Botskyddet

DeletedUser

Guest
Ärligt talat, sjukt smidigt system och funkar till en viss del. MEN NÅDE DIG om du missar klicka i rutan direkt säger jag bara, har kört månader och inte haft problem, men en dag när jag flikade upp och fick fram dessa bilder, så kommer dom tillbaka på första försöket varje gång sen dess. Nu är jag stämplad och måste vid VARJE koll klicka dessa jävla bilder. Vad är grejen med det???
 

DeletedUser

Guest
Det är inte så att det blev så här typ nån av de senaste dagarna? Jag har haft extremt strul med botskyddet de senaste dagarna, och i går kväll tvärflippade det. Jag vet inte hur många husfasader, berg och floder jag fick klicka på men det kom bara fler och fler så till slut tror jag att jag fått upp runt ungefär 20 olika varianter av olika saker att klicka på. Det känns lite som det blivit extremt aggresivt i kontrollerna, men jag trodde bara det var jag som fäpplat till det..
 

DeletedUser

Guest
Det är inte så att det blev så här typ nån av de senaste dagarna? Jag har haft extremt strul med botskyddet de senaste dagarna, och i går kväll tvärflippade det. Jag vet inte hur många husfasader, berg och floder jag fick klicka på men det kom bara fler och fler så till slut tror jag att jag fått upp runt ungefär 20 olika varianter av olika saker att klicka på. Det känns lite som det blivit extremt aggresivt i kontrollerna, men jag trodde bara det var jag som fäpplat till det..
Fick det också inom senaste dagarna ja, kommer upp väldigt ofta och alltid är det någon jäkla flod man ska klicka på...
 

DeletedUser

Guest
Jag ska kolla om det gjorts nån ändring i det, för jag blir lätt galen av att klicka på bilder som är så suddiga att jag knappt ser om det faktiskt är gräs, berg eller butiksfasader på dem. Man blir trött på det där efter 30:e gången liksom...
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Har jättemegaenorma problem med detta botskyddet,sedan vår ban(felaktig) släpptes har den trakasserat kontot. Just det du nämner med bilder som är suddiga o knappt går att se något på verkar drabba oss hela tiden, slösar 5-10 minuter varje gång den kommer upp och det är OFTA.
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
218
Har jättemegaenorma problem med detta botskyddet,sedan vår ban(felaktig) släpptes har den trakasserat kontot. Just det du nämner med bilder som är suddiga o knappt går att se något på verkar drabba oss hela tiden, slösar 5-10 minuter varje gång den kommer upp och det är OFTA.

Jag har hittat vad jag tror är rätt konto och värld, och jag misstänker det i det här fallet nog hänger ihop med att det ligger ett botskydd från den 29:e augusti som tog nästan fem timmar innan det blev löst. Systemet är riktigt gnälligt väldigt länge efter om man gör minsta lilla fel, och bryter man sin serie med "lyckade" botskydd en enda gång, är man tillbaka på att det kommer jätteofta igen. Och här ligger ett par stycken som tagit +15 minuter, väldigt perfekt utspridda på den 9:e, 12:e och 17:e. Så varje gång det fallerat, startar en ny sekvens med tätare kontroller, och här har det förmodligen prickats in på sämsta möjliga sätt så det startat en ny sådan istället för att systemet skulle lugna ner sig.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
926354faa8e4e418a18d6f234313823d.png
d2c473294fa2fca63a092f83a34807a2.png
5247d651ee2f53845b5eb7cdfa60e3c6.png


Här är ett exempel, de röda pilarna är där jag klickade o vad jag kan se så är där ingen missad men ändå blir det "Försök igen".. Så här blir det om o om igen
 

SuperNova

Community Management
Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
218
Jag har faktiskt ingen aning om vad det här ska betyda, det är heller ingen egentlig TW eller InnoGames "funktion" utan en Google plug in.

Min spontana tanke när jag ser det här är att det är något som satt sig på tvären och fastnat i din webbläsares cache minne (tack vare att det bara är "buss" hela tiden). Det jag direkt tänker då är att man bör bryta mönstret, och framtvinga en inläsning av innehållet på ett annat sätt. Händer det igen, så testa klicka på hörluren för att få något att bekräfta via ljud eller på snurrpilen för att tvinga en uppdatering av innehållet. Fortsätter det i alla fall, så kanske det kan fungera om man försöker rensa ur cachen för TW, eller den här Google sidan som genererar innehållet.

Jag kan så klart inte få fram botskyddet nu så jag kan kolla adressen det ligger på, men jag har ställt spelet på en sida där den garanterat kommer fram om ett tag så jag ska försöka inte bara klicka bort den utan kolla upp det så fort den dyker upp här.
 

Erag

Member
Reaktionspoäng
8
Har också varit med om detta att när man är klar så börjar den bara om å om igen flera gånger i rad
 
Topp