BaD går med i KoH:s ädla kamp

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Antar att det är på sin plats att gratulera BaD till sin vinst på värld 16. Skulle kunna ägna flera rader åt att tala illa om ert sätt att spela. Men det har jag märkt tjänar inget till eftersom det är, nästan, enbart BaD spelare som är här och läser. Men ni har snart tagit hem värld 16 och jag antar att ni är värda en gratulation för det.

Vill passa på att tacka alla kompisar i KOH. Otroligt att vi ens fanns kvar som tvåa, fram tills nu med tanke på att ingen av er riktigt är "elitspelare". Men ni är åtminstone ett riktigt gott gäng! Speciellt tack till Jarc. Vad andra än KoH tycker om dig är fel. Du har lett oss med bravur! Vill även be dig Wolfer att nästa gång du spelar med i en toppstam så försök att inte förstöra allt....

Over and out

det var jarc som sabbade allt inte wolfer ;)
håll dig till fakta nästa gång tack
 

DeletedUser

Guest
Vill även be dig Wolfer att nästa gång du spelar med i en toppstam så försök att inte förstöra allt....

Over and out[/QUOTE]


Tycker du ska ta reda på fakta innan du säger för mycket wemex1 om saker du inte vet om.
För i det här du skriver så har du inte pratat med jarc före märker jag ändå spelar du co på jarcs konto eller gör du inte det längre?:confused:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
...

Att det alltid ska bli pajkastning. Men skönt att alla pajar inte kastas åt vårt håll.

Kanske fler skulle vända blicken inåt istället för utåt för att hitta fel? Fast det ger oftast obehagliga sanningar.

Hybris och narcissm är fina egenskaper hos en person. ;)
 

DeletedUser

Guest
Att något sabbas skall inte läggas på en enskild person, KoH's ledning agerade som en enhet och bär då gemensamt ansvaret att avtalen inte höls. Även medlemmarna bär sitt ansvar inför de direktiv som ges.

Att påstå att vi i BaD har dålig spelstil - ja det är väl upp till var och en att ha en åsikt om. Jag tar och citierar Qola - BaD är BaD - vi har snart vunnit världen - fair eller unfair, spelar ingen roll vad Ni tycker, vi vinner den.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Att det alltid ska bli pajkastning. Men skönt att alla pajar inte kastas åt vårt håll.

Kanske fler skulle vända blicken inåt istället för utåt för att hitta fel? Fast det ger oftast obehagliga sanningar.

Hybris och narcissm är fina egenskaper hos en person. ;)

roande med tanke på att ni söker folks huvuden för sådant.
 

DeletedUser

Guest
....

Ohhhhh lilla trollet...

Man söker rumpar nör man knäver hölk....

Oläsbart och utan mening precis taipan. Jag har äntligen förstått varför du finns. För att alla andra ska verka så mycket bättre. Tom wolfer är mer lättförståelig. Och det säger ju ingenting när jag tänker efter.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Ohhhhh lilla trollet...

Man söker rumpar nör man knäver hölk....

Oläsbart och utan mening precis taipan. Jag har äntligen förstått varför du finns. För att alla andra ska verka så mycket bättre. Tom wolfer är mer lättförståelig. Och det säger ju ingenting när jag tänker efter.

kan ha att göra med att du inte förstår vad allting igentligen har att göra med.
 

DeletedUser

Guest
men skulle gärna se du inte använder ord some bastard som i många fall används i fel syfte

Du syftar på dess innebörd i form av oäkting, horunge osv. Det betyder även jävel och det var nog i det syftet som ordet användes. Noll koll.
 

DeletedUser

Guest
....

Ryktas att Qola inte förnekar nåt... Ja ska vara att tillskriva dig någon slags logik.
 

DeletedUser

Guest
slå ordet i en ordbok ist så får ni slut på käbblet, Bastard är vad det skrivs som, sen att svensk översättning inte blir bra är sin sak, ofta har utländska förolämpningar en grövre innebörd och kanske ska sättas i det sammanhanget och inte slentrianmässigt användas av människor som inte förstår hur grov förolämpningen är.... Man kan ta en del serbiska ord som inte lämpar sig eller spanska, blir inte en mindre förolämpning för att det låter fräckt....
 

DeletedUser

Guest
....

slå ordet i en ordbok ist så får ni slut på käbblet, Bastard är vad det skrivs som, sen att svensk översättning inte blir bra är sin sak, ofta har utländska förolämpningar en grövre innebörd och kanske ska sättas i det sammanhanget och inte slentrianmässigt användas av människor som inte förstår hur grov förolämpningen är.... Man kan ta en del serbiska ord som inte lämpar sig eller spanska, blir inte en mindre förolämpning för att det låter fräckt....

Hur kan något jag skriver till mig själv vara en förolämpning? En till som skriver utan koppling till verkligheten.

Är ni vänner? Jajamen!
 

DeletedUser

Guest
Jag är en lycklig bastard!!! Blir ju fan inget bra.

Tydligen vet jag och inte du. Att sedan du sitter och trollar i din strålande ignorans är bara kul.

Sen att ni försöker förklara mitt inlägg för mig och visa hur duktiga ni är blir nästan hysteriskt kul! :rolleyes:

Men eftersom ni som vanligt plockar ut en liten sak ur sitt sammanhang eller refererar till varandra så håller sig era inlägg på en lagom låg nivå som ni klarar av.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Beror i högsta grad på vad det gäller.

Ordet bastard hör helt enkelt inte hemma här.
 

DeletedUser

Guest
Hur kan något jag skriver till mig själv vara en förolämpning? En till som skriver utan koppling till verkligheten.

Asså orka att ni ens bryr att han förolämpar sig själv.. löjligt låg nivå just nu...
Låt HumbleSwede sköta sitt jobb och granska vad som är rätt och fel och ge er inte in på varenda liten detalj!
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Må så vara men jag finner inget nöje i det.

Ni kan reglerna lika väl som jag
 
Topp