Blir det bara pulvermos kvar av Caf2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
ser du inte skillnaden så kan jag bara beklaga:(
nu minns jag inte ens händelsen med danskare men anser du på fullaste allvar att det är reko handlat av en allierad att släppa iväg 2 spelare som slår mot en allierad där alla fattar att det är tomt på deff för att sedan gömma dom i stammen igen så fort dom får mothugg?
nä gow det här var lägre än lägst:(

jag trodde ni hade lite känsla för rent spel men tydligen hade jag fel:(


Skillnaden är att GoW som stam inte var inblandad i det här. När det gällde Danskare så blev han snarare hyllad från Mash sida när ni tog över honom en natt så han då kunde leva rövare ordentligt i våra helt tomma byar.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
jaja vi är vidriga. men förklara hur gow tänkt angående billobull å hebbe isf att anklaga oss svin?
 

DeletedUser

Guest
jaja vi är vidriga. men förklara hur gow tänkt angående billobull å hebbe isf att anklaga oss svin?

Geronimo jag har aldrig sagt att ni är vidriga, jag tycker bara inte att du skall vara så snabb med att anklaga när du varit med om att göra samma sak själv tom mer aktivt..

Vad GoW`s ledning tänkt sig vet jag inte, jag sitter inte med i ledningen du får höra med dem..
 

DeletedUser

Guest
Finns bara ett ord att säga om det oavsett anledning...Fegspel.
det här sänker all heder som gow har haft till lägsta nivå:(
Jag har alltid hållt GOW´s rena spel högt men nu sjunker ni till samma nivå som stribe och övriga tasksplelare.
jag lider med grundarna till gow som får se allt dom byggt upp rasa som ett korthus.
Inget fel i att kriga men att spela fult är ett lågvattenmärke utan dess like.

Fniss Fniss.. *njuta*
Grattis, ni fick tillbaka sånt ni har kört med och det första du gör är att gnälla på forumet ;)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Geronimo jag har aldrig sagt att ni är vidriga, jag tycker bara inte att du skall vara så snabb med att anklaga när du varit med om att göra samma sak själv tom mer aktivt..

Vad GoW`s ledning tänkt sig vet jag inte, jag sitter inte med i ledningen du får höra med dem..

förklara för mig vad jag gjort är du gullig?
sen undrar jag inte vad din ledning tänker utan vad som gör att du försvara dig med vad mash gjort och inte vad som är så ädelt med att ni tar in flyktingar?
 

DeletedUser

Guest
förklara för mig vad jag gjort är du gullig?
sen undrar jag inte vad din ledning tänker utan vad som gör att du försvara dig med vad mash gjort och inte vad som är så ädelt med att ni tar in flyktingar?

Gullig vet jag inte om jag är men.. ska försöka förklara.

Du gick ut stenhårt med att GoW`s heder hade gått åt pipsvängen osv, jag försökte förklara att det inte var sanktionerat från stammen utan 2st medlemmar som handlade på egen hand så att säga.
Jag försvarar inte aktionen med att skylla på Mash utan försökte få dig att inse att det är nog korkat att kasta sten i glashus.

Ädelt?, jag ser inget ädelt med det lät det så?
 

DeletedUser

Guest
Dags att ta er i kragen ni som har skrivit senast, annars blir det en tråd till som blir låst.
 

DeletedUser

Guest
tror inte GoW bryr sig så mycket men tycker synd om hansepag, turnisse med fler....tror inte GoW vill stacka hela sitt deff förråd hos dom bara för att rädda dessa spelarna :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Eftersom många i v3 inte klarar av denna tråd så låser jag den i detta nu.


Skärpning nu v3

*låser*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp