Chosen One

bubbel27

New Member
Reaktionspoäng
0
Här kan ni ju skriva istälelt för att förstöra Ryktes tråden för mycket!

Fiska lite mer sympati här istället och lägg upp din förklaring här "knugen" :)

Med vänlig hälsning
Dennis
 

DeletedUser

Guest
Upp med stats då.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Re har absolut INGEN chans mot C1 om det inte vote för TWO attacker. Så jävla kul att se att bubbel27 tror han är en erfaren spelare. Har än sålänge varken haft någon rens eller adelståg från dig. Var är dina skillz bubblan? Du har ju inte gjort någonting.
 

DeletedUser

Guest
Re har absolut INGEN chans mot C1 om det inte vote för TWO attacker. Så jävla kul att se att bubbel27 tror han är en erfaren spelare. Har än sålänge varken haft någon rens eller adelståg från dig. Var är dina skillz bubblan? Du har ju inte gjort någonting.

Han har ju fullt upp med att kommendera Two vad dem ska göra!:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
vilka stammar handlar det här om? jag har inte märkt något krig
 

zappy

New Member
Reaktionspoäng
0
Killen startar ett krig, och slutar direkt efter..

Smart drag där!
 

DeletedUser

Guest
Hahah du har för mycket luft. Kom ner på jorden ahmedisto och sluta sväva..
 

DeletedUser

Guest
Ja då får du väl lägga in ett kål eftersom sist jag kolla så går vi + samt så vinner vi nog denna dag.. Förhoppningsvis så vänds överraskningskriget snart.

Haha dig ska vi inte gå in på creuser. Gör en utdeffning, firar resten av året ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja då får du väl lägga in ett kål eftersom sist jag kolla så går vi + samt så vinner vi nog denna dag.. Förhoppningsvis så vänds överraskningskriget snart.

Haha dig ska vi inte gå in på creuser. Gör en utdeffning, firar resten av året ;)

Det var ju verkligen svårt att se dom skarpa bland dina så kallade "fejks" cred till dig br0 :)
 
Topp