Betyg @ slagfältet, inspiration hämtad från ett par tidigare världar..

Reaktionspoäng
0
Källkod:
Vassaste offensiva spelaren?

Ofarligaste offensiva spelaren?

Vassaste defensiva spelaren?

Sämsta defensiva/mest desperata spelaren?

Vassaste offensiva stammen?

Sämsta defensiva stammen?

Roligare spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc?

Tråkigaste/omognaste spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc?

Världen börjar bli så långt gången att det börjar kunna göras såna här listor nu, vore intressant att se tankegångarna från flertalet spelare på denna värld och forumstrollens listor - för det glada nöjets skull. Kan bli intressant. Kan tyvärr inte göra en lista då jag inte haft nöjet att kriga i denna värld, ännu.

Motiveringar till varje svar uppskattas, det ger lite bakgrundsinfo till ditt val och gör tråden roligare som helhet.
 

DeletedUser

Guest
Vassaste offensiva spelaren? lawliet Han var den enda som tog en by av mig i kriget som inte var en retake, eller som jag kunde ta tillbaks direkt.

Ofarligaste offensiva spelaren? darrar skicka 300 yxor i adelsattacker som går fram och tillbaks. nja....

Vassaste defensiva spelaren? Xyrx, innan han gav upp. alltid väldeffade byar och flyttades runt flitigt. hade ett litet helvete med honom

Sämsta defensiva/mest desperata spelaren? Robin hamnar här. Det var mycket prat, men han föll vid första Open.

Vassaste offensiva stammen? RAWR! känns nog värst när dom trycker på, tätt följt av NbNp som har gjort sitt för hamna här.

Sämsta defensiva stammen? Beat var en stam i tidigt skede som inte visste hur man spelade defensivt, riktig USLA när *GH* tryckte på.

Roligare spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc? Ingen. Jag hatar alla jag möter.

Tråkigaste/omognaste spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc? Buckingham är tveklöst den omognaste, men inte tråkig. Han pratade alltid över huvudet på dig som om du inte var där. Han trodde även att andra gick på allt han sa.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vassaste offensiva spelaren? Finns ingen som tilltalar mig personligen, men den som tilltalat mig mest överhuvudtaget är antingen Grundbulten eller Frälsning (Och då pekar jag på Daniel.)

Ofarligaste offensiva spelaren? Robin.Ö han var alltid positivt inställd till Grundbulten och sa ja här ska vi göra retake och där ska vi göra en liten operation, men gick alltid hem tomhänt.

Vassaste defensiva spelaren? Ännu en gång fanns det ingen som kändes för jobbig för mig men en jag kände att hela vår stam inte kunde göra hål på var Grundbulten än en gång.

Sämsta defensiva/mest desperata spelaren? kneten, tappade alldeles för många byar det första som hände mot AgentG.

Vassaste offensiva stammen? Mot GNÄGG var den vassaste NbNp men totalt leder ju Rawr! annars.

Sämsta defensiva stammen? TST och *GH* kunde man köra lite som man ville mot fanns ingenting annat än deff där och en stam utan off kommer inte långt i krig.

Roligare spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc? Får säga Lakozz här.

Tråkigaste/omognaste spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc? Just tråkigaste/omognaste stämmer inte överens på någon motståndare, däremot har vi Robin.Ö från gnägg, han var inte trevlig att chatta med tycker jag. Ondast/elakast har vi däremot en obestridlig första plats på Grundbulten ;).

Lånar detta konto tills dess att bannen hävs på mitt konto, ni får lov att gissa vem detta kan vara tills dess :sneaky:.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Vassaste offensiva spelaren? Finns ingen som tilltalar mig personligen, men den som tilltalat mig mest överhuvudtaget är antingen Grundbulten eller Frälsning (Och då pekar jag på Daniel.)

Ofarligaste offensiva spelaren? Robin.Ö han var alltid positivt inställd till Grundbulten och sa ja här ska vi göra retake och där ska vi göra en liten operation, men gick alltid hem tomhänt.

Vassaste defensiva spelaren? Ännu en gång fanns det ingen som kändes för jobbig för mig men en jag kände att hela vår stam inte kunde göra hål på var Grundbulten än en gång.

Sämsta defensiva/mest desperata spelaren? kneten, tappade alldeles för många byar det första som hände mot AgentG.

Vassaste offensiva stammen? Mot GNÄGG var den vassaste NbNp men totalt leder ju Rawr! annars.

Sämsta defensiva stammen? TST och *GH* kunde man köra lite som man ville mot fanns ingenting annat än deff där och en stam utan off kommer inte långt i krig.

Roligare spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc? Får säga Lakozz här.

Tråkigaste/omognaste spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc? Just tråkigaste/omognaste stämmer inte överens på någon motståndare, däremot har vi Robin.Ö från gnägg, han var inte trevlig att chatta med tycker jag. Ondast/elakast har vi däremot en obestridlig första plats på Grundbulten ;).

Lånar detta konto tills dess att bannen hävs på mitt konto, ni får lov att gissa vem detta kan vara tills dess :sneaky:.

Tycker han gör det rätt bra emot gnägg, rawr och NbNp förtillfället tbh.
 

DeletedUser

Guest
Tycker han gör det rätt bra emot gnägg, rawr och NbNp förtillfället tbh.

Mycket möjligt att han spelar bra nu, jag syftar på den tiden jag var mer aktiv. Har visserligen börjat spela igen nu men ni kommer inte kunna vägga för evigt :sneaky:.
 

AgentG

New Member
Reaktionspoäng
0
Vassaste offensiva spelaren?
Bara att kolla obrankingen svårt att ta den från Grundbulten


Ofarligaste offensiva spelaren?
DIV4 Mycket snack och lite verkstad. Vist kan man få poäng på internadel.

Vassaste defensiva spelaren?
Även här e det svårt att förbise Grundbultens OB

Sämsta defensiva/mest desperata spelaren?
Kneten Har nog aldrig upplevt att en spelare av den storlek varit så dålig på att flytta deff eller snipa. Innan lawliet fick hjälpa sin stamkamrat gick det fint att skicka tåg från mobilen.

Vassaste offensiva stammen?
Rawr!

Sämsta defensiva stammen?
Va ju några i börja som inte va jätte vassa. Minns inte deras namn.

Roligare spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc?
Fick mest arga PM från motståndare. Kanske Nissefrans som ville ha "PA" mitt under brinnande krig. Grattis.

Tråkigaste/omognaste spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc?
Vet i fan.
 

zackeikw

Member
Reaktionspoäng
0
Vassaste offensiva spelaren? : Vinglar mellan Michelingubben elr Grundbulten

Ofarligaste offensiva spelaren? :DiV4, Mkt snack men får inget gjort

Vassaste defensiva spelaren?: Grundbulten, inge snack om saken..

Sämsta defensiva/mest desperata spelaren?: Darrar, slutade till o med ducka deffen när muren va på 0 :D

Vassaste offensiva stammen?: Rawr!

Sämsta defensiva stammen? *GH*

Roligare spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc?: Måste nog säga Kneten även om ja inte pratat så mkt me han..

Tråkigaste/omognaste spelaren i motståndarlaget du varit social med i skype/PM etc?: Många, orkar ej rabbla upp, dock har några varit riktigt vänliga ;)

///Zackeikw
 
Topp