Betyg @ Slagfältet

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Vafan han är vår kompis. Han tar det inte seriöst, han tar det som ett skämt. Purples skämt är bara så dåliga så man knappt förstår dom :rolleyes:


Så du tycker det passar att man skall mobba en kille på skoj skull i tråden Betyg @ slagfältet? Vad har man då off tropic till? :S
 

DeletedUser

Guest
Tycker det inte är mobbning då detta är enda gången det hänt? Visst är det lite onödigt men han går lika mycket off topic som vi gör just nu. :)
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Mergatroid
Min granne som verkligen köttar sönder SuSa osv osv, kolla bara OBA.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: karagara/Extremhatt
Båda de ligger i fronten i kriget och skött deff as bra. Karagara tog just 3:e platsen på OBF och har knappt tappat några byar mot SuSa/Exc och Extremhatt ligger mitt på fronten ensamm mot ??? och klarar sig även om han får inte deff då o då ^_^

Ofarligaste offensiva spelaren: Tidaholm
Ligger mitt i ??? med 200 000farmplatser i varje offby men inte tagit en ända by av oss vad jag vet. Pinsammt tyvärr. Fast det kan väl ha andra skäl ..

Enklaste offer/sämsta deffspelare: fotbollpojke17 / Mrshyguy
Ingen av de som gjort motstånd..

Desperatast: Jag!
Jag e desperat!

Roligast: Jag
Jag e rolig!

Omognast/jobbigast: Jag..igen!
Jag e omogen!
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Tänkte dra en med endast innehållande OPTICO-lirare (även föredetta) eftersom de är dessa vi har "krigat" mot.

Farligaste offensiva spelare på slagfältet: T-man med Xyrx, erny1 och Egwene som tvåor

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: T-man

Ofarligaste offensiva spelaren: Hela OPTICO förutom dessa fyra nämnda ovan

Enklaste offer/sämsta deffspelare: Cissilainen, Tottas, Sicko

Desperatast: -

Roligast: miss wolverine

Omognast/jobbigast: Unborn
 

DeletedUser

Guest
Farligast offensivt: VbD när dom jobbar som en enhet.

Bästa deffensiva spelaren: Goodriddance

Ofarligaste offensiva spelaren: Tottas

Lättaste offret/sämsta deffensiva spelaren: ...

Dessperatast: Unborn, lämnar sin stam och adlar sin forna mates. (!!!)

Roligast: SuSa välj vem som helst så får man sig en trevlig pratstund.

Ang "dessperatast" vet att även jag adlar av mina föra mates. Dock är det skillnad. Min stam upplöstes samt den nya stammen jag valde att gå till ligger i krig med VbD/OUT
 

DeletedUser

Guest
Så jag "har inte uppnåt mognad" och är "jobbig" för att jag adlar byar ifrån spelare som varit inaktiva senaste 4 veckorna?

Pft, tycker iallafall att du (ni) ska hålla klaff. Ni ser trotsallt bara statistik och inte min mailbox/ställning för tillfället.

TheLaw förklarade så fint halva delen

Var så vänlig och berätta gärna andra delen om varför jag är omogen och jobbig haha. Och vänta gärna inte på att någon ska skriva ett till inlägg där jag står i och sedan skylla på det. För tror verkligen inte att det var just det som TheLaw skrev som du tänker när du skrev ditt inlägg.
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Till att börja med då. Du säger att du adlar spelare som varit inaktiva i 4 veckor, lögn säger jag bara att kolla twstats alternativt ingame.


Följande text finns vid din signatur, jag med flera tycker att det är ett omoget yttryck samt att det inte är varken särskillt förstående eller för den delen barnanpassat.
"Mannens erektion består av ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur."

De flesta av dina inlägg är barnsliga och "p12-liknande".

Du adlar barbarer och dina forna stamkamrater för att du är för rädd för att gå på något som kan försvara sig, du har gått om adelsmöjligheter, bland annat mig och flera småspelare. Det tyder på att du är desperat.

Frågan är då bara ifall det är jag eller TheLaw som haft rätt eller fel. Jag drar en vild chansning trots att oddsen är emot mig och säger att du är både omognast/jobbigast och desperat.

"congrats you're stupid in x antal languages" brukar vara en replik i vissa filmer och serier, antar att de som har lite vett innanför pannbenet förstår.
 

DeletedUser

Guest
Lögn? Om du kollar så ser du en spikrak linje som inte rör sig någonting mer än neråt. Vilket tyder på att de blir adlade på andrat håll och inte gör något åt saken.

Angående min text som du inte tycker är "barnanpassad". Som du ser så har jag citerat texten, det ser du eftersom jag har " både före och efter meningen. Det betyder att det inte är jag som har kommit på det citatet. Jag satt och sket en gång och läste den här "Herrernas Glada Dassbok" där jag stötte på detta citatet som jag tyckte var lite komiskt. Och om inte det är särskilt barnanpassat så kan man ju undra var det gör i en bok som säkert hela familjen - vuxna som barn - läser och skrattar åt. Och till skillnad från de som läser boken och de som läser detta forumet, så tror jag inte det finns så många som är under 9 här.

När vi ändå är inne på citat så kan du gärna citera gärna 3 inlägg som jag har gjort som tyder på att jag är 12 år gammal, det kan du gärna göra. Och sen när vi är inne på det här med 12åringar så kan vi ju ta en titt på ditt nick, "lolplop2".. Det låter ju som en lite äldre mogen spelare det.
Sen nu i med att jag tog upp och började prata om ditt nick, så kommer du såklart kommentera mitt nick. "Öh Unborn, shit så p12igt" och så kommer du motivera varför du tycker det. Och det ironiska med det är att jag var ungefär 12 år gammal när jag gjorde detta kontot. Jag gick i 7an så jag var nog 13 skulle jag tro, jag vet inte säkert.

Men vad jag vet så är inte du i tonåren? :confused: Kanske har fel för mig men tror inte det iallafall.

Du säger att jag är rädd för att gå på något som kan försvara sig? Du vet inte mitt syfte med att för tillfället adla som jag gör, man kan säga att det är en förberedelse inför att få motstånd. Vilka det är jag adlat mina senaste byar av bryr jag mig inte just nu, men som du ser ligger de vid/i mina kluster och det är just därför jag valde dem. För att täta upp och förbereda. Sen vad det är för byar bryr inte jag mig om, sålänge de är inaktiva spelarbyar (som du råkar vara just nu) så adlar jag dem.

Frågan är om någon av er har rätt?
 

DeletedUser

Guest
att ni orkar
lr rättare sagt att jag orkar läsa igenom allt:)
 

DeletedUser

Guest
Håller med qwas.. jag är fan inte gammal, yngre en de flesta i detta forumet, och jag tycker faktiskt att ni båda är lika omogna..
 

lolplop2

Member
Reaktionspoäng
0
Kan inte hjälpa att Unborn inte kunde ta min nominering, som är totalt jävla ointressant och helt betydelselös.
 

DeletedUser

Guest
Frågade faktiskt bara om du visste vem jag var i med att du skrev att jag var omogen och jobbig fastän du inte kände mig.. Ville bara få en motivation, det var allt. Men det blev tydligen ett litet argument!
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
bern3hardt;444385 Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: karagara/Extremhatt Båda de ligger i fronten i kriget och skött deff as bra. Karagara tog just 3:e platsen på OBF och har knappt tappat några byar mot SuSa/Exc och Extremhatt ligger mitt på fronten ensamm mot ??? och klarar sig även om han får inte deff då o då ^_^ ![/QUOTE sa:
Missat denna post, Tackar bernis :)
 
Topp