Bugg?

DeletedUser

Guest
Är det bara för mig världen ser ut som en webbsida från 1995??
 

DeletedUser

Guest
Det var något tekniskt fel på våra servrar, det ska vara löst nu. Skulle nån ha kvar problemen så hojta här eller i supporten.
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag kollade och det ser bara ut som v35 blev löst. De andra verkar vara knas än, men jag har petat på teknikern igen.
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Jag har bara kollat 35 och classic vilket är världarna jag spelar atm, så ber om ursäkt om jag missledde att alla världar förutom classic fungerar
 

DeletedUser

Guest
Sista beskedet från teknikna: Working on a global fix.

Jag gissar att det kommer så snart dom är klara, just nu finns det inte mycket mer att göra än att vänta.
 

DeletedUser

Guest
Alla spelare får 1 månads premium konto som kompensation? ;) ;) ;) :rolleyes:

Haha, ja önska kan man ju :D. Det är tyvärr inte upp till mig, och när det gäller sånt är det nästintill omöjligt att kräva kompensation eftersom man friskriver sig i användaravtalet.
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle kunna gissa att det här skruvar till cachen i webbläsarna rätt ordentligt, så ett tips är att först kolla hur det ser ut i en annan webbläsare än den du normalt använder. Funkar det där så rensa cachen i din vanliga webbläsare. Funkar det inte i en annan webbläsare, så kan det vara någon sida som av nåt skäl inte blivit rätt men i så fall är det vettigast du skriver det i ett supportärende. När jag kollar på v33 ser allt ut att funka nämligen..
 
Topp