Centernwannabe

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Rolig spelare..

Det var en gång en spelare som hette Centernwannabe som spelade i stammen D.N.V en dag beslöts sig stammen för att gå ut i krig. Länge hade Centernwannabe skrytit med sin styrka om överlägsenhet då han hade många byar och en hel del poäng. 2 veckor in i krigs skedet när ställningen stod 4-6 till våra motståndare vart Centernwannabe lite skrajj då han upptäckte att han aldrig tidigare behöft försvara sig utan bara slått ut mindre spelare samt barbar byar. Detta gjorde också att han hade slarvat med sitt försvar och hade inte ens i närheten de trupper som krävdes av han..

Desperat över detta började Centenwannabe skriva runt till alla stammar han kunde hitta bakomryggen på sinna stam medlemmar och om inte detta var nog så skrev han även till motståndar stammen som vi var i krig med och bad om en personlig iap och försökte fixa sig en deal meddans hans team mates fick slå vidare.

Klantiga Centernwannabe skulle sedan malligt vidarbefodra denna konversation han hade haft med motståndar sidan till någon annan i stammen men istället för att skicka de till den spelaren så mass skicka han ut det till hela stammen.

Efter vidare undersökningar i detta visade det sig också att han baktalat inte bara sin egen stam men även Zeleene i -=AT=- bara för hans försök att komma med i AT avslogs även efter att gett TDA en kämpig tid med att snacka skit om dem och sno deras spelare försökte han i ett sista försök vädja om att få gå med i deras stam vilket resulterade till att han fick svaret

"vi vill inte ha odugliga poäng jagare"

så för er nu som tycker att att Centernwannabe har bettet sig mot er på ett eller annat sätt otrvligt "och jag vet att de finns många som har en nagel i ögat för centernwannabe" så e de nu fritt fram att attackera han då vi inte står bakom honom med hjälp längre
 

DeletedUser

Guest
Hehe vet du hur många stammar han har kontaktat och isf vilka? Nyfiken bara... :)
 

DeletedUser

Guest
Känns lite tungt att hänga ut en spelare såhär men visst, folk kanske förtjänar sanningen. Vet att han sökt in till WAR också och fått nedslag men sen vet jag inte mycket.
 

DeletedUser

Guest
Jaa en spammande liten CenternWannabe som inte förstog när man ville säga "nej du är inte värdig en plats i -=AT=- på ett snällt sätt. De sluta med att jag ignorerade hans nu uppåt 30 mail i spam utan att svara en enda gång på vad han skrivit och de dröser fortfarande in en del mail.

På tal om spelare i V4 så är de tråkigt men sant att många av dom bästa slutar nu och det tyvärr nästan bara är dom medel eller sämre spelarna kvar i V4. (notera att jag inte menar alla men dom få Eliter som finns kvar är FÅ)

Vi har ett par tre topstammar som har värdiga spelare men sen är de dött här i världen.
Min kära familj i -=AT=- börjar bli tunn och de kommer in lite nya spelare men det är aldrig samma sak att spela med nya medlemmar som att spela med grundmedlemmarna. Det är lite som att rycka dom understa korten i ett kortus. Man river nästan hela bygget.

Jag kommer lämna V4 inom en tid frammöver. Kommer då även lämna TW helt men kommer kika in här i forum för att skriva då och då och för er som nu är intresserade av att prata mer med mig så finns jag alltid på msn.
Jag ger endast ut min MSN till dom jag anser värdiga att spendera min fritid på.

Vill ni ha min msn kontakta mig gärna via PM och skriv vem ni är i TW om ni inte har samma nick =)

MvH Z
 

DeletedUser

Guest
så du säger att du ska sluta spela? va händer me -=AT=- då?
 

DeletedUser

Guest
Kan hålla med om att de känns tungt men helt ärligt så vart jag så sjukt besviken på han.. många av de dåliga relationerna vi har till vissa stammar e på grund av han och hans överlägsenhet.. Han var med och starta denna stammen och satte upp reglerna och sedan får man se och läsa detta bakom ryggen..

Vet att han sökt till V.V.V WAR -=AT=- TDA men fått höra ett de e betydligt fler han sökt till men de som fick mig att flippa mest var när han skriver till stammen vi är i krig med och ber om personlig iap med dem och lovar att inte attackera dem med mera.

sedan när man kolla vidare så har detta pågått nästan sedan vi skapade stammen och då har han suttit och tagit beslut i stammen då vi har demokrati i stammen och många av de små såg upp till han "varför vet jag inte" och därför satte oss i situationer och dåliga relationer som skulle kunnat undvikas..
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt när sådant här händer.
Det kommer gynna oss mer än något när vi på detta sätt visar att vi vet vad vi vill. Vi visar också att vi är en seriös stam som följer våra principer nitiskt.
 

DeletedUser

Guest
Hahah nice att ni hänger ut han i forumet!:)

Jag kan nästan även tillägga att han till 80% chans fortfarande kör med blandbyar!:) Eller ja han gjorde det senast jag frågade han åtminstone:)
 

DeletedUser

Guest
Fyfan för folk som hänger ut andra, gör helt onödiga trådar bara för att folk ska vända er emot någon!
Vill ni att detta forumet ska bli som v3's?


Jag säger bara en sak.. Fyfan för er som gör trådar som denna!
 

adamisinlove

New Member
Reaktionspoäng
0
JO håller med detta ska inte ni läga ut det är fel adla upp han elr nått i stället det är en sjukt onödig tråd
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp