Bsr vs tho ???

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
Tror han syftar på att i en senare framtid kommer NiC vilja stå själva som segrare över hela K45.
Som jag ser det finns inte plats för 2 starka topp stammar inom K45 då ni inte rör er åt 2 olika håll, sant NiC?
Fast detta är som sagt enbart spekulationer, gillar inte att lägga mig i andras diplomati eller dylikt.
Så det är inget illa menat på något sätt.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Tror han syftar på att i en senare framtid kommer NiC vilja stå själva som segrare över hela K45.
Som jag ser det finns inte plats för 2 starka topp stammar inom K45 då ni inte rör er åt 2 olika håll, sant NiC?
Fast detta är som sagt enbart spekulationer, gillar inte att lägga mig i andras diplomati eller dylikt.
Så det är inget illa menat på något sätt.

Precis vad jag menade, även om de är allierade nu så kan de bli fiender i framtiden och som jag och ni sa så finns det inte plats för två stora stammar på en kontinent, förr eller senare kommer en av de vilja ha hela K45.

De kanske har planer på att merga om någon månad så de slipper kriga, men det vet jag inget om.

Förlåt för att jag formulerade mitt inlägg på fel sätt innan, hade dålig dag så jag blev lätt irriterad...
 

DeletedUser

Guest
Precis vad jag menade, även om de är allierade nu så kan de bli fiender i framtiden och som jag och ni sa så finns det inte plats för två stora stammar på en kontinent, förr eller senare kommer en av de vilja ha hela K45.

De kanske har planer på att merga om någon månad så de slipper kriga, men det vet jag inget om.

Förlåt för att jag formulerade mitt inlägg på fel sätt innan, hade dålig dag så jag blev lätt irriterad...

LoL

Varför sitter du här och bara hittar på saker?

Det stämmer inte finns många exempel på att stammar har kunnat leva på samma kontinent i harmoni

nu har jag inte spelat hyber seriöst mer än på v3 i .se men om man kollar där på de tre ursprungs kontinenterna så var det i två kontinenter som stammar levde i fred.

Mash och solace samma kontinent, lugnt och fint i 10 månader sen merge mellan stammarna.

Död och st levde ju också i frid i 9 månader mellans de konceterade sig på att ta byar utanför sin ursprungskontinent.


Så varför försöker du att hitta på fakta för att få till ett krig mellan nic och tho? troligen därför du har sökt till stammarna i fråga och de ansåg att du var för dålig.
 

DeletedUser

Guest
verkar som kriget är klart. Finns nämligen nu bara 2 medlemmar under bsr
 

DeletedUser

Guest
Tycker synd om Qubben som får sitt nick abusat här i V7.

Bra fight BSR, synd att ni inte insåg vad som skulle hända innan det var försent.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: THO
Players:

Side 2:
Tribes: BSR
Players:

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 3
Skillnad: 20

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 87,725
Sida 2: 9,845
Skillnad: 77,880

image.php


Nice nice :)
 
Topp