Casual slutet Tack!!

Hertig Gimli

New Member
Reaktionspoäng
1
Ja då var den första Casual värden över oj vilket äventyr det blev på gott och ont!! Vi är så många som har gått igen denna värd dött och överlevt! Jag Hertig Gimli trodde aldrig att jag skulle vara kvar efter 4 år! Jag har sett större kriga en mig som har försvunnit!! Som har så mycket mer att ge ett kunnande utöver det mest magiska jag har sett!! Må ni alla stora krigare få ett bra liv i Valhall!

Jag vill åter igen tacka för ett mycket gott krig!!

Hertig Gimli
Gimli, Glóins son, är en 139-årig dvärg ur Durinfolket, Han är hetlevrad, mycket envis och har hög moral.


 

SRB-bull

Member
Reaktionspoäng
4
Ja så mycket krigande har det kanske inte blivit för min del här i Casual - men tack i alla fall Gimli son av Glóin, sonson av Gróin - och tack alla andra för den här tiden - och grattis TLF och TLF 2 till segern! Kanske en del av oss syns i andra världar och i kommande Casual3.

//SRB-bull
 

Flysting

Member
Reaktionspoäng
10
Stort grattis till alla medlemmar i TLF och ett extra grattis till topp 3 spelarna som fått några saftiga siffror premium poäng ;) Bra jobbat på er!

Det känns väldigt konstigt, men äntligen är världen avslutad och livet kan gå vidare :)
 

SvinFot

Member
Reaktionspoäng
22
Hell Pommac den allsmäktige vår befriare. fyfan blir nästan religiös. Grymt bra jobbat alla topp 3or ena riktiga inspirationskällor.
 

DeletedUser

Guest
Jag vill verkligen gratulera alla vinnare, men även alla andra spelare som var med till "the bitter end". Det har varit en extremt lång resa mot en stängning, och i bland har perspektivet "det finns inga satta kriterier för vinst alltså kommer världen som det ser ut nu aldrig stänga" gjort att man inte ens orkat logga in under långa tider.

För min del så har det varit en lite annorlunda erfarenhet, plötsligt fanns en server där man utan att lägga ner alltför mycket tid kunde få ihop ett stort konto för att provköra diverse teorier, strategier och funderingar om hur man bäst använder flaggor, bonusar, och resurser. För att inte tala om möjligheten att testa buggar och fel på ett eget konto där det inte gör så mycket om man totalpajar saker. Och det har jag gjort, totalpajat dem alltså :D

Så, grattis till alla casual 1 spelare, servern läggs i graven - men alla galenskaper, gemenskap, vänner och spelare läggs på minnet! <3
 
Topp