classic

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vad hände med classic.

Ett hett tips som kom från en fågel som droppade bomben...

Libyen har datahackers som sprängt .se servern, de sprängde helt enkelt classic servern för de tyckte den var för olämplig opassande helt enkelt.

Mobarak sa drop that! Lyder gör såklart vurmarna för detta härliga lirr med klirr.

Det togs bort från marknaden antagligen för det var för få som spelade och istället lägger de in om en skandinavisk classic server 1 istället för en svensk 3.

Detta är mitt grund tips,

Classic servern blev kapad av en norsk oljemiljonär som vill införliva fler norska spelare på servern. Vurmarna ser inget negativt i det och ser gärna lite norska kulor rulla in i kistan också, eftersom NOK står högre i kurs och är mer värd än den svenska SEK.

Det slår vi handfast en högklingande applåd på.

Ett mycket troligt alternativ är Jihad, att det råder heligt krig och rebellerna tar makten inom lirret med klirret. Alltså en förnyelse grupp och en mer konservativ grupp som vill det gamla ska komma tillbaka.

I maktkampen har de gamla dragit in servern och de som vill förnya har förlorat allt hopp, det lär ha lett till att de förklarat Jihad.


Så vad som händer nu är en spännande tid vi går tillmötes.

En tanke bara iaf så vad sägs om All makt åt folket kanske?

/A
 

DeletedUser

Guest
Ett hett tips som kom från en fågel som droppade bomben...

Libyen har datahackers som sprängt .se servern, de sprängde helt enkelt classic servern för de tyckte den var för olämplig opassande helt enkelt.

Mobarak sa drop that! Lyder gör såklart vurmarna för detta härliga lirr med klirr.

Det togs bort från marknaden antagligen för det var för få som spelade och istället lägger de in om en skandinavisk classic server 1 istället för en svensk 3.

Detta är mitt grund tips,

Classic servern blev kapad av en norsk oljemiljonär som vill införliva fler norska spelare på servern. Vurmarna ser inget negativt i det och ser gärna lite norska kulor rulla in i kistan också, eftersom NOK står högre i kurs och är mer värd än den svenska SEK.

Det slår vi handfast en högklingande applåd på.

Ett mycket troligt alternativ är Jihad, att det råder heligt krig och rebellerna tar makten inom lirret med klirret. Alltså en förnyelse grupp och en mer konservativ grupp som vill det gamla ska komma tillbaka.

I maktkampen har de gamla dragit in servern och de som vill förnya har förlorat allt hopp, det lär ha lett till att de förklarat Jihad.


Så vad som händer nu är en spännande tid vi går tillmötes.

En tanke bara iaf så vad sägs om All makt åt folket kanske?

/A


Fan va tråkig du är
 

DeletedUser

Guest
Kan någon förklara vad som hänt mej aV NÅGON KONSTIG ANLEDNING Så startade jag en egen stam för alla Rymmlingar.

Döm av min förvåning när detta stod på händelse listan. Stammen är alltså officiellt skapad av mej Atno men det står piffet som skapare utav stammen på händelse listan. Jag skapade stammen precis nyligen.

Är det den årliga kontrollen av stam inbjudningar eller är det ett rejält fel inom server tekniken?

Datum Händelse
08 04
22:48 Micha Atno Poltavo har ändrat det interna tillkännagivandet.
08 04
22:28 Stammen skapades av Micha Atno Poltavo
08 04
11:06 puffet har blivit inbjuden av Piffet.
08 04
11:05 Stammen skapades av Piffet


OBS!

Detta är inte taget från någon annan stam, då jag inte vart i någons annan stam. Utan startade denna nu för skoj skull. Kan försäkra piffet eller puffet är inte inbjudna i min stam för jag spelar ensam i min stam tills någon ansöker till den.

Så detta är mystiskt HUR KAN de två stå med då jag ej spelat med dom tidigare på classic runda 3
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp