Core på marsch !

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Core är på marsch !

Länge har Cores krigare tittat med avund på sina södra granar EXC, mycket för deras stora lojala hjärtan. Först till den stora ledaren MrManiac och sedan när han försvann för allt han står för....
Det är därför våra krigar nu tågar söder ut, vi vill också ha samma goda lojalitet som ni har i era byar.

Samtidigt så har vi alltid beundrat stammen ARV och deras otroliga överlevnads instinkt, dom har överlevt allt från Moxare till Stora tuffande tåg.
Genom att anfalla dom så hoppas vi på att ta del av deras kunskap om odödlighet.

Härmed så har ni blivit delgivna :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Känns rätt pissigt av er, Core.

Ni ska alltså stjälpa dem som en gång hjälpte er med deff i rådande läge?

Nä fyfan, allt vi gjort för er.

Men tro inte att ni kommer att få någonting gratis, vi har klarat oss förr och kommer förmodligen göra det igen.

/ emme
 

DeletedUser

Guest
håller med emme tycker att det här är väldigt tråkigt! core har varit våra vänner sen länge ... och nu kommer dom med kniven i ryggen ... väldigt dåligt
 

DeletedUser

Guest
Jag får hoppas på en god krigsämja, God lycka till core :).
 

DeletedUser

Guest
Har bara en undran...vem anfaller före krigsförklaringen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
håller med emme tycker att det här är väldigt tråkigt! core har varit våra vänner sen länge ... och nu kommer dom med kniven i ryggen ... väldigt dåligt

Hej hej :) Bara så att du vet så sades våran IAP upp för över en månad sedan och i och med att ni mergade med ARV så hade vi inte ens en diplomatisk relation med er... Finns det inte någon rådande IAP, Allians så behöver den anfallande stammen inte förbereda fiendestammen ;).

Har bara en undran...vem anfaller före krigsförklaringen?:confused:

Varför inte om vi inte har någon diplomatisk relation? :awsm:

Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ARV RL ExcPh
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57
Sida 2: 0
Skillnad: 57

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 539,653
Sida 2: 0
Skillnad: 539,653

chart
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hej hej Bara så att du vet så sades våran IAP upp för över en månad sedan och i och med att ni mergade med ARV så hade vi inte ens en diplomatisk relation med er... Finns det inte någon rådande IAP, Allians så behöver den anfallande stammen inte förbereda fiendestammen .

Ändå bör en viss respekt visas.
 

Penna

Member
Reaktionspoäng
0
Det är inte lönt badex, det var samma mot oss,

Vissa är som dem är ;)
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
håller med emme tycker att det här är väldigt tråkigt! core har varit våra vänner sen länge ... och nu kommer dom med kniven i ryggen ... väldigt dåligt

Tack Joel.. Du gjorde precis min dag, oj oj så jävla skönt inlägg.. "Core har varit våra vänner länge, och nu kommer kniven i ryggen"

Vi höll ju för fan er om ryggen, hjälpte er väldigt mycket om jag inte minns fel. Tycker inte ni ska klaga på oss i Core. Visst, ni kan tycka det är skit att vi krigar nu, men det var något som är oundvikligt, så det är det bara, för att vinna en värld så måste någon ta dem svåra besluten att kriga emot vänner, och det är precis vad vi i Core gör nu, vi har alltid valt den tysta, lugna, och "i skuggorna" taktiken. Det är slut nu och vi vill bara ha ett härligt krig, sluta gnälla om vem som gjorde vad och all den där skiten, för helt ärligt är det inte intressant, ta er istället i kragen o börja attackera istället för att grina här...

Tack för mig.
 

DeletedUser

Guest
Har bara en undran...vem anfaller före krigsförklaringen?:confused:

Japan anföll USA och Pearl Harbor den 7 december 1942 utan en krigsförklaring. Tror krigsförklaringen kom 13:45 och attackerna startade 13:00 lokal tid.

I TW världen är det väl kutym att först tillhandahålla en krigsförklaring men ingen lag. Som de säger. De har ingen diplomatiskt relation till stammarna i fråga så då behövs ingen förklaring.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
haha, och alla vet ju hur det gick för Japan :rolleyes:

Men ja, det är smart och det gav Japan ett sjuhelsikes försprång. Amerikanarna var ju rejält skakade efter flygattacken mot Pearl Harbour.
 

DeletedUser

Guest
Ja då vart de igång då ja.

Oväntat men vanligt ändå att sådant här sker på alla världar.

De gör lite ont i ens svaga hjärta att en sådan stam som man hållit så högt väljer detta men de är ett krigsspel..


Nåja Rock on! Då kör vi på då folket!

ARVáre jag uppmanar er att hålla er goda ton härinne nu trots om läget kan verka hopplöst så ska vi resa oss igen!

Gjort de för o vi gör de igen!
 

Espis

Member
Reaktionspoäng
0
Som Zilla sa.

Vi har gjort det förr och vi kan göra det igen. Vi är här för att stanna.
Huzza!
 

xonicen

Member
Reaktionspoäng
0
Oj oj, detta kommer bli intressant, Svårt att välja vilka man ska hålla på dock. CORE är ett trevligt gäng, samt är ARV också det.

Men i alla fall, Lycka till båda sidor!
 

DeletedUser

Guest
Alltid kul med krig :D

Tror att många har undrat hur respektive stam laddar upp inför denna strid. Jag har svaret trots att jag inte spelar längre.
Core:
core_%5Bmd5%3B30dae3ec5b228b26493c6dba9ffc8443%5D.jpg

Helt rätt att träna, dock är kanske detta fel sätt i ett krigsspel?
Arv
260.jpg

Starka saker kanske fungerar?

Hoppas på att få se ett trevligt krig nu med allt vad det innebär. Core, jag hoppas att ni återgår till er träning så att ni sitter mindre vid datan :p
Arv, vad ska jag säga till er? Kör hårt nu, glöm inte att ha kul ;)
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Lite stats:

Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ARV
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 65
Sida 2: 0
Skillnad: 65

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 623,136
Sida 2: 0
Skillnad: 623,136

chart


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Side 1:
Tribes: Core
Players:

Side 2:
Tribes: ExcPh
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 60
Sida 2: 1
Skillnad: 59

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 571,684
Sida 2: 9,739
Skillnad: 561,945

chart


Självklart förstår jag att EXC stats hade varit bättre om det bara var mot Core dom krigade...
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp