Chaos

DeletedUser

Guest
Hahaha... måste vara så ja!

Ja, ni har ju erfarenhet av det, eller hur var det med D3D?

Nej, all heder till -=AT=-, är en del som har försökt att kämpa emot, men inte lätt utan hjälp.

inte bara mot D3D,, dom flesta stammarna man har varit på har ramlat ihop tyvärr under dom första dagarna.. old firm va ända stammen som stog upp mer än en vecka.
 

DeletedUser

Guest
inte bara mot D3D,, dom flesta stammarna man har varit på har ramlat ihop tyvärr under dom första dagarna.. old firm va ända stammen som stog upp mer än en vecka.

old firm är väl den största ni krigat mot också så det jämnar väl ut saken...
 

DeletedUser

Guest
nu har räckt ut den vita flaggan och tågat över till fiende sidan, bevisar inte för mig den forna styrka dom visat upp gång på gång.
Nu har dom valt att gå emot deras vänner, de som skulle ha hjälpt dom i alla oväder, bara för rädslan att förlora byar.
 

DeletedUser

Guest
nu har räckt ut den vita flaggan och tågat över till fiende sidan, bevisar inte för mig den forna styrka dom visat upp gång på gång.
Nu har dom valt att gå emot deras vänner, de som skulle ha hjälpt dom i alla oväder, bara för rädslan att förlora byar.

fattar inte... vem har gått ut mot vem?
 

DeletedUser

Guest
AT spelare börjar nu flytta sig till ecalos trakter för att förena sig med dom.
 

DeletedUser

Guest
japp, ännu ett invite drag från ecalos sida, plocka byar av NAR sen invitar vi spelare.
Jätteduktiga ni är...
 

DeletedUser

Guest
Lägg av nu.
Det är ju fullt normalt att bjuda in lite nya medlemmar ibland, eftersom att NA adlar barbarbyar för fulla muggar hinner vi inte ta alla röda pluppar. Några duktiga spelare från AT erbjuder sig att hjälpa till? Självklart tar vi dem!
 

DeletedUser

Guest
Lägg av nu.
Det är ju fullt normalt att bjuda in lite nya medlemmar ibland, eftersom att NA adlar barbarbyar för fulla muggar hinner vi inte ta alla röda pluppar. Några duktiga spelare från AT erbjuder sig att hjälpa till? Självklart tar vi dem!

När några dessutom är gamla vänner från andra världar, stammar och crap :)
 

DeletedUser

Guest
japp, ännu ett invite drag från ecalos sida, plocka byar av NAR sen invitar vi spelare.
Jätteduktiga ni är...

*sniff sniff* det osar avundssjuka, känner ni ?

(tyvärr får du inte plats knaraffen, var god försök vid ett senare tillfälle *biiiiip*)
 

DeletedUser

Guest
Antar att det blir mitt jobb som sista fortfarande spelandes och kvarvarande spelare i -=AT=- att svara på det som sagts. Det har under en tid nu varit fritt fram för titaner att lämna stammen ifall de hittat en ny stam, få gjorde dock detta utan satte sin tillit på att våra älskade ledare skulle reda ut detta, eller skapa en så rimlig fred för de få som var kvar som möjligt.

Jag tror att de har gjort så, -=AT=- som orginalstam finns inte mer men dess medlemmar, som kämpat mot styrkor många gånger starkare än oss i flera månader (ni har varit upptagna av Ecalos, så vi har ensamma fått bemöta NoD, Chaos(inklusiv fd. KRIM), KOTG F. och ÖL) får iaf leva under drägligare förhållanden. Vi har varit slagpåsar under så lång tid att det för många känns skönt att äntligen få en chans att slå lite själva, förhoppningsvis mot t.ex. NoD och inte mot er.

Många av våra medlemmar har därtill långvarig vänskap med fienden efter att ha spelat tillsammans tidigare, vilket är ännu en dragning till deras sida, tyvärr.

Förstår att detta slår hårt mot moralen, vilket jag beklagar djupt. Jag önskar er även all lycka i framtiden!

Själv stannar jag med den stammen jag suttit i sen världen startades, och aldrig kommer att lämna under min tid i denna värld. Jag hoppas att detta inte alltför djupt skadar er bild av Ancient Titans, utan till viss del iaf förstår dessa spelares beslut.

Remember the Titans... (like we were in our days of glory)

/Mvh Malevolet God, Titan till slutet
 
Topp