Colas ej betalade skatter

DeletedUser

Guest
Alltså jag måste säga att det är rent ut löjligt det här är.

Som vi alla vet är det ju ett spel. I spel vinner man eller förlorar, ingen kan veta i förväg vem som vinner. (även om vissa hävdar att dom vet det) Självklart kan man ju anta starkt vem som kommer vinna. Men i krig kan allt möjligt hända...

Men som det ser ut nu så har vi inga fördelar just nu precis. Alltså borde det ju vara vi som kommer med fula ord mot motståndarna, eller har jag helt fel?
Men jag måste säga att jag inte har sett mycket av det från vår sida faktiskt..?

Och varför gå så långt som personangrepp.. men jag kanske är helt ute och cyklar..

Man spelar ett spel för det är roligt, och jag kan ha roligt utan en massa fula ord hit och dit då borde väl alla kunna det? Eller är alla en stor hög dåliga förlorare? ^_^
 

DeletedUser

Guest
Nja.. Tycker faktiskt att 600 inkommande från en o samma stam (LoL's attacker) räknas som krig.. Att vi sedan haft kontakt med dessa stammar där dem erkänner att dem startat krig.. E ju.. Jaa ;) Prata inte om du sånt i vet lille vän :)

Från samma by då också, for sure?
Jag har inte samma uppfinningsrikedom nu på dagen vad det gäller flame så vi tar det lite kort.
Vba breven till mig här på forumet för det första.


Honom*
Skulle vilja se dig 1on1 också, utan allt jävla snack ;)

Du vet lika bra som jag att Foppa är bättre än Danne.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte varför folk ska hålla på som dom gör.. Märks att det finns spelare som tar spelet på blodigt allvar... Och som har tappat greppet om verkligheten...

Till er som har gjort det så vill jag bara säga att detta är fortfarande ett spel... Personliga påhopp ska inte få finnas här.. och om jag är bög så har ingen annan med det att göra... Kan ni inte snacka som förståndiga människor så kan ni hålla tyst helt o hållet...

Och vad jag har sett så har ingen i poison hållt på... Skärp till er och visa att ni är bättre än så här.. Ni är verkligen pinsamma...

Och jaa, vi kanske förlorar på denna värld men det kommer fler världar... Vad är erat problem??

Sedan så fick jag massa med hånfulla PM från colas ledare om att jag skulle gråta när jag blir av med byar... Varför skulle jag gråta för? Detta är fortfarande ett spel. Och börjar man gråta för ett spel så har man problem. stora problem.. Colas ledare verkar ha problem oxå eftersom dom bara kommer med en sådan sak emot mig....

Och till dom som tycker forsberg är bättre än mig låt dom då tro det.... Och dom som tycker jag är bättre än forsberg låt dom oxå tro det...
Varför ska man hålla på o bråka för? Det kan jag inte begripa... Ni som kommer med personliga påhopp om och om igen.. Det är ni som gör bort er inte vi eller jag...

Och cola hade aldrig lyckats eller rs om vi hade kört på som vi hade gjort...

Cola var så gott som körda när vi la oss i...

Hade det inte varit för att rs var så fega så hade vi klarat detta.. Men det är inget som säger att vi förlorar nu heller.. Vi i Poison har långt ifrån gett upp...

Men förlorar vi är vi lika glada för det.. Vi har iallafall fötterna på jorden
 

DeletedUser

Guest
XXXX
Hur går det ***?

XXXX
haha :D

XXXX den 05.01. kl 19:08[/u]
Du hade väl ungar?

XXXX den 05.01. kl 19:08[/u]
klart jag har ;)

ska lägga min äldsta dotter snart

XXXX den 05.01. kl 19:09[/u]
kämpa på du!

XXXX den 05.01. kl 19:09[/u]
kämpa? haha

har duktiga barn som gör som jag säger

XXXX den 05.01. kl 19:13[/u]
Det har du nog rätt i, du har en ganska stor käft

XXXX den 05.01. kl 19:14[/u]
det har du oxå

XXXX den 05.01. kl 19:15[/u]
likaså prob som jag ägde idag på PM

XXXX den 05.01. kl 19:16[/u]
Prob tar dig med lillfingret

XXXX den 05.01. kl 19:17[/u]
därför han blev så ägd så han blockade mig då? haha

XXXX den 05.01. kl 19:18[/u]
Finns goda anledningar till att blocka dig

XXXX den 05.01. kl 19:18[/u]
hahahaha ni är bara patetiska....

