BMF = Upplöst

DeletedUser

Guest
Den 19e April kl 20:53 upplöstes stammen BMF, i grund och botten låg kriget mot OPTICO alltför tätt inpå de förra krigen, det kunde skötts snyggare än vad det gjorde från BMFs sida. Det som avgjorde helt var att många i BMF inte klarade av att få anfall på sig och tappa en/flera byar - och valde därför att lägga ner utan att meddela stammen, vilket gjorde att veckan in i kriget fanns det 4st spelare i fronten som hade gul prick i medlemslistan. Det här tar dock inte bort det faktum att BMF blev slaktade i stort sett under hela kriget, stor eloge till de Optico-spelarna som har köttat, mest eloge till Tottas som körde på och tog själv 50% av de adlade byarna första 2 veckorna.

Jag tänker inte smutskasta de andra i Optico och säga att det bara var de f.d XYZ-spelarna som medverkade i kriget, det fanns säkert flera som deltagit med deff och fejks, de s.k "okända hjältarna"..

Jag vet inte vad statsen slutligen hamnade på innan BMF upplöstes, men 19-86 kanske är nära nog!

BMFs historia på v14 har varit blodig, blodig men vacker. Krigen kom efter varandra och en allians upprättades med WAAWAL och Elite (Fråga oss inte varför Elite fick allians), och ett starkt kluster bildades på k44 - ett kluster som höll väldigt länge!
Elite fick inte vara med lika länge i alliansen utan plockades bort som allierade hos BMF och Elite plockades bort från kartan. Endast agge9400 och andrejensen kvarstod, varför agge9400 fick fortsätta "leva" är fortfarande ett mysterium efter hans beteende mot Ubica och JNote - dock vill vi inte berätta vad som sagts och vad som inte sagts för att inte sänka eventuell respekt för agge9400 från andra spelare.

Nåja, nu har det som varit på känn de senaste veckorna inträffat, och det är bara till att önska OPTICO lycka till i fortsättningen, de var bättre än vad BMF trodde de var och har varit klart förtjänta till att fortsätta sin levnad på V14.

Såhär såg det sista utskicket ut i BMF:
Hejsan mina kära medlemmar!

Tiden har kommit då vår stam har nått botten. Tyvärr är detta slutet för oss på V14 och stammen ska upplösas.
Krigen blev för tight inpå varandra och det tog kol på oss alla. Speciellt oss i ledningen, vi la ner enorm tid på allt men många struntade i allt och trodde att andra skulle fixa det.

Det var det som fick oss på fall. Att vi vann våra första krig lätt och sen trodde alla att allt ordnar sig med OPTICO också.

Men det jag vill är att önska er alla en god fortsättning!
Jag är glad att ha fått vara er ledare. Synd att vi inte nådde hela vägen in men vi var nära.
Vi var där...

Tack till er alla och jag önskar er en god fortsättning.

MvH/ er f.d ledare UBICA

Mycket skrivet nu vad jag kan se, men nu hoppas jag att det kan hållas en relativt hög nivå i den här tråden.
Tack för mig

JNote
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Ni har blivit både hatade och älskade.

Jag har (hade?) respekt för denna stam. (som fiende)
 

DeletedUser

Guest
Får tacka våra motståndare i BMF för att dom i alla fall till en början bjöd på lite motstånd. Vill även ge en eloge för att dom kämpade så länge som dom gjorde, trodde dom skulle ge upp mycket tidigare. Medräknat alla utslängda spelare från BMF landade vi väll någonstans runt (Optico - BMF) 100+ - 19 i adlade byar...
 

DeletedUser

Guest
Jag tror dom flesta väntade på BMF skulle bli ner adlade eller upplöst.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
optico/BMF

lite sant då då . men synd att BMF förlorade, de gav inte så mycket motstånd kunde jag se, . men jag såg att de var grymma som försvarare.
 

DeletedUser

Guest
lite sant då då . men synd att BMF förlorade, de gav inte så mycket motstånd kunde jag se, . men jag såg att de var grymma som försvarare.

Det blev ju tyvärr att folk agerade väldigt mycket solo och egoistiskt (Mig inkluderat), och när vi väl skulle starta en motoffensiv för en vecka sedan så var det bara 2 spelare som var villiga att ställa upp, av då 20 medlemmar... På tok för lågt om du frågar mig!

Alla spelare i BMF hade bra med deff, och ville bistå med det till sina närmaste grannar (I vissa fall) så OBF hade vi säkert gott om - dock mycket sämre OBA.

Men men, spelet är till för att kriga, och starkaste stammen överlever till slut!
 

DeletedUser

Guest
Ironiskt att ni tycks tro att ni åstadkommit något här. I mina ögon är ni ett gäng hobbytomtar och det förvånar mig inte det minsta att ni droppar.

Salut.
 

DeletedUser

Guest
Ironiskt att ni tycks tro att ni åstadkommit något här. I mina ögon är ni ett gäng hobbytomtar och det förvånar mig inte det minsta att ni droppar.

Salut.

Frågan är lite såhär, har nån annan stam än WEED/DSA åstakommit något på v14? För med ditt ego så kan ingen annan stam gjort ett skit... right?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Dsa ;p

de går nog bra för de, en grymm spelare ;p börjar få nog hot för SuSa och iNs. jag vet reddans deras nick gillar era gammla nick DSA, . intreesant att ni kör på världar som jag kör ;P och att intreesant att några av er har 10mille från andra världar? de är en grymma spelare från 2 olika världar.
 

DeletedUser

Guest
okej okej okej tror jag fattar nu :D men jag är ändå bäst eller? :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ironiskt att ni tycks tro att ni åstadkommit något här. I mina ögon är ni ett gäng hobbytomtar och det förvånar mig inte det minsta att ni droppar.

Salut.

Min instinkt säger mig att du är ett av de många internet-trollen som existerar över världen.
 
Topp