Byggnader

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej alla.

E en ny spelare som börja ida. Har en fråga.
Om man uppgraderar sin huvudbyggnad, kan man då senarebygga en barack. Om inte, e de nån som kan vara snäll att säga när man de?
 

DeletedUser

Guest
Hej alla.

E en ny spelare som börja ida. Har en fråga.
Om man uppgraderar sin huvudbyggnad, kan man då senarebygga en barack. Om inte, e de nån som kan vara snäll att säga när man de?

Bry dig inte om barrack focusera på att upgradera gruvorna istället.
 

DeletedUser

Guest
Du har fem dagar på denna server när du inte kan bli attackerad, satsa på att få upp trä och lera i första hand med järn något släpande under de första dagarna... uppgradera förrådet tillräckligt för att klara av att spara de resurser som tillverkas under de perioder du är utloggad.

När du börjar närma dig dag fem så uppgraderar du ditt högkvarter till nivå tre och bygger en barrack, bygg även en staty och en paladin via den samt några dussin spjutmän så har du en start på skyddet...

Sedan är det upp till dig och på läget runt dig.

Mur och annat kan byggas efter hand... bry dig inte om poängen, den är oviktig och allt ett högt poängtal gör är att påkalla uppmärksamhet för tidigt :)

Det är i alla fall min åsikt...
 

DeletedUser

Guest
satsar du på en ny farm?=)

Nja.. det gäller senare att ha skalle npg att ligga på rätt balans mellan krigare å gruvor så att man inte loosar något när man farmar.. den taktiken fungerade för mig iaf.. ligger på 4200p nu långt ifrån alla andra i närheten av min by.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp