Betyg @ Slagfältet

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Kunde tro att RockarMedJesus var en bra spelare ? :thinking:

Jag tänker inte gå in i den diskussionen ärligt talat. Vill du tycka att jag är dålig är det ditt val, jag är i alla fall nöjd med min prestation överlag i kriget då jag krigat på väldigt många konton och i många fronter. Sedan är det alltid upp till andra att bedömma ens insats, jag har inte spelat bra på Jesus, det erkänner jag. Men jag är fortfarande nöjd med min prestation i kriget. Tror alla som gjort en resa, som den jag gjort genom kriget, kan skriva under på hur slitsamt det är att sitta dygnet runt i lite över en månad med kö-konton till höger och vänster, med offensiv på offensiv emot sig.
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tänker inte gå in i den diskussionen ärligt talat. Vill du tycka att jag är dålig är det ditt val, jag är i alla fall nöjd med min prestation överlag i kriget då jag krigat på väldigt många konton och i många fronter. Sedan är det alltid upp till andra att bedömma ens insats, jag har inte spelat bra på Jesus, det erkänner jag. Men jag är fortfarande nöjd med min prestation i kriget. Tror alla som gjort en resa, som den jag gjort genom kriget, kan skriva under på hur slitsamt det är att sitta dygnet runt i lite över en månad med kö-konton till höger och vänster, med offensiv på offensiv emot sig.



PoetN returns!
 

DeletedUser

Guest
..

du slutade i v14? du körde i Povel Ramel, .. kan själv säga hur de känns att bli attackerad av en stam som har 120mile?. TYT, jag satt på 1 konto var kö cirka 60dagar. men de va typ för 20dagar sen fick 30inkommande av de, hade bara 300k?. sen var kö på en rekytering, blev attackerad av 5-6 spelare som är i TNW några med 400k 1 med 1mille. och jag hade bara 200k då , för jag var kö på Kiwi93. adlade 1 by av Mosa, De sammanlagt adlade 4byar av mig. och dödade cirka 28Adel av de. och var inne hela tiden för att klara de?. :thinking: där får du ditt svar ''Hur de känns vara inne hela dan över 1månad''. har varit om mkt värre. TYT = som hade cirka 120-130mille när de attackerade mig. Klarade ganska bra. men tappade 5byar. dödade runt 15-20off. så är ditt mer jobbig eller mitt?. vet att du är en bra spelare, men det är inte så jobbigt som du tror =) :awsm:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Allt handlar om planering utav sin tid, att sen sitta dygnet runt med ett kö-snitt på 4-5 konton som alla har attacker emot sig. Det är jobbigt oavsett planering. Eftersom du måste kolla till alla kontona konstant nästan för korta adelståg samt ducka trupper som rekryteras, farmer, murar och smedjor ska byggas. Det blir ett slitgöra oavsett disponering utav tiden. Sedan är det självfallet jobbigare ju större stammarna är - det nekar jag inte till.
 

DeletedUser

Guest
okej.

men du sa du sitter kö vilken konto spelar du då?.. jag ber ursäkt att jag sa att du var dålig, visste inte du satt på så många konto som hade inkommande på sig.. och de va du =). jag förstår. Garga1 sjunger mkt. men Han är duktig. Kan slå vad om han är bättren alla i DSA som försvarare. för att han har dödat över 350Adel de jävligt bra. och han har massa byar kvar.
 

DeletedUser

Guest
men du sa du sitter kö vilken konto spelar du då?.. jag ber ursäkt att jag sa att du var dålig, visste inte du satt på så många konto som hade inkommande på sig.. och de va du =). jag förstår. Garga1 sjunger mkt. men Han är duktig. Kan slå vad om han är bättren alla i DSA som försvarare. för att han har dödat över 350Adel de jävligt bra. och han har massa byar kvar.

Garga1 sjunger inte speciellt mycket faktiskt,och när han gör det låter det bara falskt och han är inte speciellt duktig på det alls.
Angående antal off som Adam dödat så är det nån mer än dina 15-20 off du dödad emot TYT.
 

DeletedUser

Guest
...

vadå inte duktig vet du hur svårt är att rensa honom man ser på hans belöningar och OBF.
 

DeletedUser

Guest
Asg

ICA-Stig omg du går ner .. du har tappat 3byar.. inte mkt men ändå ;P. du har 994k du hade 1,020k . ;P
 

DeletedUser

Guest
^^.

Dani nä, ? jag kanske inte förstog ej anaflabet han är ganska bra spelare, undrar hur DSA ska klara sig´, de har kämpat länge.
 

DeletedUser

Guest
Petålv, vad du än säger så är Adam bättre en dig på allt inom tw med hästlängder.

End of story.
 

DeletedUser

Guest
På slagfältet är utan tvekan GoW den absolut främsta i det här kriget. Närmsta spelare kommer inte i närheten faktiskt. De utan insyn i DSA förstår nog inte riktigt hur mkt han gjort.
 

DeletedUser

Guest
Tillbaka igen och ser att ni håller mig lågt....

Vad jag vet så tog ni inte en ända by förutom retake från mig någon gång....

Måste uppdatera mig lite då jag dock har varit borta ett tag och haft kö.

Ni pratar ni:)
 
Topp