BlueBull den tjurskaliga spelaren

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Reaktionspoäng
0
Vår kanin vaknar med en kraftig bakfulla i en halmstack. Rönt sig ser han kor med horn gå runt detta är en syn vår unga kanin aldrig har sett tidigare. En man kommer mot honom han förklarar att han heter BlueBull och att detta är hans tjurar. Han bjuder in kaninen på en drink som han sent ska glömma då flaskorna tömdes en efter en. Kaninen får fram en fjäderpenna och en mörk vätska i ett horn som han förklarar att han fått som krigsbyte när han krigat med Abel. Efter att kanin mummlat ord på kanin språket som BlueBull inte förstår får han fram ett kuvert och ett pergament. Kuveret läser han upp för tjuren och när han förstod att han skulle bli interjuven så frågade kaninen den första frågan

Kaninen: Är du berred på en lång interjuv?

Tjuren: Absolut

Kaninen: Hur länge har du spelat tw?

Tjuren: Jag har spelat TW till och från och spelat på världarna 3 , 4 och 5 men absolut mest seriöst här nu på V10 Så det blir ett antal år kan man säga

Kaninen: Hur många timmar spenderar du vid tw varje dag?

Tjuren: Jag spenderar ungefär 10 -11 timmar varje dag

Kaninen: Hur kom det sig att du började spela tw?

Tjuren: De föll sig ganska naturligt då jag varit en mycket aktiv människa inom E-sport över huvudtaget har ju meriter som BF2 världsmästare , Nordisk Mästare, Svensk Mästare och ett antal cuper också de som dock introducerade detta för mig var min brorsa och pappa.

Kaninen: Spelar dom än? Föresten vad är BF2 för alla som inte vet?

Tjuren: BF2 är Battlefield 2, dom är fortfarande aktiva men spelar även andra spel nu

Kaninen: Är det någon av dom som är dina största tw idol om inte vem?

Tjuren: Nej ingen av dom är mina idoler inom detta haha men skall jag dra till med en idol på V10 så slänger jag ut hakan med Black Sparkz som är en frisk fläkt på forumen lite väl optimistisk ibland , men lite vinnar spirit de dör ingen av..annars är jag utan tvekan mycket imponerade av alla i min stam som länge kommer vara mina idoler i TW.

Kaninen: Vart spelar du just nu och vilken/vilka stammar?

Tjuren: just nu sitter jag bar på V10 och spelar...blir lättare att fokusera sig på en värld! Och spelar i stammen NBnP.

Kaninen: Varför just NBnP?

Tjuren: de bara blev så efter de att jag lämnade dåvarande DP på grund av lite interna stridigheter och sen dess har jag trivts mycket bra där!

Kaninen: Vad har du för rättigheter där då?

Tjuren: Jag har de allra flesta rättigheterna där då jag försöker hålla motivationen uppe för alla spelare i stammen.

Kaninen: Vad gör tw roligt?

Tjuren: alla trevliga människor och allt flammande på externa forumet sen är naturligtvis sammanhållningen i denna stam som gör det fruktansvärt roligt.

Kaninen: Vad gör själva spelet roligt då?

Tjuren: ja jag personligen tycker att de är roligt att få massa fejks. Har just nu ca 700 incs :D och trivs väldigt bra med det...sen är det taktiska tänket väldigt roligt.

Kaninen: Du har ett väldigt konstigt nick var kommer det ifrån?

Tjuren: Ja du då jag brukar ha svårt för att hitta på nicks över huvudtaget, så såg jag detta på en annan bräda jag befinner mig på och tog vara på namnet och använde det här.

Kaninen: Vad tycker du gör dig till en bra tw spelare?

Tjuren: Förmågan att kunna anpassa mitt spel till andra spelare, vilket gör att jag kan spela och fördela trupper utefter vad mina grannar har för typ av byar så kombinationen har gjort mig framgångsrik.

Kaninen: När är du bäst in game?

Tjuren: När jag är under ordentlig press. Antingen från fiender eller när de är dags för att ligga på den offensiva sidan.

Kaninen: Okej men är du bäst som till exempel starten eller som mid-game spelare?

Tjuren: Som mid-game spelare skulle jag nog påstå.

Kaninen: Vad gör dig till en bra sådan då?

Tjuren: ja du är ju en offensiv spelare och spelar mycket på de vilket gör att andra spelare får de svårt när jag sätter tryck på dom...då många ofta har ganska mycket deff byar.

Kaninen: Så du är en offensiv spelare eller är du en diplomatisk?

Tjuren: Jag är både diplomatisk men ändå mycket offensiv och tar för mig det som blir bäst för mig som spelare.

Kaninen: Hur är din spelstil med trupper offensiv eller deffensiv?

Tjuren: Min spelstil är även den otroligt offensiv. Jag skulle betrakta det som att jag kör ungefär 80/20.

Kaninen: Farma eller adla?

Tjuren: Adla.

Kaninen: Varför adla?

Tjuren: Ja de skapar ett beroende helt enkelt. Mycket vill ha mer

Kaninen: Nivå 20 eller 30 på huvudkvarteret?

Tjuren: Nivå 20.

Kaninen: Varför nivå 20?

Tjuren: För det är alldeles tillräckligt. Finns viktigare saker att lägga farmpoängen på.

Kaninen: Grafisk eller klassisk byöversikt?

Tjuren: Grafisk vy.

Kaninen: Kanin eller Abel Elev?

Tjuren: Kanin.

Kaninen försvinner bort med en tjur på väg mot nya äventyr.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp