Chaos

DeletedUser

Guest
Ecalos krigar mot AT, Ä och NA. Ingen hjälper till mot Ä eller NA där står vi själva, sen så har vi krim på våran sida mot AT, jag är ganska säker på att vi inte tagit kontakt med kotg eller nod, vet inte så mycket om dem stammarna men kan knappast vara något motstånd för v4 bästa krigare, eller?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ecalos krigar mot AT, Ä och NA. Ingen hjälper till mot Ä eller NA där står vi själva, sen så har vi krim på våran sida mot AT, jag är ganska säker på att vi inte tagit kontakt med kotg eller nod, vet inte så mycket om dem stammarna men kan knappast vara något motstånd för v4 bästa krigare, eller?:rolleyes:

dem må vara små,... precis det ordet "små" förklarar troligen allt.

Ecalos har troligen moral 100% på de flesta av era fiender.. AT moral 35%... det förklarar allt varför det tar TID. då det kostar mkt att ta 1 enda by.

och de må va små spelare ! mEN Ack så SEGA! ;)
 

DeletedUser

Guest
sprid ut deras deff och anfall när dom inte är online. det är en chansning som oftast lyckas
 

DeletedUser

Guest
WE...stora snygga proffsiga andreapirlo, har talat. ;)

Mja, kanske jag är. Men saken var den att jag tyckte att du var väldigt rolig när du sa att Ecalos har bättre moral mot våra fiender än vad AT har mot sina när vår medelpoäng i genomsnitt är ca 1 mille mer. Även om våra fiender har mer poäng så har även vi mycket mer poäng. Därför har inte vi heller 100% moral.
 

DeletedUser

Guest
Mja, kanske jag är. Men saken var den att jag tyckte att du var väldigt rolig när du sa att Ecalos har bättre moral mot våra fiender än vad AT har mot sina när vår medelpoäng i genomsnitt är ca 1 mille mer. Även om våra fiender har mer poäng så har även vi mycket mer poäng. Därför har inte vi heller 100% moral.

Sant, helt sant!. dock slåss ni inte emot 200st små spelare på 200 000 p.. eller ?.. vet inte va nordmännens alla stammar har för snitt i poäng men den är väl inte 200 000 ? :O:D isåfall e de knivit läge!
 

DeletedUser

Guest
Ecalos Genomsnittlig poäng per spelare/ 2.814.854

NAV - Genomsnittlig poäng per spelare/999.499
NAR - Genomsnittlig poäng per spelare/656.912
NAD - Genomsnittlig poäng per spelare/595.929
NAN - Genomsnittlig poäng per spelare/237.086
NAP - Genomsnittlig poäng per spelare/ 65.976

säkert missat nån stam nu men hur lätt är det att hitta alla bland den familjefesten... dera jäkla akademi har ju också en akademi..

aja den genomsnittliga skillnaden verkar ju inte helt rolig för Ecalos minst sagt men deras skills väger nog upp det rätt så bra...

Men om nu NA börjar utnyttja sin lägre medel gentemot Ecalos skulle det helt plötsligt bli jävligt jobbigt för Ecalos att vada genom deffade 30% byar :)
 

DeletedUser

Guest
ecalos genomsnittlig poäng per spelare/ 2.814.854

nav - genomsnittlig poäng per spelare/999.499
nar - genomsnittlig poäng per spelare/656.912
nad - genomsnittlig poäng per spelare/595.929
nan - genomsnittlig poäng per spelare/237.086
nap - genomsnittlig poäng per spelare/ 65.976

säkert missat nån stam nu men hur lätt är det att hitta alla bland den familjefesten... Dera jäkla akademi har ju också en akademi..

Aja den genomsnittliga skillnaden verkar ju inte helt rolig för ecalos minst sagt men deras skills väger nog upp det rätt så bra...

Men om nu na börjar utnyttja sin lägre medel gentemot ecalos skulle det helt plötsligt bli jävligt jobbigt för ecalos att vada genom deffade 30% byar :)

nab - 50.436
 

DeletedUser

Guest
Sant, helt sant!. dock slåss ni inte emot 200st små spelare på 200 000 p.. eller ?.. vet inte va nordmännens alla stammar har för snitt i poäng men den är väl inte 200 000 ? :O:D isåfall e de knivit läge!

Du förstod helt enkelt inte vad jag menade.
 

DeletedUser

Guest
ska varenda Chaos medlem lämna stammen så fort vi kör hårt mot dem?..

suck... samma taktik som Nod...

Sist jag kollade lämnade 1 spelar just innan ni förklarade krig mot oss sen har vi kickat 1.

Är det nån fler som har slutat som jag inte vet om eller???
 

DeletedUser

Guest
Hade inget att göra, så jag tog fram lite statistik för de senaste 3 månaderna.
Ibland ska man inte ta sig vatten över huvudet...

Side 1:
Tribes: Chaos
Players:

Side 2:
Tribes: -=AT=-
Players: baltazzar Gide0n Il Fiore Invert Fintarn Wargo Rayober aarrgghh

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 4,279
Sida 2: 1,652
Skillnad: 2,627

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,045
Sida 2: 89
Skillnad: 956

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 35,209,407
Sida 2: 15,702,181
Skillnad: 19,507,226

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10,119,988
Sida 2: 865,517
Skillnad: 9,254,471

image.php
 

DeletedUser

Guest
Vatten över huvudet var väl att överdriva, när vi bara inte orkade vänta på krigsförklaringen från Chaos.
Vi visste att ni skulle komma och att ni inte skulle bry er om att bryta IAPn, så det var ju lika bra.

Sen har vi ju inte direkt kört något alls mot er.
 

DeletedUser

Guest
Hmm... ni körde ju rätt hårt mot nån av våra spelare, 3600 inc är väl ganska ok ändå? Det värsta för er måste ju ändå ha varit inaktiviteten, den föll ni på.
 

DeletedUser

Guest
Tror dom väntar på att ni ska få dålig moral mot dom ;)

men kul att AT står upp fortfarande iaf, annars lite tröttsamt med stammar som brakar ihop så fort man rör vid dom.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha... måste vara så ja!

Ja, ni har ju erfarenhet av det, eller hur var det med D3D?

Nej, all heder till -=AT=-, är en del som har försökt att kämpa emot, men inte lätt utan hjälp.
 

DeletedUser

Guest
Hmm... ni körde ju rätt hårt mot nån av våra spelare, 3600 inc är väl ganska ok ändå? Det värsta för er måste ju ändå ha varit inaktiviteten, den föll ni på.


Det där var ju när ni va i Krim ;) efter det har det varit rätt lugnt.

Jo absolut inaktiviteten var vår största fiende. Men hur som haver hade vi för stort motstånd även om vi hade varit aktiv.
 

DeletedUser

Guest
Nej, det kan inte ha varit lätt med halva världen mot er... ;)
 
Topp