Ha en god fortsättning

XXXX den 05.01. kl 19:19[/u]
Kommer bli roligt att se dig gråta sen i alla fall

XXXX den 05.01. kl 19:19[/u]
gråta över ett spel? herregud säger jag

XXXX den 05.01. kl 19:20[/u]
Gjorde du inte det på v12 okså?

XXXX den 05.01. kl 19:22[/u]
haha verkligen inte xD

Slutade ju frivilligt för att jag fick ett job.. ett jobb som jag fortfarande har :)

ta reda på mer fakta innan du gör bort dig ännu mera :)

XXXX den 05.01. kl 19:24[/u]
Tycker det är fult att prata bort sig, att lägga skulden på jobbet...

XXXX den 05.01. kl 19:25[/u]
huh vaaa? skriv till xxxx... han vet att det är sant... fråga han varför jag slutade på v12

XXXX den 05.01. kl 19:26[/u]
Brukar låta så

XXXX den 05.01. kl 19:27[/u]
jag va inte ens med o startade kriget emot yawn xD

slutade lång tid tidigare...

ta reda på mer fakta eller skäm bort dig ännu mera.. vilket du än gör kvittar för oss...

XXXX den 05.01. kl 19:30[/u]
Hahhahahaha, ditt rykte stämmer

XXXX den 05.01. kl 19:31[/u]
sluta skriv till mig och kriga istället... Till och med PF är bättre än er och ger oss motstånd...

XXXX den 05.01. kl 19:34[/u]
>Börjar du gråta igen?

XXXX den 05.01. kl 19:35[/u]
haha verkligen inte

XXXX den 05.01. kl 19:36[/u]
Inte? Trodde det

XXXX den 05.01. kl 20:06[/u]
varför skulle xxxx börja gråta för, han vet att det här enbart är ett spel och man börjar inte gråta över ett spel... Eller du kanske grät en skvätt imorse när en av dina offbyar blev köttad av llllll ;)

//XXXX

XXXX den 05.01. kl 20:34[/u]
Om du visar lika lite stake på denna värld xxxx som v9 så hoppas jag du lägger ner innan det är försent

XXXX den 05.01. kl 21:16[/u]
försent för vadå om jag får fråga?
Vi kommer inte dra oss ifrån... Det är ju nu det orliga på denna värld har börjat och då kan man inte dra sig ur

//
xxxx

XXXX den 05.01. kl 21:19[/u]
Får hoppas inte xxxx inte skämmer ut ser mer än vad han har gjort

XXXXden 05.01. kl 21:20[/u]
haha han har då inte skämt ut sig på denna värld vad jag vet..

är väl mer ni som har skämt ut er genom att skriva patetiska meningar till oss...

Kanske hamnar på roliga brev.. vem vet ;)

XXX den 05.01. kl 21:33[/u]
Haha, ville bara vara rolig med dig xxxx

XXXX den 05.01. kl 21:33[/u]
brular låta så ja... Genom att bete dig som p12a?

XXXX den 05.01. kl 21:34[/u]
brukar*

XXXX den 05.01. kl 21:46[/u]
Hahaha, var rolig att ha en diskussion med dig i alla fall =)

XXXX den 05.01. kl 21:47[/u]
njaa,, klart du tycker det.. du är ju en p12a...

XXXX den 05.01. kl 21:50[/u]
Hhahahha, p12a tror jag inte =)

XXXX den 05.01. kl 21:51[/u]
kanske inte i åldern men i sättet....

XXXX den 05.01. kl 21:57[/u]
Det ska komma från rätt käft =)

XXXX den 06.01. kl 18:59[/u]
Lycka till xxxx :D

XXXX den 06.01. kl 19:00[/u]
jag har skit kul =)



XXXX den 05.01. kl 09:59[/u]
Finns det någon orsak till dina attacker inatt. eller var dom bara för att hävda dig.

