Borttagna inlägg i forumet

DeletedUser

Guest
Det Pia försöker säga, på sitt genomtrevliga och aldrig oförskämda sätt är att du faktiskt inte kan veta det. Du kan tro, du kan intala dig saker och du kan bli lurad. Och du kan ha fel.

Fair enough. Men det jag vet är att -meowth- inte är avstängd, och han har snackat mer goja från det kontot än vad jag tycker är acceptabelt.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Jag håller definitivt med, det har irriterat mig till vansinne en längre tid att spelarna beter sig som de gör, och har en så genomgående tråkig attityd mot varandra. Dock har detta endast haft ett enda syfte - att SPELARNA framför klagomål på att vi var för stränga. Men det är skönt, då är vi överens om nivån och kan få en acceptabel nivå här igen!
Du har mitt bifall.

Ja, det borde väl du veta? *host*

Absolut. Tror jag är permbannad på säkert 6-7 olika konton både in-game och på forumet. Blev faktiskt förvånad över att inte bli bannad från detta när min identitet kom fram. Ännu mer förvånad blev jag över den höga toleransnivån i forumet, så det skulle kännas bra ifall det blir striktare tolkning av reglerna härefter.
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
Jag hoppas dock att bara för ett fåtal vill ha "striktare" tolkning så följer man inte deras idéer & förhoppningar.

Då kan de personerna istället avsluta sin vistelse på externa istället så kan vi som faktiskt tycker de ska vara lite högt i tak få skriva de vi vill.
 

bajstank

Member
Reaktionspoäng
24
Jag hoppas dock att bara för ett fåtal vill ha "striktare" tolkning så följer man inte deras idéer & förhoppningar.

Då kan de personerna istället avsluta sin vistelse på externa istället så kan vi som faktiskt tycker de ska vara lite högt i tak få skriva de vi vill.

Man kan också tänka sig att vi gör tvärtom, så blir ingen kränkt :)
 
Topp