Blir det bara pulvermos kvar av Caf2

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Har caf2 mött sina övermän, har caf2 misslyckats med diplomation, har de misslyckats vara vänner med alla ?
antar att det här är bara början av övergångar till mos ;), väntar med spänning vad som händer..

kommer caf2 göra något motstånd ?



Side 1:
Tribes: Mos
Players:

Side 2:
Tribes: CAF2 CAF-A2
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 87
Sida 2: 0
Skillnad: 87

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 865,567
Sida 2: 0
Skillnad: 865,567

chart
 

DeletedUser

Guest
Må det hålla, må det falla.
Det spelar ingen roll för mig. :)

Side 1:
Tribes:
Players: Billobang

Side 2:
Tribes: CAF2
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 72
Sida 2: 26
Skillnad: 46

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 71
Sida 2: 0
Skillnad: 71

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 722,868
Sida 2: 154,506
Skillnad: 568,362

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 713,107
Sida 2: 0
Skillnad: 713,107

chart
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Det ser ju trevligt ut för mos just nu men i längden innebär nog det här bara att caf får drygt 2000 gratisbyar samtidigt som GOW tappar samma antal.

Kortsiktigt så stör det caf´s krig mot DVH men långsiktigt så blir det här bara en lite bagatell i det stora hela.
 

DeletedUser

Guest
ja men det är + , och i alla krig räknas + till + , men med tiden kanske det jämnar ut sig men idag + till MOS , vem vet kanske fler joinar med MOS för att MOS(A) CAF ?

joos du kanske borde se upp? vem vet vem som joinar och MOS ar dig =) om du är en värdig motståndare dvs =)
 

DeletedUser

Guest
Go CAF spank some!!

Sagt de innan säger de igen man ska ALDRIG räkna bort CAF för dom kommer när man minst anar de igen!
 

DeletedUser

Guest
Det vore oehört patetiskt ifall inte CAF2 kunde hantera 2 spelare.
Vilket dem i nuläget inte gör för fem öre.. Visa vad ni kan. :cool:
 

DeletedUser

Guest
På 3 eller 4a dagar om jag inte misstar mig.

Side 1:
Tribes: CAF2
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Billobang

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 95
Sida 2: 89
Skillnad: 6

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 85
Skillnad: 85

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 618,176
Sida 2: 890,840
Skillnad: 272,664

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 852,481
Skillnad: 852,481

chart
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha, ni är för roliga :-D

Raggen: Tråden borde låsas, den har ingen mening längre.
 
Senast redigerad av en moderator:

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Finns bara ett ord att säga om det oavsett anledning...Fegspel.
det här sänker all heder som gow har haft till lägsta nivå:(
Jag har alltid hållt GOW´s rena spel högt men nu sjunker ni till samma nivå som stribe och övriga tasksplelare.
jag lider med grundarna till gow som får se allt dom byggt upp rasa som ett korthus.
Inget fel i att kriga men att spela fult är ett lågvattenmärke utan dess like.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Så, nu har jag dragit mig tillbaks till GOW.
Varför kan ni undra? Då svarar jag: Det får ni se inom kort :)

Tråden kan låsas.

Utifrån detta inlägg finns bara en enda logisk förklaring som du just gav en hint om, det är att GoW inom kort går i krig emot CAF2, vilket innebär i sin tur att du får kötta samma spelare återigen bara det att du har fler stamkompisar i det slaget ;)

Well, är benägen att hålla med Gero här faktiskt, men det är klart - kan man inte kriga ärligt, varför ens försöka :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Finns bara ett ord att säga om det oavsett anledning...Fegspel.
det här sänker all heder som gow har haft till lägsta nivå:(
Jag har alltid hållt GOW´s rena spel högt men nu sjunker ni till samma nivå som stribe och övriga tasksplelare.
jag lider med grundarna till gow som får se allt dom byggt upp rasa som ett korthus.
Inget fel i att kriga men att spela fult är ett lågvattenmärke utan dess like.

För ett tag sedan lät det inte så här fast då var det förstås en allierad till GoW som över en natt gick över till Mash och plockade en mängd byar i ryggen på oss...

Varför sänker det GoW`s heder stammen har inte gått bakom ryggen?
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
För ett tag sedan lät det inte så här fast då var det förstås en allierad till GoW som över en natt gick över till Mash och plockade en mängd byar i ryggen på oss...

Varför sänker det GoW`s heder stammen har inte gått bakom ryggen?

?????? vilka gick över till mash?
såklart sänker det gow´s heder om man tar tillbaka 2 spelare som tömt allt dom har mot en allierad och sedan tar tillbaka dom så fort caf hinner rikta om bössan mot dom för att adla tillbaka förlorad mark.
Den som inte ser sveket i det har inte objektiva glasögon på sig.
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
?????? vilka gick över till mash?
såklart sänker det gow´s heder om man tar tillbaka 2 spelare som tömt allt dom har mot en allierad och sedan tar tillbaka dom så fort caf hinner rikta om bössan mot dom för att adla tillbaka förlorad mark.
Den som inte ser sveket i det har inte objektiva glasögon på sig.

Misstänker att Flixen syftar på Danskare då MA fortfarande fanns :p När DVH var allierade och kasta över honom till MASH samt tog tillbaka honom :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Misstänker att Flixen syftar på Danskare då MA fortfarande fanns :p När DVH var allierade och kasta över honom till MASH samt tog tillbaka honom :rolleyes:

Precis den jag menade :)

Och exakt det Geronimo nu förkastar är något han snarare skyddade när det hände..men det är väl lätt glömt förstår jag..
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Precis den jag menade :)

Och exakt det Geronimo nu förkastar är något han snarare skyddade när det hände..men det är väl lätt glömt förstår jag..

ser du inte skillnaden så kan jag bara beklaga:(
nu minns jag inte ens händelsen med danskare men anser du på fullaste allvar att det är reko handlat av en allierad att släppa iväg 2 spelare som slår mot en allierad där alla fattar att det är tomt på deff för att sedan gömma dom i stammen igen så fort dom får mothugg?
nä gow det här var lägre än lägst:(

jag trodde ni hade lite känsla för rent spel men tydligen hade jag fel:(
 

DeletedUser

Guest
ser du inte skillnaden så kan jag bara beklaga:(
nu minns jag inte ens händelsen med danskare men anser du på fullaste allvar att det är reko handlat av en allierad att släppa iväg 2 spelare som slår mot en allierad där alla fattar att det är tomt på deff för att sedan gömma dom i stammen igen så fort dom får mothugg?
nä gow det här var lägre än lägst:(

jag trodde ni hade lite känsla för rent spel men tydligen hade jag fel:(


Det där har du fattat totalt fel, det var inte stammen som släppte iväg två spelare det var två spelare som själva gick iväg så försök inte ens att få det till att GoW som stam spelade bakom ryggen.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
nä men ni tog tillbaka dom med öppna armar:(
hur ställer ni er till byåtertaganden från caf nu?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp