Bara förtydliga mig!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Lägger som ny tråd och admin får gärna låsa utan att någon hinner kommentera i denna tråd.

1. Det var Boman79s utfall mot mig som jag upplevde som på gränsen till ärekränkning. Absolut INTE admin. Har läst det missförståndet i inläggen. Jag precis som de andra i vår stam respekterar admin, även om tonen ibland blir för hög när vi som spelare upplever oss förbigågna. Det ber jag kollektivt om ursäkt för nu.

2. Att Boman79 flyttades till dåvarande nWCWKa var för att kunna förstärka ledningen där, då alla stammar i en familj behöver en aktiv ledning. Hälften av hans medlemmar var ju där också!

3. Rockaden med MA-K-Ka var för att lura er allihopa och att ni på det sättet ej skulle adla ut MA, utan att den skulle kunna återuppstå i sin forna glans vid eventuell fred. Verkar som Boman79 var den enda som gick på finten, trotts att han hade tillgång till familjens ledningsrum, och kunde läsa det där..

4. Ledsen att säga det igen, men Myrakatten hade inte någon KÖ under denna tid. När jag ej KÖade i MA så informerade mig hertigar/baroner om det tråkiga läget, under samma tid var boman ej aktiv men hade KÖ.

5. Aktiva hertigar/baroner bad oss om hjälp, som sedan tyvärr blev en het potatis istället för en räddningsaktion.

6. Ja jag vet att vi SKA hatas, vad vi än gör så gör vi något som bara gör att vi ska HATAS ännu mer..

7. Vi fortsätter att vara öppna för samtal. Även Kolhed är bra på samtal.

8. Ger alla medlemmar ett likavärde inom hela GoW. Röstar fram beslut i vår ledning och råd.

9. Ta gärna kontakt med oss ingame!
 

DeletedUser

Guest
Lägger som ny tråd och admin får gärna låsa utan att någon hinner kommentera i denna tråd.

Humm, men vaddå?
Vågar du inte stå för dina åsikter och måste be admins låsa tråden så du slipper svara på mothugg på ditt inlägg ?
Finner din begäran mer än märklig och opassande.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
DeusMachina varför skriva bara för att du ska synas. Dina åsikter vet jag redan. Du står ju och sparkar som en tokig på mig.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Ännu en gång, moderatorer stäng tråden. Jag vet redan att alla spleare som yttrar sig, anser mig vara värd ungefär lika mycket som en komocka!
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Ännu en gång, moderatorer stäng tråden. Jag vet redan att alla spleare som yttrar sig, anser mig vara värd ungefär lika mycket som en komocka!

Det finns faktiskt folk som inte dömmer andra på grund av olika pajkastningar och så kallad "fakta" på extrena forumet.
Jag kan lova att vi är många som inte ger ens en fundering på att välja sida i det här. Även om jag skulle kunna ha möjklighet att kontrollera allas påståenden så skulle det inte vara intressant då jag inte påverkas.
Som jag har sagt i en annan tråd så är jag mest glad för att min fiende splittras och inte samarbetar längre. Alla fördelar man kan få är bra fördelar:)

Så kattrag, du är värd mycket för mig och jag har full respekt för dig. Jag värderar respekterar alla fiender så länge dom inte attackerar mig på det persoliga planet.

Lura mig i spelet, nolla mitt konto eller blås mig styggt och svik mig i spelet och jag kommer inte hata eller förakta er personligt.

För en tid sedan lovade jag mig själv att jag ska sluta spela i samma ögonblick jag blir arg, ledsen eller på annat sätt påverkad negativt irl på grund av tribalwars. Jag hoppas jag kommer inse när det är dags själv, annars litar jag på att mina stamvänner påpekar det.

Vi kan ju alla försöka hålla en högre nivå i det här forumet och andas djupt någon minut innan vi skriver.

En gammal uttjatad men ändå värt att repetera citat är; behandla andra som du själv önskar bli behandlad.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp