Bynamn

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag tycker att bynamnen borde vara personliga och inte att flera personer kan ha samma. Är lite tråkigt om t.ex 500 medlemmar har bynamn "Stockholm"
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Omg? :eek:

Jag skriver inte det här på grund av att jag vill vara den enda byn med namn Stockholm.. Jag skriver det för att det skulle vara skojigare om alla skulle vara tvungna att hitta på egna bynamn, mer "verklighetstroget" om ni vill.
 

DeletedUser

Guest
verklighetstroget? så det finns inte städer/byar/samhäll som heter samma sak i RL? sök på Ryd på hitta.se ska du se hur många träffar du får upp :)
 

DeletedUser

Guest
jag håller med marre, man borde ha va tvungen att ha original namn. roligare så
 

DeletedUser

Guest
själv tycker jag "stockholm" e väldigt torrt.. glad att min by inte heter de :)
 

DeletedUser

Guest
varför inte komma på eget?

Är du helt seriös? Ibland kan man tro att personer på det här forumet fortfarande går på dagis och har inte hunnit utveckla läsförmågan än. Självklart kan man komma på ett eget, men tänk om någon annan har det? Det vore roligare om alla byar hade helt olika och inte att flera har samma, själv har jag ett originellt så det är inga bekymmer med det.
 

DeletedUser

Guest
Skulle nog bli lite småjobbigt när vi får 100 000 spelare... kan bli lurigt att börja komma på namn då. ;)

Edit: Om man nu inte ska börja använda Ghkjrtinmopla och liknande. :p
 

DeletedUser

Guest
Skulle nog bli lite småjobbigt när vi får 100 000 spelare... kan bli lurigt att börja komma på namn då. ;)

Edit: Om man nu inte ska börja använda Ghkjrtinmopla och liknande. :p

Jomen det är ju det som är kul, och då får vi som började här tidigt fördel ;D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp