Bad vs. KoH

DeletedUser

Guest
Oj mesta tiden vägrade ni prata med jarc..
sedan var ni riktigt flummiga också, testfrågade i forumet, lite granna för att bekräfta för mig själv att b5* bara var för att strypa vår tillväxt. Jag fick det bekräftat. Valde en ruta där nästaqn bara jag var förutom 1 Bad by. valde en bb bredvid min och inom 5* från deras by, svaret var nej den får du ej ta. Så för mig var det klart att backstabbingen var på gång. Med mitt utsatta läge och start mitt i natten utan uppsägning. Gick inte många sekunder innan jag var översvärmad. När jag vaknade hade ni i stort rensat mig i många byar. Har inte ens kunnat snipa adel. Så ett stort grattis till en lyckad backstabbing!

Ni ligger i krig, du har inte ens en front emot Exc, likväl adlar du barbarer? Så nej, vi backstabbade inte. Vi valde att inte kunna leva i harmoni med en granne, som sakta stryper våra inkomstkällor.
 

DeletedUser

Guest
Oj mesta tiden vägrade ni prata med jarc..
sedan var ni riktigt flummiga också, testfrågade i forumet, lite granna för att bekräfta för mig själv att b5* bara var för att strypa vår tillväxt. Jag fick det bekräftat. Valde en ruta där nästaqn bara jag var förutom 1 Bad by. valde en bb bredvid min och inom 5* från deras by, svaret var nej den får du ej ta. Så för mig var det klart att backstabbingen var på gång. Med mitt utsatta läge och start mitt i natten utan uppsägning. Gick inte många sekunder innan jag var översvärmad. När jag vaknade hade ni i stort rensat mig i många byar. Har inte ens kunnat snipa adel. Så ett stort grattis till en lyckad backstabbing!
Tack för att du gör jobbet att dumförklara dig åt mig.
 

DeletedUser

Guest
....

qola som vanligt på spel som TW så hamnar ofta fel sorts personer som ledare och slutar då lyssna på andra.

är det gamla vanliga ledarna litar på att deras insikt och kunskaper är det som vinner.

prakt exempel viking harald från v1

Fan jag måste hålla med dig. Gör ont men men! :)

Cheers!
 

DeletedUser

Guest
detta var ju mycket oväntat sist jag var på detta forum var ni näst intill kära och skulle gifta er och bägge bedyrade sin trohet och lojalitet :D

men var tog den tidigare kärleken vägen, då var ni ju gulliga mot varandra, månne otrohet ligga bakom denna besvärliga skiljsmässa,:D :D :D
 

DeletedUser

Guest
men var tog den tidigare käleken vägen, då var ni ju gulliga mot varandra, månne otrohet ligga bakom denna besvärliga skiljsmässa,:D :D :D

Otrohet? Nej du BCB (ursäkta att jag förkortar ditt namn, ta inte illa upp..), här pågår ingen otrohet. Endast de rättroende och de oliktänkande. Oliktänkandet ihop med frosseri (en av sju dödssynder) har föranlett denna, våran önskeuppfyllelse hos KOH.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Otrohet? Nej du BCB (ursäkta att jag förkortar ditt namn, ta inte illa upp..), här pågår ingen otrohet. Endast de rättroende och de oliktänkande. Oliktänkandet ihop med frosseri (en av sju dödssynder) har föranlett denna, våran önskeuppfyllelse hos KOH.

ta inte ett bra namn i din orena mun.

och tror det är 3 synder och inte 2
 

DeletedUser

Guest
Otrohet? Nej du BCB (ursäkta att jag förkortar ditt namn, ta inte illa upp..), här pågår ingen otrohet. Endast de rättroende och de oliktänkande. Oliktänkandet ihop med frosseri (en av sju dödssynder) har föranlett denna, våran önskeuppfyllelse hos KOH.

tror ett visst högmod är fallet här oxå, så 2 dödssynder, avund kan oxå vara en del :D:D:D:D:D Jarc Jarc JarcO_O:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
men var tog den tidigare kärleken vägen, då var ni ju gulliga mot varandra, månne otrohet ligga bakom denna besvärliga skiljsmässa,:D :D :D


bad och koh skulle dela på världen ... koh skulle bara slakta exc å ta deras kluster å sedan skulle dom tillsammans slå mot söder,

MEN någon glömde tala om för exc att dom skulle lägga sej .. så vi stod i de norra klustret å höll å höll å höll.. å koh:s adel den föll å föll å föll,

-- vilket gjorde att koh va tvunga att barbaradla sej in i vårat kluster ..

resten har jag inte koll på..

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
bad och koh skulle dela på världen ... koh skulle bara slakta exc å ta deras kluster å sedan skulle dom tillsammans slå mot söder,

MEN någon glömde tala om för exc att dom skulle lägga sej .. så vi stod i de norra klustret å höll å höll å höll.. å koh:s adel den föll å föll å föll,

-- vilket gjorde att koh va tvunga att barbaradla sej in i vårat kluster ..

resten har jag inte koll på..

:rolleyes:

:D:D:D:D:D detta forum är extremt roande när man vet bakgrunden, tror banne mig alla dödssynderna kan räknas upp Högmod, Girighet., Vällust, Avund, Frosseri, Vrede och Lättja :D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
...

Spelar ingen roll vad jag skriver här.

BaD gick in i den första alliansen med alla intentioner att ära den och jobba på dom gemensamma målen. Men på något sätt så cyklade vår medpart av vägen gång direkt.

Det vart en IAP och vi redde ut våra problem som gjorde att vi fick en allians igen som vi kunde ställa upp på. Och vad händer då medparten cyklar av vägen igen. BaD svarar med att cykla av vägen med. :)

Vi skapar en ny tillfällig överenskommelse som ska gälla tills nästa avtal som båda sidor ska godkänna. Då tar medparten och cyklar av vägen omgående. Den här gången så skiter vi att cykla av vägen utan vi bygger vår egen väg.

Vi har ingen som helst lust att vara i en allians som inte klarar att hålla sig på vägen.

/Q
 

DeletedUser

Guest
Spelar ingen roll vad jag skriver här.

BaD gick in i den första alliansen med alla intentioner att ära den och jobba på dom gemensamma målen. Men på något sätt så cyklade vår medpart av vägen gång direkt.

Det vart en IAP och vi redde ut våra problem som gjorde att vi fick en allians igen som vi kunde ställa upp på. Och vad händer då medparten cyklar av vägen igen. BaD svarar med att cykla av vägen med. :)

Vi skapar en ny tillfällig överenskommelse som ska gälla tills nästa avtal som båda sidor ska godkänna. Då tar medparten och cyklar av vägen omgående. Den här gången så skiter vi att cykla av vägen utan vi bygger vår egen väg.

Vi har ingen som helst lust att vara i en allians som inte klarar att hålla sig på vägen.

/Q

håller bara med, avtal skall hållas, bryts avtal och inget är preciserat kring vad som skall göras så upphör avtalet, har inte bägge parter godkänt det sista avtalet, gäller det tidigare och fanns det ingen preciserad uppsägningstid då så har ni följt uppställda ramar, no shame in that:) alla har ju ramarna som gäller och har ansvar att ha koll på det
 
Senast redigerad av en moderator:

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Spelar ingen roll vad jag skriver här.

BaD gick in i den första alliansen med alla intentioner att ära den och jobba på dom gemensamma målen. Men på något sätt så cyklade vår medpart av vägen gång direkt.

Det vart en IAP och vi redde ut våra problem som gjorde att vi fick en allians igen som vi kunde ställa upp på. Och vad händer då medparten cyklar av vägen igen. BaD svarar med att cykla av vägen med. :)

Vi skapar en ny tillfällig överenskommelse som ska gälla tills nästa avtal som båda sidor ska godkänna. Då tar medparten och cyklar av vägen omgående. Den här gången så skiter vi att cykla av vägen utan vi bygger vår egen väg.

