Belöningar för stammar

DeletedUser

Guest
Satt och tänkte lite och det vore kul om det kunde bli lite belöningar för stammar såsom mest poäng, mest faramde ress, mest kött och även hall of fame belöningar. Ett liten tanke bara som jag skulle tycka vore kul! :)
 

Blitzcrank

New Member
Reaktionspoäng
0
tänkte du dig att det skulle finnas typ "dagens rövare. du och din stam har plundrat flest resurser i den här världen(....) håll detta rekord fram till midnatt för att få era belöningar"?
istället för att få utmärkelsen inviduelt kan man få det inom stammen?
typ som belöning skulle man kunna få resurser eller något?

om det är så du menar tycker jag det låter som en bra ide.


förklara lite mer tack!:)
 

DeletedUser

Guest
Menar att man kan få både individuellt och som stam. Och att man får någon typ av belöning, men inte för "dagens-utmärkelser" utan mer ifall man kommer till en viss poäng. Tror annars att det skulle typ bara vara en stam som tar alla belöningar och då kommer de få jättestor fördel om de för resurser, beror ju givetvis på hur mkt.
 

DeletedUser

Guest
Menar att man kan få både individuellt och som stam. Och att man får någon typ av belöning, men inte för "dagens-utmärkelser" utan mer ifall man kommer till en viss poäng. Tror annars att det skulle typ bara vara en stam som tar alla belöningar och då kommer de få jättestor fördel om de för resurser, beror ju givetvis på hur mkt.

tycker definitivt att detta e något att lyfta upp, få lite stamtänk tillbaka för det börjar bli bristvara
 

DeletedUser

Guest
Farmade res : Nej
Farmade byar : Nej

Stormakten : Ja
OBA : Ja
OBD : Ja

Det i så fall...
 

DeletedUser

Guest
Menar att man kan få både individuellt och som stam. Och att man får någon typ av belöning, men inte för "dagens-utmärkelser" utan mer ifall man kommer till en viss poäng. Tror annars att det skulle typ bara vara en stam som tar alla belöningar och då kommer de få jättestor fördel om de för resurser, beror ju givetvis på hur mkt.

Om de farmar mest får de ju ändå en stor fördel i resurser :p
 

DeletedUser

Guest
Menar att man kan få både individuellt och som stam. Och att man får någon typ av belöning, men inte för "dagens-utmärkelser" utan mer ifall man kommer till en viss poäng. Tror annars att det skulle typ bara vara en stam som tar alla belöningar och då kommer de få jättestor fördel om de för resurser, beror ju givetvis på hur mkt.

Hur känner ni för Dagens utmärkelser för stammar?

Är det helt uteslutet, om ja så berätta gärna varför. Om inte, motivera gärna varför ni skulle vilja se det. :)
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Hur känner ni för Dagens utmärkelser för stammar?

Är det helt uteslutet, om ja så berätta gärna varför. Om inte, motivera gärna varför ni skulle vilja se det. :)

Jag tycker det låter intressant. Bygger på motivationen och stamkänslan bl.a.
 

DeletedUser

Guest
Hur känner ni för Dagens utmärkelser för stammar?

Är det helt uteslutet, om ja så berätta gärna varför. Om inte, motivera gärna varför ni skulle vilja se det. :)

belöningarna är individuellt viktigt tycks det e sabla tjatande ibland om dom, motiverar individer dagligen bra för individen med andra ord, låt oss ta tex dagens anfallande stam kan motivera att samköra mer, för att inte tala om försvarande stam, hur detta kan motivera folk att assistera. Det kommer öka stam kommunikationen på ett positivt sätt och fler kommer delta i kommunikationen, sedan kommer motivationen att få med alla ist för den klick som är aktivast, då har jag en tanke att flest konton aktiva i anfall/försvar om det är möjligt, öka motivationen med tex dagens flest assister från allierade, med en spärr på 500 enheter per skickade som minimum. Detta kan få positiva effekter på olika stammars beteende om ni tänker igenom det:)
 

DeletedUser

Guest
Hur känner ni för Dagens utmärkelser för stammar?

Är det helt uteslutet, om ja så berätta gärna varför. Om inte, motivera gärna varför ni skulle vilja se det. :)

Jag tycker det skulle höja spelglädjen som stam då man tillsammans kan uppnå mål och uppleva framgång samt att man kämpar mycket mera för varandra än för enbart sig själv (om man bara tänker belöningar). Jag skulle tycka det vore jättekul iaf, kanske borde köra någon omröstning eller något? Kom på en grej: man ska givetvis kunna se dom likadant som tidigare, genom att gå in på stammens profil och men ska även kunna välja att dölja dom :)
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
Jag gillar det här förslaget och tycker verkligen det är något att jobba på :)
 
Topp