BaD går med i KoH:s ädla kamp

DeletedUser

Guest
Ni bara står där o tittar, o lurpassar, det har hörts talats om från gamla visa män från förr att trupper har setts i era gråa konstiga byar!! Alla är rädda för er, ni bara ploppar upp här o där, ibland tar ni över spelarbyar som plötsligt alla blir gråa, nej nu är det dax!! Vi i BaD världsledande på denna världen förklarar nu krig mot er gråa jävlar, nu ska vi bli av med denna farsot, vi kommer troligtvis gå mot döden mot er men vi måste innan det e för sent!

Kriga väl!
 

DeletedUser

Guest
Jaddu...
Vad ska man skriva...

Stunden är inne då vi skriver historian i V 16!
Dax att bli legender!
Kriget mot barbarerna kommer troligtvis bli vår sista, denna farsot sprider fram som en löpeld över allt.
Vår fördel är att dom verkar inte ha så mycket trupper!

Tar på mig min rostiga blodiga gamla rustning sen 1700 talet, vandrar ut med blicken ner mot golvet med ett hängande huvud o kutande rygg.
utanför dörren blickar jag ut mot dom där konstiga gråa byarna, Får en klump i halsen och värk i magen, tar ett darrigt steg till och mummlar till guden oden tyst....nu kör vi!

"To become a legend you have to defeat a legend"
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
...

"Irony is a bitch" = Ironi är en tik (låter inte så bra)

Men kul att du reagerade Kattrag! You go girl! = Du går flicka! (låter inte så bra)

Gick liksom inte få till med översättning till svenska hoppas att Humble kan låta bli att slå mig på fingrarna... PLZ!
 

DeletedUser

Guest
Ni bara står där o tittar, o lurpassar, det har hörts talats om från gamla visa män från förr att trupper har setts i era gråa konstiga byar!! Alla är rädda för er, ni bara ploppar upp här o där, ibland tar ni över spelarbyar som plötsligt alla blir gråa, nej nu är det dax!! Vi i BaD världsledande på denna världen förklarar nu krig mot er gråa jävlar, nu ska vi bli av med denna farsot, vi kommer troligtvis gå mot döden mot er men vi måste innan det e för sent!

Kriga väl!

hehe.. :awsm:

har hört att dom små grå ska får förstärkning av större grå på måndag ..

:cool:
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Jaddu...
Vad ska man skriva...

Stunden är inne då vi skriver historian i V 16!
Dax att bli legender!
Kriget mot barbarerna kommer troligtvis bli vår sista, denna farsot sprider fram som en löpeld över allt.
Vår fördel är att dom verkar inte ha så mycket trupper!

Tar på mig min rostiga blodiga gamla rustning sen 1700 talet, vandrar ut med blicken ner mot golvet med ett hängande huvud o kutande rygg.
utanför dörren blickar jag ut mot dom där konstiga gråa byarna, Får en klump i halsen och värk i magen, tar ett darrigt steg till och mummlar till guden oden tyst....nu kör vi!

"To become a legend you have to defeat a legend"

man blir inte en legend av att döda en legend utan man bevisar sig vara bättre än legenden som redan finns.
 

DeletedUser

Guest
"Irony is a bitch" = Ironi är en tik (låter inte så bra)

Men kul att du reagerade Kattrag! You go girl! = Du går flicka! (låter inte så bra)

Gick liksom inte få till med översättning till svenska hoppas att Humble kan låta bli att slå mig på fingrarna... PLZ!


Endast Svenska
Detta är i första hand ett svenskt forum om inget annat anges i specifik forumsdel. Norska och danska är tillåtet så länge som det är lättförståeligt. Begränsa andra språk endast till korta citat eller fraser som passar till den specifika situationen.