Vi har ingen som helst lust att vara i en allians som inte klarar att hålla sig på vägen.

/Q

skönt att se att eder sida äntligen börjar spela ett spel även jag förstår utan huvudvärk och mycket funderade.

KOH antingen tjafsar ni vidare eller accepterar att det är som det är nu.
jarc du är välkommen hit så gärna vill höra dina åsikter öppet.....
 

DeletedUser

Guest
...

Det finns alltid ett mål med varje avtal och 3 gången gillt så öppnade vi en dörr ut. Varför? Vi såg vart det hade tagit vägen 2 gånger före.

Kallt? Ja ABSOLUT!!!
Fult? Nej det krävs 2 för att dansa/ställa krav. Vi fick igenom våra och fick inga kravställningar tillbaka trots upprepade frågor. Allt finns på skype.
Backstab? Nej inte ens om det funnits en uppsägningstid. Den är förverkad om ena parten bryter avtalet. Tur, eller tur och tur :), så såg vi till att det inte fanns någon uppsägningstid. Så inte ens det har vi brutit mot.

Nu åter till att adla dom små grå!!! MOHAHAHAHA
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Det finns alltid ett mål med varje avtal och 3 gången gillt så öppnade vi en dörr ut. Varför? Vi såg vart det hade tagit vägen 2 gånger före.

Kallt? Ja ABSOLUT!!!
Fult? Nej det krävs 2 för att dansa/ställa krav. Vi fick igenom våra och fick inga kravställningar tillbaka trots upprepade frågor. Allt finns på skype.
Backstab? Nej inte ens om det funnits en uppsägningstid. Den är förverkad om ena parten bryter avtalet. Tur, eller tur och tur :), så såg vi till att det inte fanns någon uppsägningstid. Så inte ens det har vi brutit mot.

Nu åter till att adla dom små grå!!! MOHAHAHAHA

1 och 1/3 för att dansa.
och för mig att båda stälde krav i januari men kan inte svara för efter det eftersom jag vart lite upptagen men annat och höll inte koll på mina fåglar.

å sluta anfalla mig BAD så jag kan hämmnas på andra innan jag går tillbaka till er
 

DeletedUser

Guest
Det finns alltid ett mål med varje avtal och 3 gången gillt så öppnade vi en dörr ut. Varför? Vi såg vart det hade tagit vägen 2 gånger före.

Kallt? Ja ABSOLUT!!!
Fult? Nej det krävs 2 för att dansa/ställa krav. Vi fick igenom våra och fick inga kravställningar tillbaka trots upprepade frågor. Allt finns på skype.
Backstab? Nej inte ens om det funnits en uppsägningstid. Den är förverkad om ena parten bryter avtalet. Tur, eller tur och tur :), så såg vi till att det inte fanns någon uppsägningstid. Så inte ens det har vi brutit mot.

Nu åter till att adla dom små grå!!! MOHAHAHAHA

Förstår inte denna????? självklart finns det alltid ett mål med varje avtal och hedra avtal är en dygd, gäller bara sätta upp avtal rätt, ni har varit skötsamma pojkar och flickor denna gången BAD, imponerandeO_OO_OO_O:D:D:D
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
tusan jag som nyss köpt en ny piska för å drilla BAD till rätt mål och inte deras vanliga jag
 

DeletedUser

Guest
Bara för att sätta dit KoH ännu mer om deras gnäll - ni vara bereda att anfalla oss redan 20:00 på torsdag, enligt Jarcs inlägg i erat forum åtminstone - så sluta grina och när ni har provoserat fram kriget själva.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Bara för att sätta dit KoH ännu mer om deras gnäll - ni vara bereda att anfalla oss redan 20:00 på torsdag, enligt Jarcs inlägg i erat forum åtminstone - så sluta grina och när ni har provoserat fram kriget själva.

du fancy får jag ta de byar de tog av mig utan att ni lägger er i å blir sura ?
 
Topp