Come on!

DeletedUser

Guest
Hejsan alla spelare på v12 :)

Vi har alla njutit av spelet här i sommar och hösten har kommit. Det är stor inaktivitet som råder i min kära stam som jag en gång skapade..
Och vi tackar nu för oss och tackar mest yawn och träd som blev över mäktiga för oss... Bara att inse fakta :)

Och hoppas yawn och träd tyckte vi bjöd upp iallafall fast halva vår stam slutar osv.

Så vi har beslutat att upplösa stammen. och erkänner oss besegrade.
Sen om ni vill fortsätta adla spelarna från come on! är upp till er.. men dom aktiva som är kvar skulle jag inte ha jagat. alla vill ju spela för att ha kul =) Så förstör inte deras framtid och ta med dom i er stam istället.. Eller gör hur ni vill..

tack för allt!

( Ja, jag talade för hela stammen och nej jag har inget eget konto men har fått ett nu att upplösa stammen med jag en gång startade)

Mvh

Come on!
 

kakeru

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt att höra, hade gärna sett att kriget mellan yawn,träd mot Cmon! hade löpt lite längre än några veckor, bra spelare på alla sidor o detta kunde ha blivit ett väldigt långdraget krig med spelare som tar byar av varandra hela tiden och på så sätt hållt denna värld igång då andra mindre stammar har tiden på sig att växa sig starkare medans 3 stormakter krigar mot varandra, och jag tror att nu med detta så är värld12 helt slut. Inget finns kvar nu när de bästa motståndarna för yawn o träd erkände sig besegrade.

Hoppas dock att jag har fel, men vi får se vad tiden utvisar..
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Ärade Cmon! och Come on?,

Det är med stolthet jag och mina stamkamrater i Yawn kan säga att vi känner oss hedrade över den kamp som vi blev bjudna på, dock verkar tåget inte tuffa vidare längre vilket vi anser oerhört sorgligt då vi gärna krigat vidare ett tag till i alla fall.

Oavsett, jag vill tacka eder alla å min stams vägnar för en trevlig kamp trots en väldigt massa skitsnack från båda parter mellan varven. Det har varit många roliga och framförallt svettiga nätter vi suttit och stridit, vissa av oss (jag bl.a) har inte fått sova mer än ett par timmar om dygnet sen V12 startade, den enda som hållt motivationen uppe för oss har varit just känslan av krig.

Come on?, du kanske kan ha vänligheten för oss att sluta fabla nu när ni trots allt ska lägga ner - vi vet mycket väl att du haft ett konto i Cmon! senaste dygnen och vi vet också att detta kom precis i samband med en lite mindre offensiv emot det kontot, surprise? No not really.

Å Yawn's vägnar tackar vi eder för en trevlig kamp så länge det varade :)

//Yawn-ledningen
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Även vi i Träd skulle vilja lägga in ett par tack-ord till er i Cmon!

Det var synd att ni inte kunde stanna längre, så att vi kunde fått lite utmaning på den här världen. Vi har gjort det lite enkelt för oss..
Men ni ska ha heder för att ni trots allt kämpade mot övermäktiga fiender. Även om tonen inte alltid varit så god från er sida här på forumet, så har jag respekt för ert spelande. Lär du (danneboy) dig konsten i diplomati, så skulle det inte förvåna mig om du någon gång kan vinna en värld med ett litet tätt gäng.

Vi kan tyvärr inte uppfylla dina sista önskningar, vi kommer att adla det vi vill adla :)

Men ha det bra i framtiden, tackar för att ni kämpade och gav världen lite spänning i alla fall!

Mvh Brightside, Träd
 

DeletedUser

Guest
Besviken, detta trodde jag verkligen inte när jag gick med i come on!
Jag väntar mig lite stryk uppe i norr men jag ska nog bita mig fast ett tag till ^^
 

DeletedUser

Guest
Även om det var väntat att Cmon! skulle ge upp förr eller senare så gick det tyvärr alldeles för fort. Verkar inte som att hela stammen verkar överens heller så jag hoppas verkligen att ni som inte vill sluta verkligen går ihop och bjuder upp till dans i fortsättningen med. Att ni varit en del av denna stammen och följt ledningen är ert eget fel och därför kommer ni inte att skonas, men om ni fortsätter kriga kan ni åtminstone få tillbaka era ansikten och förbli respekterade spelare här på v12. För er som lägger ner kan jag inte säga annat än att ni är fega rövslickare. Ursäkta ordvalet, men sur som jag är sysslar jag inte med kompromisser i Cmon-frågor. Antingen är ni lojala mot ledningen i Cmon! och springer iväg med svansen mellan benen och förblir asskissers, eller så stannar ni kvar och slåss och oavsett utgång bli ihågkommna som respekterade krigare.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att detta krig tog slut så snabbt!

Men vet vilken börda det är att driva en stam med 50% inaktiva! Inte lätt!


Ni skall ha heder för det ni åstadkommit i kriget, och som lemonlime skrev, ni som är aktiva, ge inte upp bara för stammen e upplöst, kör med era vänner ett tag till.



TRÄD har 110% stängt när det gäller rekryteringar för tillfället!.


ville bara säga detta.




Disturbia ledare Träd
 

DeletedUser

Guest
Men Yawn ska inse fakta.
Hade Träd inte blandat sig i och vi hade varit 1 vs 1 hade vi piskat er.

Och jag är en av de som stannar kvar och ska piska er.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det roliga är att man inte kan veta det säkert. :awsm:
Vi kanske hade kommit igen och tagit er 1 v 1, om det nu skulle vart så. :D
Vi har haft många inaktiva, men börja få tag på det tills ni gav upp.
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det roliga är att man inte kan veta det säkert. :awsm:
Vi kanske hade kommit igen och tagit er 1 v 1, om det nu skulle vart så. :D
Vi har haft många inaktiva, men börja få tag på det tills ni gav upp.

Och du tror att inte vi hade det?
Vi var kanske 10 st som var aktiva och vi körde på ganska bra.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Då var det tydligen så att mina kära vänner i Yawn hade lite svårt att hålla sig i styr från pajkastningen på externa..

Fattoking, ska du stanna och piska oss efter att du ansökt till oss :confused: (försök inte komma med undanflykter då vi har din ansökan hos oss)

Nu vill jag inte se mer pajkastning, låt Cmon! spelarna avsluta bäst de vill - vi som spelar vidare och sitter i Yawn ska hålla oss ifrån pajkastningen här ute, vi i ledningen har varit tydliga med att vi inte vill ha er här ute då det nya Yawn tar sina strider i spelet och inte ute på forumet, låt förståsigpåarna fabla bäst de vill här ute.
 
Topp