BB-koder sen uppdateringen

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Hej.

Är det endast jag som tycker att det är extremt störande när man går via tex anfallsplaneraren och sedan exporterar in det i anteckningar ingame så står det såhär:

http://gyazo.com/2c21ae8bb6a4fe82f3a0e2b93406b547

Det står alltså att byn finns inte, detta pga den senaste uppdateringen som gjorde att man inte kan skriva koordinaterna på detta sätt (123|456) utan måste vara skrivet på följande sätt: 123|456 ingame men när man plockar coordinater från twstats så blir det på det andra sättet. Går detta ändra?

Jag som använder de funktionerna rätt mycket skulle uppskatta det.

// Insider
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
Det fukkar upp scripten också. Om jag lägger in kordinater i ett fejkscript går det inte att lägga ut det i forumet för att bynamnen på byarna kommer upp.

Fixa detta!
 

DeletedUser

Guest
Om jag inte missförstått helt, så ska detta ligga hos utvecklarna redan - med ett önskemål om att det ska vara möjligt att stänga av den här automatiska formateringen på ett lätt sätt just för att skript och liknande inte ska förvandlas till klickbara bylänkar.
 
Reaktionspoäng
0
Om du kopierar den första texten som du får upp i AP, alltså struntar i att trycka på "exportera som BB koder", då fungerar det. Hade också problem med det. Men om du copy/paste första texten du får så blir det BB koder ingame sen.
 

DeletedUser

Guest
Det står alltså att byn finns inte, detta pga den senaste uppdateringen som gjorde att man inte kan skriva koordinaterna på detta sätt (123|456) utan måste vara skrivet på följande sätt: 123|456 ingame men när man plockar coordinater från twstats så blir det på det andra sättet. Går detta ändra?

Du kan ändra vilken information som står skrivet när du exporterar från TW-stats.
 
Topp