Betyg @ Slagfältet

DeletedUser

Guest
Ännu en forumlek där vi betygsätter våra fiender, jaaa!! :D
(Rip-off från oändligt många andra världars forum)


Källkod:
Farligaste offensiva spelare på slagfältet:

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: 

Ofarligaste offensiva spelaren: 

Enklaste offer/sämsta deffspelare:

Desperatast: 

Roligast: 

Omognast/jobbigast:


Kopiera, svara och motivera gärna era svar.
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Farligaste offensiva spelare på slagfältet:
Fredgo. Ända spelaren som bevisat att han kan hantera off än så länge.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet:
Tinglo är enda spelaren som jag väggat emot! =( (så kan bara säga att hon är bäst^^)
Vet dock att hon är helt värdelös defensivt ;p

Ofarligaste offensiva spelaren:
Birkefelt. "Hej jag skickar 500 fejks detta kriget med inga offs, skall också tillägga att ja skickar alltid ifrån samma by :D"

Enklaste offer/sämsta deffspelare:
Outkastarna, bara att plocka byar här :)
Synd att de sista byarna ligger en bit ifrån mig nu :(

Desperatast:
Dark Halo :D

Roligast:
Younes-141, du är en trevlig filur. Synd att du inte vill hjälpa mig i kriget :(

Omognast/jobbigast:
Hifarn
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet:
Vassaste offensiva är en titel som är oerhört svår att bedömma såhär tidigt, eftersom det egentligen inte varit några större hot men hittills skulle jag nog säga antingen Baxisten eller anaflabeten, dessa herrar håller riktigt bra tempo i köttandet och går framåt som ånglok trots fronter överallt. Sedan är anaflabeten ganska söt faktiskt :rolleyes: Nu ställer säkerligen många sig frågan varför jag inte tar QTU på denna plats. Motiveringen är simpel, han adlar massa småbyar överallt bara hittills och det är enligt mig ingen vidare merit, klustertätningens era lär dock vara över snart för dig och då ska dina skills bli roliga att bevittna ;)

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet:
Anaflabeten får jag nog sätta här. Världen är ung, så det kan förändras oerhört men utav vad vi sett hittills blev han mitt självklara val.

Ofarligaste offensiva spelaren:
Random person ur SuSa skulle jag nog säga, eller någon utav småstammarna ^^

Enklaste offer/sämsta deffspelare:
Lämnar denna blank tills vidare

Desperatast:
Lämnar denna blank tills vidare

Roligast:
Anaflabeten <3

Omognast/jobbigast:
FashionCore, tack och lov är du rimmad nu!
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet:
Fredgo. Ända spelaren som bevisat att han kan hantera off än så länge.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet:
Tinglo är enda spelaren som jag väggat emot! =( (så kan bara säga att hon är bäst^^)
Vet dock att hon är helt värdelös defensivt ;p

Ofarligaste offensiva spelaren:
Birkefelt. "Hej jag skickar 500 fejks detta kriget med inga offs, skall också tillägga att ja skickar alltid ifrån samma by :D"

Enklaste offer/sämsta deffspelare:
Outkastarna, bara att plocka byar här :)
Synd att de sista byarna ligger en bit ifrån mig nu :(

Desperatast:
Dark Halo :D

Roligast:
Younes-141, du är en trevlig filur. Synd att du inte vill hjälpa mig i kriget :(

Omognast/jobbigast:
Hifarn



Kan säga så här Tinglo kan sköta deff med det vet man nu efter ett tag ^^ hon kan det på värld 3 i alla fall :)
 

ej anaflabet

Member
Reaktionspoäng
0
Bumpar denna :)

Farligaste offensiva spelare på slagfältet:
Beroende på hur man ser,
Mergatroid är en solklar etta om man tänker i att hålla i. Aktiviteten sprudlar och hans offensiver är ypperliga :)
Garga1 är en jävel på att ta tillbaka byar man tar av honom, så inom den "kategorin" är han etta :)

Vassaste defensiva spelaren på slagfältet:
Av det jag mött så sitter såklart Garga1 högst upp på tronen här med :)

Ofarligaste offensiva spelaren:
Lämnar denna blank...

Enklaste offer/sämsta deffspelare:
RockarMedJesus :awsm:

Desperatast:
Mergatroid, den jäveln ger aldrig upp =(

Roligast:
Ramayne & Povel <3

Omognast/jobbigast:
Rovet, du kan ta dina rens ifrån 80 h och förstöra för någon annan nästa gång! :( </3
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offesiva spelaren
Från fienden har jag faktiskt inte stöt på någon riktigt vass offensiv spelare, bästa var väl Tottas (har inte någon front mot SuSa).
Annars är väl Garga och mergatroid två givna kandidater. Att se hur Garga bt 5-6 fulla nukes var eyegasm!
Mergatroids senaste offensiv mot Stonebow (rättstavat?) var inte heller att leka med. Annars är det väl Analfabel, möjligen tinglo och hennes jävla nukeadlar som kan vara irriterande!:crybaby:

Vassaste deffensiva spelare

Hmmm... Måste nog vara Tottas, den enda jag riktigt mött offensivt. Dock var du faktiskt ingen hejjare på att deffa. Tyvärr:)
Om man får nämna någon på egen sida så är Jesusgubben för himla go! Riktigt duktig deffare.

Ofarligaste spelaren offensivt

Måste ju helt klart vara bengalo. Har faktiskt svårt att hitta någon som skickat sämre adelståg under detta kriget. Annars är det ett flertal Opticospelare samt SuSa spelare som har väldiga problem med både hur en offby ska se ut samt hur man ska skicka tåg.

Enklast offer/Ofarligaste spelaren

Ta nån räändom i SuSa (Inte analfabet, Tinglo, stonebow och dark halo) eller Optico (inte tottas) så har vi rätt lätta försvarslösa saker om dom någon gång skulle släppa lite på incsen så man fick bygga off.

Desperatast

Vet faktiskt inte, desperat? Mhh, jag var rätt desperat imorse. Adlade en liten barbar.

Roligast

Daniel <3 eller random i DSA.

Omognast/Jobbigast

Helt klart nån i Optico som då och då skickar 300 fejks från samma by :(
 

DeletedUser

Guest
Farligaste Offensiva Spelaren.
Ptja, jag har haft 100 incs under min tid här, så farligaste offensiva spelaren måste därför vara den som skickade dem - purepower. Adelstågen var hyfsat vältajmade, men att flika in deff efter var ingen succé. Även här var dock 75 procent av alla anfall fakes, så vet inte hur mycket det har bevisat. Annars vill jag framhäva spelare som RockarMedJesus och Mergatroid.

Vassaste Defensiva Spelaren.
Vem som helst i DSA, men garga1 tar nog priset. Att sitta där framme i fronten där det smäller dygnet runt från in princip hela SuSa är ingen lek, men likväl klarar han det galant. Om man ser till ze Allians så kan vi säga så här. Under fem, om ens några, av våra tåg under detta krig har blivit snipade. Tycker det säger det mesta om kompetensen på att spela defensivt och ekonomiskt med trupperna.

Ofarligaste Spelaren Offensivt.
Rftsad heter han väl, den där killen som skickar defensiva nuke's och hoppas rensa våra kära byar. Sämre taktik får man leta efter.

Enklaste offer/Ofarligaste Spelaren.
Tottas och Bengalo. Ni må ha relativt mycket poäng, men konsten att faktiskt vägga/snipa adelståg från 30 timmar bort är ingenting ni är bra på. Sen om man skulle smälla in runt 1000 fakes blandat med några tåg och rens på någon noob i SuSa's kluster så skulle det nog bli ett riktigt ståhej på assistans-forumet, även om man utan svårigheter kan märka ut fake:sen och tagga tågen och även om anfallen landade om 67 och en halv timme.

Desperatast.
Tycker nog att rftsad passar in här, ytterligare beskrivning överflödig.

Roligast
Min käre lilla Anton såklart. <3
Annars får man ge en social tribut till Jesus och även herr jj91 i Exc som jag känner sen gamla dagar.

Omognast/Jobbigast
:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ni i DSA är verkligen självgoda , He2he

Nej, skulle inte kalla det självgod. För tillfället finns det helt enkelt ingen annan stam som har bevisat att dem kan lika mycket bara. Simple truth.

Enda jag tror är riktigt nära oss är såklart våra allierade, men utanför den skaran tappra krigare så tror jag ICA är den stam som också är riktigt duktiga. Dom har jag dock inte sätt någonting av så därför kan jag inte sätta någon av dom på min lista.

Sen finns det också fakta på att stammen som köttar och deffar bäst just nu är DSA, tar 3 sek att kolla på OBA/D rankingen för stammar och OBA/D för spelare.
 

DeletedUser

Guest
OB-d leder ju stonebow, Överlägset, ellerhur?:)

Och vart ligger stonebow på OBA.

Stonebow var en duktig spelare, speciellt deffare. Men faktum är att han inte var speciellt duktig offensiv. När det då finns spelare som orkar både vara offensiva och ändå snipa adlar osv tycker jag är mer imponerande.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Och vart ligger stonebow på OBA.

Stonebow var en duktig spelare, speciellt deffare. Men faktum är att han inte var speciellt duktig offensiv. När det då finns spelare som orkar både vara offensiva och ändå snipa adlar osv tycker jag är mer imponerande.

Rätt svårt att vara kalas på både OBA och OBF hörreru. Om du får lite incs och blir pultad som satan någon gång så märker du säkert det :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
Mergatorid.

Stone, var också en bra offensiv. han sniprade också hur tror du han klarar sig länge mot Mergatorid, ^^.. jojo han var mest deff spelare. han var en bra proffs ;P. som klarade mot Merga i över 1månad i ett krig. båda köttade varandra stonebow, har också varit bra i v12 med 1mille. som blev adlad av TYT, han klarade länge mot de också. Stone vart än han kör är han alltid en deff spelare, först ^^. ;P Merga vet man att han är en off spelare. hoppas stonebow slutar inte.
 

DeletedUser

Guest
Rätt svårt att vara kalas på både OBA och OBF hörreru. Om du får lite incs och blir pultad som satan någon gång så märker du säkert det :)

Hehe, vill du ta dig en titt på mitt konto är du välkommen ;) Inte många farmer/förråd och smedjor kvar:crybaby:

Optico och SuSa är elaka mot mig:/
 

DeletedUser

Guest
Stone, var också en bra offensiv. han sniprade också hur tror du han klarar sig länge mot Mergatorid, ^^.. jojo han var mest deff spelare. han var en bra proffs ;P. som klarade mot Merga i över 1månad i ett krig. båda köttade varandra stonebow, har också varit bra i v12 med 1mille. som blev adlad av TYT, han klarade länge mot de också. Stone vart än han kör är han alltid en deff spelare, först ^^. ;P Merga vet man att han är en off spelare. hoppas stonebow slutar inte.

Say what!?:thinking:

Stone snipade, vad har det med offensiva kvaliteter att göra?

Sry för dubbelinlägg.

Men back to topic nu!
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Farligaste offensiva spelare på slagfältet:
Tycker faktist att Tottas är de.


Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet:
garga1 då han är grym på retake

Ofarligaste offensiva spelaren:
måste vara han som anfaller mig nu ;)

Enklaste offer/sämsta deffspelare:
finns liksom ingen specifik dålig deffspelare

Desperatast:
Förmodligen DSA men det är en svår fråga :p

Roligast:
Att kriga är kul och väldigt spännande. Måste säga DSA som är roligaste för dom ger sig inte utan de händer alltid något :)

Omognast/jobbigast:
Omognast är flyktingar. Vi lär väll se dem sen :p
 

DeletedUser

Guest
RockarMedJesus.

Kunde tro att RockarMedJesus var en bra spelare ? :thinking:
 
Topp