Trodde ni skulle merga med llllll innan ni skulle attacker, men jag antar att dom fått kalla fötter och inte längre vill ha er i stammen.

Nu har du du i alla fall varnat oss vi ställer deffen på rätt ställe.


mvh

xxxx

XXXX den 05.01. kl 10:15[/u]
det är mkt du inte vet lilla vän

XXXX den 05.01. kl 10:52[/u]
Jag har lärt mig det jag behöver veta om dig tror jag.Ingen trevlig kunskap, men den finns där.

XXXX den 05.01. kl 10:57[/u]
haha jasså?

aja, tro på falska rykten istället. Men du kanske har väldigt mkt fel om mig. .

XXXX den 05.01. kl 11:19[/u]
Vad är det som är falskt. i att du ville att vi skulle gå på llllll. vad är det som är falskt att ni har diskuterat merge med dom., Vad är det som är falskt i att ni skrutit för andra stammar hur det varit säkert att cuben och mix skulle joina er och att du sen skulle adla mina byar snabbt.

Inget i det är falsk. Hade du kunnat hålla tyst om dina planer hade du kunnat överaska oss, men ända seden dina mergerplaner blivit kända har vi deffat upp vår front mot er

Ni har ju låtit förstå att ni är TW,s mest opålitliga stam.

XXXX den 05.01. kl 11:24[/u]
jasså? men du formade det helt annorlunda på externa... sedan så vilken front är deffad? Vi mötte ju knappt nå motstånd nyss... byn var ju knappast deffad...

och du är bara sur för att vi går emot er nu istället för med er... sedan var du som skrev till oss angående samarbete... vi tog bara tillfället iakt o lät er tro att vi ville samarbeta med er..

och ja.. skit samma om vi är opålitligaste stammen...

detta är TW... vi har följt alla regler till punkt o pricka.. bit i det sura äpplet nu och visa vad ni går för istället

XXXX den 05.01. kl 11:35[/u]
jag är på intet sätt sur. Dina intentioner har ju varit klara i över en vecka.

Finns inget surt äpple att bita i

Du tar alltid tillället i akt och låter alla tro att du vill sammarbeta. Jag tror inte du har en enda vän kvar på TW.. Jag räknar inte llllll som är så pressade att dom gör vad som helst.

Det ska bli kul att höra dig gapa och skrika när saker inte går din väg.

puss så länge och lycka tilll

XXXX den 06.01. kl 18:00[/u]

bit i det sura äpplet nu och visa vad ni går för istället

Jag tog en tugga men generös som jag är så får du resten tillbaks.

Katta bäst som katta sist

[/quote]


prob blockade mig oxå :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Danne, nästa gång du skickar adelståg... Gör det riktigt. Dina adeltåg var ruskigt enkla att snipa...

(prob, när han snackar skit om att han knappt möte något motstånd så var jag tvungen att dementera.)

tror du jag går in för det? :D
 

DeletedUser

Guest
Hade det inte varit för att rs var så fega så hade vi klarat detta.. Men det är inget som säger att vi förlorar nu heller.. Vi i Poison har långt ifrån gett upp...

danne - hade du kontrollerat dina impulser så hade vi aldrig attackerat er. Det var du som provocerade fram att vi gick på er ingen annan i Poison. Sen om det är fegt av oss att ta bort ett hot skiter jag i, jag spelar inte tw för att sitta o vara snäll i ett krigsspel.

Jag hoppas det blir ett bra krig, nivån har ju inte varit hög i externa o ber om ursäkt i förväg om jag/någon annan i [rs] betett oss illa, ska bli ändring - lycka till nu alla involverade.
 

DeletedUser

Guest
Har nu hård rensat denna tråd, vill inte se några mer kränkande inlägg!

Tänk på att det är ett spel och det är riktiga människor som sitter bakom skärmen, behandla dem med respekt!
 

Golonmo

Member
Reaktionspoäng
0
image.php


Upp som en sol, ner som en...
 
Topp