BJB gör WH omvända

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Nu kommer en liten förklaring om varför dom inte blivit adlade än

1. Vi tar inte ställning om ni blir rensade erat eget fel
2. Vi har problem med det som kallas adlar


1. Eftersom vi ligger i krig så kan inte vi ta ställning om ni attackerar dock så tar vi ställning om ni attackerar oss som ni inte gjort (spejare räknas inte)

2. Eftersom en medlem gått ur stamen så tänkte vi ta honom dock så faila jag med adelståget blev 2min försent:( dock så är vi snart tillbacka

sen så har vi ritat upp en bild av våran front
2wd7eky.png
som ni ser bygger vi en mur här i hörnet dock så har det blivit lite snett så att några WH byar råkat komma in därför kommer vi ta ställning innan nästa veckas slut

Fråga gärna om vår plan med muren gillar att skryta

Aha... Just det, precis så!

Fast nää, ärligt talat jag fattar inte ett skit.
 

DeletedUser

Guest
Tonight I Play

Vet ju inte riktigt om det är hela sanningen att du missade adlingen med 2 minuter TIP... vad jag vet så var det lite för mycket trupper i byn så du tappade alla tre... 100 yxor och en adel i varje anfall... detta trots att du inte rensat byn innan... Känns genomtänkt...
 

DeletedUser

Guest
Vet ju inte riktigt om det är hela sanningen att du missade adlingen med 2 minuter TIP... vad jag vet så var det lite för mycket trupper i byn så du tappade alla tre... 100 yxor och en adel i varje anfall... detta trots att du inte rensat byn innan... Känns genomtänkt...

rensa visst byn han ducka med runt 200 båg eller något sånt

men nu måste vi inte haka upp oss på det kör lite offensiv ikväll hade jag tängt
 

DeletedUser

Guest
...

ja med tanke på att det var mina trupper du sprang in i efter du skickat ditt lilla rens så vet jag ju vad du kom med. :)
 

DeletedUser

Guest
Seriöst, känns mest bara som folk håller på och tjabblar om obetydliga saker. Kom hit och skriv när ni har något vettigt att skriva...
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Vi måste tänka framåt, utnyttja kanterna! Och så måste vi ju toppa :awsm:
 
Topp