BJB gör WH omvända

DeletedUser

Guest
Vi har nu kollat på de små barbaradlande WH i vår närhet (ungefär 1 vecka) Och bestämt oss för att hjälpa dom genom att ta deras byar så dom kommer i användning. Och just det jag hoppas deras "allians" -s- inte blandar sig i vi ligger ju endå redan back för dom är ju 45 mot 5 :crybaby:

en liten låt som vi inte vet ursprunget

vi e blåa vi e vita (tror alla har rötter i norden inget illa ment mot andra)
Vi ska göra er omvända med våran offensiva präst.
Fjortizar värmer bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!1
Låt dom gå med i den judiska gruppen-saken-grejen


Vi har redan fått 20k oba av dom och det kan vi tacka mig för :p


Låt oss spela orätvist och fult även om jag gillar den dära ledarens blandbyar måste vi utöka oss ;)

Den som vill kan skicka resurser till mig mynta adlar och bygga upp armen hela tiden e inte kul:(
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Kom igen bara, ett gäng 12-åringar blir väl ingen match eller? Men vi får se.

//.CroCo, WH
 

DeletedUser

Guest
WH's reaktion är att säga att jag är en p12a och inte besväret värt att en ha en offensiv mot sen så ska dom adla ut en helt under en natt

verkligen pro stam
 

DeletedUser

Guest
ska du inte heja på oss vi har ju -s- emot oss

Just nu beter du dig som en yngre spelare som inte får allt du vill och börjar klaga så fort det inte går, sluta tjafsa på forumet och kriga ING istället det ger mer resultat, är -s- emot er så ta ett snack med deras diplomat!
 

DeletedUser

Guest
ska du inte heja på oss vi har ju -s- emot oss

Om ni vet redan innan ni förklarar krig att -s- och WH är allians med varandra så kan du inte komma och klaga på att dom lägger sig i. Är man allians med varandra hjälps man åt, oavsett hur stor eller liten stammen är.

Och som många har sagt, sluta tjafsa på forumet och visa vad ni går för in-game istället.
 

DeletedUser

Guest
Nu kommer en liten förklaring om varför dom inte blivit adlade än

1. Vi tar inte ställning om ni blir rensade erat eget fel
2. Vi har problem med det som kallas adlar


1. Eftersom vi ligger i krig så kan inte vi ta ställning om ni attackerar dock så tar vi ställning om ni attackerar oss som ni inte gjort (spejare räknas inte)

2. Eftersom en medlem gått ur stamen så tänkte vi ta honom dock så faila jag med adelståget blev 2min försent:( dock så är vi snart tillbacka

sen så har vi ritat upp en bild av våran front
2wd7eky.png
som ni ser bygger vi en mur här i hörnet dock så har det blivit lite snett så att några WH byar råkat komma in därför kommer vi ta ställning innan nästa veckas slut

Fråga gärna om vår plan med muren gillar att skryta
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Nu kommer en liten förklaring om varför dom inte blivit adlade än

1. Vi tar inte ställning om ni blir rensade erat eget fel
2. Vi har problem med det som kallas adlar


1. Eftersom vi ligger i krig så kan inte vi ta ställning om ni attackerar dock så tar vi ställning om ni attackerar oss som ni inte gjort (spejare räknas inte)

2. Eftersom en medlem gått ur stamen så tänkte vi ta honom dock så faila jag med adelståget blev 2min försent:( dock så är vi snart tillbacka

sen så har vi ritat upp en bild av våran front
2wd7eky.png
som ni ser bygger vi en mur här i hörnet dock så har det blivit lite snett så att några WH byar råkat komma in därför kommer vi ta ställning innan nästa veckas slut

Fråga gärna om vår plan med muren gillar att skryta

Kanske e för att jag e trött men fattar inget.
 
Topp