Cbs

DeletedUser

Guest
OBA? och.
att få OBA är bland det enklaste, säger inte så mycket om spelaren som folk vill tro.
testa med att attackera dig själv så får du se.
Du blir överraskad.

Dessutom, om du läser hela tråden så ser du att han också har adlat stammedlemmar. Väldigt lätta mål de också eftersom dom inte räknat med att bli attackerade av sina egna.



Haha, du gör hela min dag idag fan...

Men keep going, du e inte långt ifrån!! :)
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Arg? hahahaha inte det minsta.
Inte jag som blev backstabbad.
Men många snackade om jock som en elitspelare.
Jag har sällan hört en elitspelare tala sig varmt om att adla 300 poängs byar gråa dessutom,
när man är så stor och kan ge sig på vilken fiende som helst.
detta är ett krigs spel som går ut på att kriga mot andra stammar. adla gråbyar påminner mer om
simcity.

Är man liten finns inte mycket andra alternativ. Men med hans storlek finns det hur många mål som helst att adla.

hahahaha
Han visar bara att han tar lättast möjliga offer. Inte många riktiga krigs byten i form av byar som han tagit inte.


Du borde nog lära dig lite om hur man spelar med dehär världsinställningarna innan du yttrar dig. ^_^
 

DeletedUser

Guest
OBA? och.
att få OBA är bland det enklaste, säger inte så mycket om spelaren som folk vill tro.
testa med att attackera dig själv så får du se.
Du blir överraskad.

Dessutom, om du läser hela tråden så ser du att han också har adlat stammedlemmar. Väldigt lätta mål de också eftersom dom inte räknat med att bli attackerade av sina egna.

Men vad säger att en spelare är bra då. OBA är ju givetvis ett sätt att mäta braighet ( ;) ).

Poäng är ett annat vilket han får godkänt på, rank 2 är rätt okej, Kött rank 2 och otroligt lite adlade barbarer innan för några dagar sedan.

Så återigen, säg hur man mäter skillsen på en spelare.
 
Senast redigerad av en moderator:

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
Men vad säger att en spelare är bra då. OBA är ju givetvis ett sätt att mäta braighet ( ;) ).

Poäng är ett annat vilket han får godkänt på, rank 2 är rätt okej, Kött rank 2 och otroligt lite adlade barbarer innan för några dagar sedan.

Så återigen, säg hur man mäter skillsen på en spelare.

OK jag ska förklara lite hur jag ser på detta med skicklighet.
Att ha mycket OBA betyder inte per automatik att man är duktig.
Det betyder bara att man är offensiv och attackerar mycket.

Att ha OBF betyder inget annat än att man ser till att ha ett starkt försvar.

MEN om man i ett krig i tw lyckas med bedriften att inte förlora nämnvärt med trupper i defensiven samtidigt som man lyckas adla byar från den som attackerar en också utan att förlora nämnvärt med trupper.
DÅ pratar vi om rätt taktik och strategi. Den är duktig.

Detta kan man lyckas med om man vet vad man pysslar med och är tillräckligt aktiv.
 

lbdhedlund

Member
Reaktionspoäng
0
Eller hur var det nu :D har aldrig sagt att jag varit någon elitspelare bara ni som säger att jag kallar mig det men jag ser mig bra mycket bättre än dig iaf lilla Ibdhedlund eftersom du inte ens vågar stå för att det är du som sitter på kontot.

Länge sen jag lämnade över till en kompis.
Så nej inte jag som sköter det konto.
Jag tog bara hand om det till Alexithymia´s by blev adlad, sen fick han ta över.
 
Topp