Padox
Member
- Reaktionspoäng
- 0
otroligt tråkigt att det ens finns spelare som kan med att göra så här :thinking:
och vad fick du luft ifrån?
otroligt tråkigt att det ens finns spelare som kan med att göra så här :thinking:
Den tid jag spelat så har Booyaa visat att de förtjänar detta. Dock måste ju alla andra spelare adlas ändå för eng game
/Trynet
dock inget att bråka över nu skönt att se världen äntligen dö
skratt retande att boyaa enns överlevde var för att de inte upfylde vad dem skulle och sedanemera struntade i sina åtaganden mot prp
skratt retande att boyaa enns överlevde var för att de inte upfylde vad dem skulle och sedanemera struntade i sina åtaganden mot prp
Tyvärr tror han på allt han säger och han vet bäst. Och det gör han när det gäller att vara bitter och förlora. Dom enda saker han vet något om.
Kan ju bero på att kontot var så utspritt när vi tog det och att skolan tar tid?Sen kan ni ju vara lite mer fega och skicka nukeadels, soppor
Han hatar mig tror jag... Vilket jag tycker är bra.Han förföljer dig Qolahahahahaha
Taipanerna är överallt :sneaky: Ingen går säker...
Han hatar mig tror jag... Vilket jag tycker är bra.
Då har jag gjort något rätt!
"höhö, det var mycket skitsnack i denna tråd.Wall of Text.
Skulle vi skicka soppor med nukeadels eller varför sig?
Sopa!
Det han menade var att även om ni har rensat ut ett kluster så kan ni inte ens ta byar utan ni behöver NUKE adla för att ni inte kan tajma tåg.
Ganska kul att se era pinsamma tåg ibland, klart att ni "kan" skicka bra tåg om ni vill, men varför gjorde ni inte detta då ni vet att bara vi är inne så snajpar vi alla era tåg?
Att snajpa era T-trains är heller inte så svårt, så därför ni nuke adlar eller vad?
Peace
Simon
Okej, MM, kan du förklara för mig hur mycket DU har gjort ikriget för att ens kunna säga så här?
Men du, om du säger så, kan inte vi köra mot varandra 1 o 1 då så ser vi? Eller om du inte kallar dig själv som en av många, så skicka någon annan mot mig. Jag är ganska säker på att det finns max 1 som ens har en chans mot mig 1 o 1 i samma storlek.
Jag säger inte att ni inte kan spela, jag vet knappt vilka ni är, & jag bryr mig inte heller.Säger det igen, den som vill och säger att vi "fåtal skrytande ungdomar i Asynja" inte kan spela, vänligen dra ett PM på antingen v11 eller här på forumet så kör vi en match.
höhö, det var mycket skitsnack i denna tråd.
Lite ironiskt att folk skryter, men ändå failar brutalt.
Det finns många i BooYaa som 1 on 1 fullständigt skulle förnedra dessa fåtal skrytande ungdomar i Asynja.
Ja snipar folk så skickar man nukeadel så får man byarna ändå... Undrar om det är rätt att byta strategi om en inte funkar? Fundera på den ett tag. Jag tror du kommer märka att det är en smart ide om ett par dagar.
nä nu lackar jag, har fått nog av ditt jävla tjat, vad andra har gjort i kriget, vad har du gjort själv?
inte ett skit, du tog ett konto hos oss delade ut byar till fiende sidan, känner du dig nöjd över de?
kan ju säga att padox och fille inte gjorde mycket bättre än att internadla och adla barbs, sen adlade dom lite av våra inaktiva spelare, är de nå att slå sig för bröstet över?
dom har anfallt både mig och konton jag köat, blir ju inte imponerad direkt. sen desutom att dom är 2 på kontot gör ju inte saken bättre, tror de finns 1 konto i hela booyaa som har co. om du säger att man är feg eller dålig för att man inte skickar T-train efter man har blivit snipad, börjar ju undra hur gammal du egentligen är när du fäller en sån kommentar. de som utmärker en bra TW spelare är han anpassar sig och segrar, allt annat är oviktigt.