Betyg @ Slagfältet

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
^^. =)

Gud, inte bra att ha Anfallare,Belöningar. Du ska bli straffad. men fina belöningar gud. hur ska DSA göra ni tuffingarna blir glada? :cool:
 

DeletedUser

Guest

Vet att han satt på mitt, vet att han satt på sitt samt povel ramel kontot kö.

Att jag sa att han spelat på fler konton än vad analfabet vet jag inte, men för de som inte spelat i DSA så tyckte jag att det kanske skulle ge lite perspektiv. Föresten. Var det inte du som var så tw trött och inte orkade sköta om en stam?
 

DeletedUser

Guest
Vet att han satt på mitt, vet att han satt på sitt samt povel ramel kontot kö.

Att jag sa att han spelat på fler konton än vad analfabet vet jag inte, men för de som inte spelat i DSA så tyckte jag att det kanske skulle ge lite perspektiv. Föresten. Var det inte du som var så tw trött och inte orkade sköta om en stam?

Nej, det var inte jag som var tw-trött och inte orkade sköta om en stam. Det var jag som inte orkade dadda med folk som dig.
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha!

Det är ju uppenbart iaf vilka man kan tänka sig att snacka med här:)
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktet om dig stände ju för fasiken, Ramayne, Du var ingen komplett idiot , Som vissa av de i DSA!:)

Välkommen ut i det fria, Ramayne!:cool:
 

DeletedUser

Guest
Nej, det var inte jag som var tw-trött och inte orkade sköta om en stam. Det var jag som inte orkade dadda med folk som dig.

Hade du problem med mig hade du gärna fått ta upp dom, märkte inget när allt var frid och fröjd och stammen fortfarande hölls samman av adam och övriga ledningen.

Men tänker inte disskutera detta med dig, du får gärna ta upp klagomål och jag vill gärna veta vad du menar med "dadda".
 

DeletedUser

Guest
Hade du problem med mig hade du gärna fått ta upp dom, märkte inget när allt var frid och fröjd och stammen fortfarande hölls samman av adam och övriga ledningen.

Men tänker inte disskutera detta med dig, du får gärna ta upp klagomål och jag vill gärna veta vad du menar med "dadda".

Talk to the hand!
 

DeletedUser

Guest
YES! En av de mognaste kommentarerna jag sett på TW...

Man kanske skulle ta ett account och se runt på spelarna i denna världen?
(Verkar vara sämre nivå här än i många andra världar, iaf på barnsligheten)

Och du själv som inte har för förmågan att uppfatta ironi, är du så mogen? :cool:
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
-Hej, jag heter mesut, Vill du umgås? /mesut
- Ja gärna, NOOOOOOOOOOOOOOT /PC


och där ser man mognadsgraden på dina inlägg...


Tycker faktiskt att de du sa purple inte har med detta och göra.

Som korat säger "där ser man mognadsgraden på dina inlägg" Kanske tänka en gång till innan du skriver.

Det du utför där e ju ren mobbing. Kanske någon i Admin som kan kolla upp detta? För mobbing hör inte hemma här eller någon annan stans.
 

DeletedUser

Guest
Vafan han är vår kompis. Han tar det inte seriöst, han tar det som ett skämt. Purples skämt är bara så dåliga så man knappt förstår dom :rolleyes:
 
Topp