BooYaa vs OB

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Under förra veckan gick Booyaa på stor-offensiv mot oss mediokra i OB. Resulterade i att vi nu har 2 spelare topp 5 på OBF och.....

Side 1:
Tribes: OB
Side 2:
Tribes: BooYaa

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 83
Sida 2: 235
Skillnad: 152

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 13
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 788,401
Sida 2: 2,010,201
Skillnad: 1,221,800

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 165,157
Sida 2: 111,026
Skillnad: 54,131

chart
 

DeletedUser

Guest
Under förra veckan gick Booyaa på stor-offensiv mot oss mediokra i OB. Resulterade i att vi nu har 2 spelare topp 5 på OBF och.....

Då får vi tacka för att BooYaa utökade sin ledning ännu mer i OBA som stam.

Nu startade vi inte vår stor-offensiv för en vecka sedan, det är nu drygt 10 dygn sedan den landade.
Vårt huvudsyfte med offensiven var att rensa upp i era frontlinjer, vilket vi delvis lyckades väl med.
Detta är en process som tar sin lilla tid för att ge resultat i högt antal adlade byar, men tro mig, det kommer det också.

Sen har lille Vodka Björn flytt fältet, även han skall in i statsen.
Då är resultatet följande sedan vår offensiv startade:

Side 1:
Tribes: BooYaa
Side 2:
Tribes: OB
Players: Vodka Björn

Timeframe: 20/03/2011 00:00:00till30/03/2011 04:41:22

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38
Sida 2: 21
Skillnad: 17

chart



----------------------------------------------------------------------


Här har vi den totala statistiken över vårt krig:

Side 1:
Tribes: BooYaa
Side 2:
Tribes: OB
Players: Vodka Björn

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 126
Sida 2: 111
Skillnad: 15

chart



----------------------------------------------------------------------


...och oj, vad är det man ser här då?
En av era större spelare har tydligen flytt fältet nyligen, Vodka Björns avhopp kanske blir en kedjereaktion^^

Ni sjunker som stam:
image.php



BooYaa ökar som stam:
image.php



Sen har södertälje även fått lite privat kärlek ifrån mig <3 :awsm:

Side 1:
Players: MeatMachine
Side 2:
Players: södertälje

Timeframe: Förra månaden

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

---------------------------------------

Ni har gjort det ganska bra såhär långt, men snart lär det bli tyngre. :)
Dock får jag gratulera till er temporära framgång de senaste dygnen, ni har lyckats låna ett gäng byar av oss^^
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att om Vodka ska tilläggas i statistiken så borde rimligtvis mrdan18 också finnas där. Nu har ju han gått grå tyvärr så vi kanske ska räkna barbadlingar?
 

DeletedUser

Guest
hmm, mrdan18.. vem är det?
Aldrig hört det namnet^^

Det som inte syns i statistiken har aldrig hänt :awsm:
Men räkna på du.

Hans avbräck var inte kännbart för oss, men era avbräck har gjort större avtryck.
Vi får väll se hur många byar dem kommer tappa i framtiden, då skall allt in i statsen.

..och lilla purk, tycker du syns oftare i forumet än ingame, dags för lite prioriterings ändring kanske? :)
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
hon spelar ju inte ens på denna världen så det är klart du bara ser henne i forumet...

fast det är ju bara ett rykte.

Det ryktas att jag faktiskt sitter på ett konto ingame och att käre KöttMaskinen har rätt i att jag är fruktansvärt inaktiv på nyss nämnda. Att jag syns på forumet har sin enkla förklaring i att jag är moderator och måste vara uppdaterad om vad som skrivs, vilket får konsekvensen att jag ibland inte kan hålla mig från att kommentera saker jag har spelkoppling till.

Att jag är inaktiv ingame har i sin tur sin förklaring i en massa trevliga saker som jag inte ämnar besvära er med nu. Tack o hej
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Det ryktas att jag faktiskt sitter på ett konto ingame och att käre KöttMaskinen har rätt i att jag är fruktansvärt inaktiv på nyss nämnda. Att jag syns på forumet har sin enkla förklaring i att jag är moderator och måste vara uppdaterad om vad som skrivs, vilket får konsekvensen att jag ibland inte kan hålla mig från att kommentera saker jag har spelkoppling till.

Att jag är inaktiv ingame har i sin tur sin förklaring i en massa trevliga saker som jag inte ämnar besvära er med nu. Tack o hej

klockrent ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BooYaa
Side 2:
Tribes: OB

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 1
Skillnad: 6

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: BooYaa
Side 2:
Tribes: OB
Players: Vodka Björn

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37
Sida 2: 14
Skillnad: 23

chart
 

DeletedUser

Guest
Tjabba, haft en underbar fredagkväll :) En kollega som slutade tackats av och det blev kanon... T.om sjöng en blues för henne. Kommer ha lite mer tid för TW vad det lider... Har visst fått en massa attacker och klättrat en del på OBF. Tappat en del perifera byar.. Vår ministam kommer nog att reda ut detta ganska väl har jag en känsla av... Yummi...
BTW Meat skippa Vodka... ingen har suttit där seriöst på en månad minst... We´ll be back ;)
 

DeletedUser

Guest

Meningslös issue egentligen.. Men har rent principiellt svårt för när folk tror sig veta saker som dom egentligen inte har en aning om. Sånt har ställt till med mycket elände i historien. Vill du reda ut det på riktigt så går det nog att ordna...
 

