olika saker


Men vem är du????
 
Senast redigerad av en moderator:

Vurpalainen

Member
Reaktionspoäng
2
Ge er in i ett riktigt krig som visar att ni verkligen platsar i toppen som stam...att rekrytera sig stora är inte svårt.

Du skojar? Snälla säg att du skojar? ...

26 av 39 spelare (snabbt räknat, plus minus 1-2) i Core har spelat i stammen i över 10 månader... Ha då i åtanke att stammen är relativt färskt då den grundades för endast 13 månader sedan (V7 har funnits i ca 20 månader?). Kallar du det att rekrytera sig till toppen? Jo tjena... 13 nya spelare sen oktober...

Riktigt krig? Mi.6? G-R? Men det gick ju väldigt bra för dig när det väl smällde... Du tappade ju trots allt inte en by... Du hade säääääkert inte gjort det heller, utan V7 blev ju såååå tråkigt så du avslutade kontot....
 

DeletedUser

Guest
Sa till de i Core en gång rekryterar ni efter poäng så har ni gjort ett bra val.. men det brukar annars vara efter vad man uträttar isåfall var det ett dåligt val. Men med tanke på hur mycket barbarer det blivit på v7 så har väl någon blivit glad iallafallxD

Core själva har ju också alltid varit ganska fega och bara glidit med... är ju så älskar man att färga kartan ljusblå och lila så kan man ju inte kriga.. att ge sig på småstammar är ju inte ens värt namnet krig.

Ge er in i ett riktigt krig som visar att ni verkligen platsar i toppen som stam...att rekrytera sig stora är inte svårt.

Nä, jag håller inte på Core enbart pga vad de gjort förr betett sig som en av V7 största fegisar ihop med några andra.

Tycker att du inte borde uttala dig alls i denna fråga med tanke på att du försvann med svanens mellan benen när det väl smällde o du avslutade ditt konto. Men som sagt det kanske stämmer att alla är "expert" när man sitter när man själv inte deltar...
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ARV ExcPh
Players: Virskill Rabalder

Timeframe: 08/08/2010 21:00:00till14/08/2010 19:43:40

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 556
Sida 2: 167
Skillnad: 389

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 494
Sida 2: 17
Skillnad: 477

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,291,441
Sida 2: 1,457,651
Skillnad: 3,833,790

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,730,232
Sida 2: 155,760
Skillnad: 4,574,472

chart
 

DeletedUser

Guest
Jag har iaf adlat en femtedel av både ARV's och Ex's övertagna byar, haha ;)
 
Topp