Bootskydd

DeletedUser

Guest
Trodde man skulle slippa sånt skit på v17 men ack nej, nu ska man behöva trycka in de uselt producerade tecknen var o var annan minut oxå........stora tummen ner

bort me skiten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Tycker inte att det är så farligt då det inte kommer upp så ofta (iaf inte för mig) och sen är det ju mkt bättre nu än va det va när det först kom, nu kan man ju iaf skicka adlar och tajma attacker osv utan att bootskyddet kommer upp och förstör allt så tycker inte man ska klaga allt för mkt på det.
 

Conrad75

Member
Reaktionspoäng
0
Jävla skit är det! Har man 300+ nya attackar att taghga varje gång man loggar så är det fan inte kul när det kommer upp stup i kvarten och det kommer ofta upp inom 5 min efter jag loggat in tycker jag varenda gång.
 
Reaktionspoäng
0
Ja det är ruskigt irriterande. Om man varit inne i några minuter bara och så dyker detta botskydd upp. Dåligt. :(
 

DeletedUser

Guest
Hur värdelöst och irriterande botskyddet än är, så är det mer irriterande att någon eller några sitter och använder självgående script som man ev bli motståndare til så innan det kommer en bättre lösning föredrar jag botskyddet framför fusket:)
 

DeletedUser

Guest
Hur värdelöst och irriterande botskyddet än är, så är det mer irriterande att någon eller några sitter och använder självgående script som man ev bli motståndare til så innan det kommer en bättre lösning föredrar jag botskyddet framför fusket:)

(Y)

10 tecken
 
Reaktionspoäng
0
Hur värdelöst och irriterande botskyddet än är, så är det mer irriterande att någon eller några sitter och använder självgående script som man ev bli motståndare til så innan det kommer en bättre lösning föredrar jag botskyddet framför fusket:)

Ja men det är fortfarande riktigt illa att folk inte kan köra ärligt och utan att fuska sig till fördelar. Om folk slutade fuska skulle vi ärliga slippa bli irriterade :)
 

DeletedUser

Guest
blir som ja trodde på v17, blir oftare o oftare o JÄVLIGT störigt

På V15 hinner man knappt logga in ibland förrän de dyker upp vilket e ÄNNU MER JÄVLIGT STÖRIGT

o ni som får upp de på mobilen, stackare, man ser ju knappt va de står på datorskärmen ibland

ush o tvi o tummer ner :(
 

Conrad75

Member
Reaktionspoäng
0
blir som ja trodde på v17, blir oftare o oftare o JÄVLIGT störigt

På V15 hinner man knappt logga in ibland förrän de dyker upp vilket e ÄNNU MER JÄVLIGT STÖRIGT

o ni som får upp de på mobilen, stackare, man ser ju knappt va de står på datorskärmen ibland

ush o tvi o tummer ner :(

jo tack kan krävas några försök ibland på mobilen
 
Reaktionspoäng
0
Har inte fått botskydd nån gång än :p

Och på mobilen e de ju bara att trycka två gånger snabbt på skärmen så ser man jätte bra va de står ifall man har touch då :p
 
Reaktionspoäng
0
en av de "få" sakerna som är frustrerande när man sitter med ett par byar, eller ett par hundra o ska farma så dyker botskyddet upp 5-6 ggr under tiden man farmar den omgången. Helt sinnesjukt random, ibland kan jag sitta på v15 o farma med ett par hundra byar o inte få upp botskyddet 1 gång, o nästa gång får man det 10 ggr. Come on now..
 

DeletedUser

Guest
Om du inte störs av dig så förstår jag inte ens varför du skriver här. Vi som störs av det har väl också rätt att skriva och säga det. Om du inte störs av det så kanske du inte är så aktiv att du får anledning att störas.

Själv klart ska det kunna gnällas då det ligger i människans natur att gnälla. Tyvärr ligger det och i våran natur att fuska till sig alla fördelar man kan införskaffa sig och därför är ett botskydd viktigt. Det tar 2 sekunder att skriva in och det kan man leva med och JA, jag är tillräckligt aktiva för att störa mig på det men man borde ha lärt sig att det är på detta vis nu
 
Reaktionspoäng
0
Bara för att man har lärt sig att det är så här nu så behöver det inte betyda att man tycker om det. Vissa saker lär man sig att aeptera med tiden och man slutar irritera sig på dem med. Vissa saker spelar det ingen roll hur länge man kör med det så irriterar det lika mycket eller mer ändå. Boot skyddet är ett sådant som man fortfarande irriterar sig på.

Sedan vet jag att man måste ha det då det finns folk som har jäkligt svårt att fatta att man inte ska fuska. Men jag behöver inte tycka om det. Och jag hoppas att de finner ett bättre sätt att stoppa dem som fuskar.
 
Topp