DeletedUser

Guest
Vem har skyllt på dålig aktivitet? Jag var lite glad efter en lyckad fest och kände mig hoppfull inför framtiden :)
Vem bryr sig om ett gäng perifera byar? Hela världen står ju öppen och när det blir lite mer tid till TW så tror jag att den s.k "avrättningen" kommer att visa sig ha varit inget annat än "falsk varudeklaration" :cool:
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Man märker ju att du indirekt syftar alla rensade byar på dålig aktivitet när du säger "har visst fått lite attacker" & "snart mer tid för TW"

Sen behöver du inte glorifiera din väg upp till toppen på OBF, för det vet både du och hela BooYaa att det inneburit en massa förlorat deff för dig. Så det är egentligen bara pinsamt, för du har samma organisationsnivå som en blind höna.

Vidare så försöker du få det till att låta som att byarna vi tagit inte har någon betydelse. Spelar väl för fan ingen roll om farmer & murar är nere på 0, det bygger man upp snabbt. Vi såg ju hur stirriga ni blev av att Kaos tog "perifera byar" uppe i smeten hos er.



image.php
(våra "perifera" byar):D
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Haha, du är riktigt äkta otrevlig du :)
Det hade nästan varit absurt om ni inte lyckades plocka byar i mitt södra kluster som ligger i ett rött hav. Efter att idag bli dagens försvarare för 6:e dagen irad och med ett svalt intresse för att försöka deffa upp alla mina perifera byar så vore det ju fan om ni inte skulle kunna skrapa ihop resterna. Dock spelar ni så stereotypt och förutsägbart att jag kan lova dig att ni inte hade lyckats ta en enda om jag hade ansett att TW är viktigt på något sätt.. ;)

Men du kolla med ALI och MM om det inte verkar vara så att det kostar allt mer med dom förutsägbara 10 nukes/by från samma spelare för er och allt mindre för mig... ALIs 10 idag lyckades visst inte få ned mure ett snäpp ;).. Här kommer tiden in igen, men den ska man ju låtsas att den är irrelevant
 

DeletedUser

Guest
Förutsägbara anfall räcker för att knäcka dig, man behöver inte lägga ned mer energi i onödan & skicka synkroniserade fejks & sprida ut nuksen ifrån varje spelare på fler byar.
Vi har lyckats rensa merparten av dina frontbyar i vår första våg.
I andra vågen lär vi skickat de förutsägbara anfallen på 10 nukes per by, enbart för att du skulle försöka deffa upp byarna, för vi visste att du inte har en tillstymmelse till chans att deffa upp dina ca 40 frontbyar såpass väl att de klarar 10 nukes per by, på en såpass kort tid.
Å visst fan gick du i fällan på vissa byar & tryckte in def trots att murarna i byarna fortfarande var låga på vissa håll, där blev det ren slakt & du förlorade mycket trupper.

Och..ja.. i denna offensiv deltog jag lite grann & anföll två av dina byar, den ena blev rensad & den andra blev väggad.
Off går fotrare att bygga än def, så hur du än vrider på det där så failar du.
Som du kanske märkte så skickade jag mina anfall senare än alla andra, enbart för att du skulle flytta def till de byar jag gick på & vara mer naken på andra håll så mina frontspelare kunde adla byar, vilket till viss del lyckades för nu är det läckage i din by samling.

Sen spelar det ingen roll om vi offrar lite off, för vi har mycket kvar av den varan.
Din def däremot sinar sakta men säkert bort.
 

DeletedUser

Guest
Förutsägbara anfall räcker för att knäcka dig, man behöver inte lägga ned mer energi i onödan & skicka synkroniserade fejks & sprida ut nuksen ifrån varje spelare på fler byar.
Vi har lyckats rensa merparten av dina frontbyar i vår första våg.
I andra vågen lär vi skickat de förutsägbara anfallen på 10 nukes per by, enbart för att du skulle försöka deffa upp byarna, för vi visste att du inte har en tillstymmelse till chans att deffa upp dina ca 40 frontbyar såpass väl att de klarar 10 nukes per by, på en såpass kort tid.
Å visst fan gick du i fällan på vissa byar & tryckte in def trots att murarna i byarna fortfarande var låga på vissa håll, där blev det ren slakt & du förlorade mycket trupper.

Och..ja.. i denna offensiv deltog jag lite grann & anföll två av dina byar, den ena blev rensad & den andra blev väggad.
Off går fotrare att bygga än def, så hur du än vrider på det där så failar du.
Som du kanske märkte så skickade jag mina anfall senare än alla andra, enbart för att du skulle flytta def till de byar jag gick på & vara mer naken på andra håll så mina frontspelare kunde adla byar, vilket till viss del lyckades för nu är det läckage i din by samling.

Sen spelar det ingen roll om vi offrar lite off, för vi har mycket kvar av den varan.
Din def däremot sinar sakta men säkert bort.

Ska jag vara ärlig så har jag absolut ingen aning om vad du pratar om. Strategin du nämner har jag inte tillämpat... Ngn väldeffad by fick nog mer stryk än vad jag trodde den skulle ta, mitt misstag. F.ö har jag inte gjort speciellt mkt överhuvudtaget. Måste ju rimligen ha slagit ut mer off än vad jag har byar och 90% av mina byar mår utmärkt och det finns bra med deff kvar.. Så någonstans funkar inte matematiken
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp