Backstabber

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag bryr mig faktiskt inte vad du tror.
Raggar tw vänner? Jag kanske ber om någons kik för att kunna skriva ifrån mobilen, te.x om man skulle vilja nå den eller bara snacka? Exakt som du frågade efter min skype.

Skaffa riktiga? Du har ingen, INGEN aning om jag har IRL vänner eller inte.

Grejen med skype är att man har det i grunden för att vara med i stora samtal osv med stammar bland annat, vilket sen blir ett utvecklas lite till att snacka privat med folk (jag använder det nästan bara för tw dock, antar att det är för att jag inte har vänner ;( )

Kik används mer för att lösa tjejer via instagram för 12 åringar samt lösa tjejer lite då och då. Om du nu faktiskt har irl vänner, så måste de alla vara ganska mobbade...

Btw så är det ett spel, du krigar mot folk. Om du möter din kompis på CoD, är han också fredad då? :D
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Grejen med skype är att man har det i grunden för att vara med i stora samtal osv med stammar bland annat, vilket sen blir ett utvecklas lite till att snacka privat med folk (jag använder det nästan bara för tw dock, antar att det är för att jag inte har vänner ;( )

Kik används mer för att lösa tjejer via instagram för 12 åringar samt lösa tjejer lite då och då. Om du nu faktiskt har irl vänner, så måste de alla vara ganska mobbade...

Btw så är det ett spel, du krigar mot folk. Om du möter din kompis på CoD, är han också fredad då? :D

Kanske inte fredad. Men det är CoD.
På TW kan man lägga ner flera veckor på en by, sen ska din "vän" sno den?
 

DeletedUser

Guest
Kanske inte fredad. Men det är CoD.
På TW kan man lägga ner flera veckor på en by, sen ska din "vän" sno den?

Hhahaha JAA det spelet går ut på.................................... Orkar inte helt seriöst, vafan är ditt problem? Alltså har någon nånsin blivit arg för att ens Kompis tagit din by, när era stammar krigar? :D
 

DeletedUser

Guest
Återigen, handlar om att man inte kan lita på dig.

Det var du som tog upp detta genom att säga att jag inte har problem att adla från mina ''vänner''.
Jag gick i krig med Adam på hp13, för vi spelade i olika stammar.
Är jag en hemsk person för det? Fråga Adam vet jag haha
 

udieucry

Member
Reaktionspoäng
0
Det var du som tog upp detta genom att säga att jag inte har problem att adla från mina ''vänner''.
Jag gick i krig med Adam på hp13, för vi spelade i olika stammar.
Är jag en hemsk person för det? Fråga Adam vet jag haha

Vi har olika syner på vänner, alright? Nöjer mej med det.

Jag skulle iaf aldrig kunna adla en vän.
 

DeletedUser

Guest
Det var du som tog upp detta genom att säga att jag inte har problem att adla från mina ''vänner''.
Jag gick i krig med Adam på hp13, för vi spelade i olika stammar.
Är jag en hemsk person för det? Fråga Adam vet jag ha


Jag hatar Berne efter denna händelse... :( Krossade mitt hjärta </3



Udieboy, Det du inte förstått tror jag är att som Berne säger så är detta ett spel där man ska Adla och Döda varandra. Jag skulle aldrig låte Berne vara på en värld ifall vi inte sagt att vi ska spela med varandra? Klart man har kontakt och pratar som vanligt men om han adlar mig ja då var han den bättre spelaren och då förtjänade han det?

Vi säger att du tränat fotboll i hela ditt liv, du är duktig på sporten, Sen kommer vi säger Lars och blir din "Vänn". Lars spelar i rival laget och är jätte duktig. Ni möter varandra i finalen och han vinner. Är han en opålitlig vänn för att han inte LÄT dig vinna eller LÄT dig göra mål?

Du måste kunna skilja på en Vänn och en Spelkamrat
 
Reaktionspoäng
18
har du fått skriva av dig lite nu Udie? :awsm: sa till dig förra classic att noobs som du inte skulle levt om jag och linus hade lirat starten vilket vi gjorde denna gången och vad hände? :O :O :O jo vi adlade dig <3
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp