Chaos har.... Ja vad var det???

DeletedUser

Guest
Utdrag ur chaos stamråd

XX: Hej raring, fasen vad jag är sugen på lite *beeeeep* idag!

NN: Men vad sjutton, idag igen? Det är du ju alltid.?

HH: WEEEE, jag är redan naken!!! Jag vill ha gruppe*beeeeeep*

II: Här delar vi med oss ser jag! Sitter och lyssnar på lite musik... Vita vidder med Family Four...

XX: Men sån skit kan man inte lyssna på! Själv spelar jag Going West med Tall Riders Longhorns!

NN: Men vart tog gruppe*beeeeep* vägen då? *suckar*

HH: WEEEE, jag är naken!!

II: Men hörrni, sluta med snuskpratet nu, vi fick ju en idé här!
Family Four... Going West! Ska vi kriga?

XX: Vad menar du nu? Inget gruppe*beeeeep* ?

II: Jooo. Men ser ni inte? Är ju KOTG-familjen! Riktig gruppe*beeeeep* på g!


Eeeh, ja. Chaos kommer alltså att gå ut i krig mot KOTG-stammarna. Varför? Ja ni ser ju ovan.
Glömde jag nämna att vi är chaos? ;)
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
KOTG finns ju inte längre??:S Det är ju bara KOTG 2 som finns och är riktiga KOTG xD Så vad du får KOTG-stammarna ifrån vet jag inte tyvärr...
 

DeletedUser

Guest
nu måste jag inflika här kändes det som.. varför i hela världen heter dom KOTG om dom inte ingår i KOTG-familjen? :S
 

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
nu måste jag inflika här kändes det som.. varför i hela världen heter dom KOTG om dom inte ingår i KOTG-familjen? :S

Skriv och fråga dem vet jag, men det sista vi gjorde innan jag drog från KOTG för att starta eget var att kicka ut dem ur KOTG för att minska ner stamantalet...:p
 

DeletedUser

Guest
De ingår inte i KOTG familjen längre ^^

jag har varit med i kotg stammen sedan länge. jag förstår inte smutskastningen mellan spelare som varit medlemmar i kotg stammen. Stammar som varit allys med kotg stammarna har förhoppningsvis inte haft några problem med några kotg spelare och har ni haft det skriv till mig.

mvh
Atjoo huvudledare för kotg Öst (gammal ledare för kotg 3)
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda sidor. jag förväntar mig en härlig fight! :)
 

DeletedUser

Guest
Skriv och fråga dem vet jag, men det sista vi gjorde innan jag drog från KOTG för att starta eget var att kicka ut dem ur KOTG för att minska ner stamantalet...:p

Det låter ju som en jättebra idé, väldigt moraliskt.... Dock är det rätt i grund och botten, familjestammar är inte bra.
 
Topp