Du typ klarade dig denna gången. ;)

//H

PS
Korta citat är inte ALLTID ok så förbehåller mig rätten att avgöra från fall till fall vad som kan anses ok. Detta för att slippa få varannan mening på engelska i fortsättningen. ;)
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Endast Svenska
Detta är i första hand ett svenskt forum om inget annat anges i specifik forumsdel. Norska och danska är tillåtet så länge som det är lättförståeligt. Begränsa andra språk endast till korta citat eller fraser som passar till den specifika situationen.

Du typ klarade dig denna gången. ;)

//H

PS
Korta citat är inte ALLTID ok så förbehåller mig rätten att avgöra från fall till fall vad som kan anses ok. Detta för att slippa få varannan mening på engelska i fortsättningen. ;)

förlåt herre vi är eder ödmjuka men högst ovärdiga tjänare
 

DeletedUser

Guest
....

Endast Svenska
Detta är i första hand ett svenskt forum om inget annat anges i specifik forumsdel. Norska och danska är tillåtet så länge som det är lättförståeligt. Begränsa andra språk endast till korta citat eller fraser som passar till den specifika situationen.

Du typ klarade dig denna gången. ;)

//H

PS
Korta citat är inte ALLTID ok så förbehåller mig rätten att avgöra från fall till fall vad som kan anses ok. Detta för att slippa få varannan mening på engelska i fortsättningen. ;)

Jag är en lycklig bastard!!! Blir ju fan inget bra.

Obegriplig svenska är det tillåtet? Eller kanske det räknas till danska? :-*
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Jag är en lycklig bastard!!! Blir ju fan inget bra.

Obegriplig svenska är det tillåtet? Eller kanske det räknas till danska? :-*
Grammatik & Språk
Det är inte tillåtet att kommentera en annan medlems grammatik eller språk. Om grammatiken/språket är så pass dåligt att innebörden försvinner, kan du rapportera inlägget och så tar en administratör eller moderator hand om det.

men skulle gärna se du inte använder ord some bastard som i många fall används i fel syfte
 

DeletedUser

Guest
man blir inte en legend av att döda en legend utan man bevisar sig vara bättre än legenden som redan finns.

Det är ett ordspråk, Ta inte allt bokstavligt. Ligger lite i det iaf...
Ska också vara petig då...
Om man slår en "legend" behöver man faktiskt inte vara bättre än den för det, kan ligga massa andra faktorer bakom legendens nederlag.
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Det är ett ordspråk, Ta inte allt bokstavligt. Ligger lite i det iaf...
Ska också vara petig då...
Om man slår en "legend" behöver man faktiskt inte vara bättre än den för det, kan ligga massa andra faktorer bakom legendens nederlag.

japp har med att göra hur det görs och om folk kommer ihåg det som det de är eller om de får se en anna syn på det som inte stämmer.
legender är något som skapas av handlingar och inte att 1 person bara säger det.
 

DeletedUser

Guest
är helt enkligt regelboken angående det citatet.
däremot ska man inte citera inlägg från andra ställen på forumet .
ska dubbelchecka med en mod

Är du helt borta?

Det är ju från den här tråden som han tagit ditt citat sluta trolla och tänk lite. Nä det är för mycket begärt jag vet...

Gunde har inte rätt jämt och du är beviset...
 

DeletedUser

Guest
Antar att det är på sin plats att gratulera BaD till sin vinst på värld 16. Skulle kunna ägna flera rader åt att tala illa om ert sätt att spela. Men det har jag märkt tjänar inget till eftersom det är, nästan, enbart BaD spelare som är här och läser. Men ni har snart tagit hem värld 16 och jag antar att ni är värda en gratulation för det.

Vill passa på att tacka alla kompisar i KOH. Otroligt att vi ens fanns kvar som tvåa, fram tills nu med tanke på att ingen av er riktigt är "elitspelare". Men ni är åtminstone ett riktigt gott gäng! Speciellt tack till Jarc. Vad andra än KoH tycker om dig är fel. Du har lett oss med bravur! Vill även be dig Wolfer att nästa gång du spelar med i en toppstam så försök att inte förstöra allt....

Over and out
 
Topp