bara för att

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej på er.

Denna tråd luktar spam så det står härliga till och jag vet att det finns de som har synpunkter på just detta. Min första handling som moderator på V9 blir att vända ryggen till detta under förutsättning att det blir lite KVALITÈT på skräpet. Jag är vad jag heter - den ödmjuke svensken MEN det gäller inte efter onsdag klockan 14. Nu är det bus och lek men 14.00 säger det **klick** och nyckeln kastas i brunnen OM tråden återgår till ordningen det vill säga. ;)

Good luck alla imorgon.
 

DeletedUser

Guest
Välkommen och grattis till moderator platsen HS :)

fråga; vadär topic på denna tråd :p om det ärräkneråd så är vi väl på 4 eller nät nu :D
 

DeletedUser

Guest
Hej på er.

Denna tråd luktar spam så det står härliga till och jag vet att det finns de som har synpunkter på just detta. Min första handling som moderator på V9 blir att vända ryggen till detta under förutsättning att det blir lite KVALITÈT på skräpet. Jag är vad jag heter - den ödmjuke svensken MEN det gäller inte efter onsdag klockan 14. Nu är det bus och lek men 14.00 säger det **klick** och nyckeln kastas i brunnen OM tråden återgår till ordningen det vill säga. ;)

Good luck alla imorgon.

Tack du ödmjuke!

Får det lov att vara en stänkare? :)
 

DeletedUser

Guest
Tack du ödmjuke!

Får det lov att vara en stänkare? :)

grannen%20i%20Beck.jpg


haha :)
 

DeletedUser

Guest
Det är sånna vi kommer se ut INNAN världen ens har börjat :D
 

DeletedUser

Guest
Hur f'''n fick du tag på den bilden på mig?
Jag vill inte att den ska komma ut :p

Var har du köpt brillorna? Enda som jag saknar.. nackskyddet har jag redan och håret färgade jag i måndags samtidigt som jag lyssnade på den extra insatta TW-radion :p
 

DeletedUser

Guest
Och DÄR åkte hänglåset på.

Fair play. Gäller alla, ÄVEN DIG, och DIG... *Onda ögat spelar över publiken..*

Lycka till alla. ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp