Bättre eller sämre än förr (Snackar v2 här)

DeletedUser

Guest
Tjo, ingen kommer nog ihåg mej men fick lust att besöka mina gamla jaktmarker igen...men märker dock att TW verkar ha förändrats rätt så mycket.

Så ni som varit med från the old days, är det bättre nu än det var i början? är det värt att hoppa in igen efter att inte ha lirat i ett antal år??

Tack för mej, Nalle
 

DeletedUser

Guest
Tw har fått några +.

Men nu måste man tyvärr lägga ner ganska mkt pengar på spelet i början för att vara med i toppen :) Men för varje vecka som går behöver man inte lägga ur lika mkt.
 

DeletedUser

Guest
hmm ja såg att premium verkar ha byggts ut rätt så ordentligt, men btw är det v21 man ska köra på som gammal räv?
 

DeletedUser

Guest
Kör faktiskt en hel del just från v2 på v21. Men annars släpps nästa värld om 1-4 veckor skulle jag tro.
 

DeletedUser

Guest
Aja hänger på v21 för att lära mej spelet igen, om någon från gamla MR eller ÖL lirar där kan ni väl ta kontakt med mej :)
 

Florre

Member
Reaktionspoäng
0
Tjo, ingen kommer nog ihåg mej men fick lust att besöka mina gamla jaktmarker igen...men märker dock att TW verkar ha förändrats rätt så mycket.

Så ni som varit med från the old days, är det bättre nu än det var i början? är det värt att hoppa in igen efter att inte ha lirat i ett antal år??

Tack för mej, Nalle

Människor har ju alltid en tendens att sakna "gamla goda tiden", men jag skulle ända säga att Tribalwars har blivit bättre, dock så är det nog en smaksak. :)
Jag gillar nya tw mer iallfall!
 

DeletedUser

Guest
Ren moral och etik finns knappt kvar, så på det sättet va det bättre för. Det fanns även goda diplomater osv förr som höll koll på sina medlemmar på ett annat sätt.

Däremot gillar jag dagens tw mer då det släppt för mig ingame ;)

Välkommen tillbaka!

/ nico
 

DeletedUser

Guest
Tjo, ingen kommer nog ihåg mej men fick lust att besöka mina gamla jaktmarker igen...men märker dock att TW verkar ha förändrats rätt så mycket.

Så ni som varit med från the old days, är det bättre nu än det var i början? är det värt att hoppa in igen efter att inte ha lirat i ett antal år??

Tack för mej, Nalle

Jag minns dig i alla fall :) Och det är svårt att säga om det är bättre eller sämre än innan - vissa saker har blivit väldigt mycket bättre, medan det finns en del som jag inte gillar alls lika mycket. Spelet är det samma i grunden, med vissa köpbara fördelar. Men den största skillnaden finns nog bland spelarna, det är mycket svårare idag och det beror inte på att spelarna är bättre, utan mer på att mentaliteten förändrats enormt mycket. Idag är det nog väldigt svårt att komma upp sig om man börjar som nybörjare... Men välkommen tillbaka :)
 

DeletedUser

Guest
Ren moral och etik finns knappt kvar, så på det sättet va det bättre för. Det fanns även goda diplomater osv förr som höll koll på sina medlemmar på ett annat sätt.

Däremot gillar jag dagens tw mer då det släppt för mig ingame ;)

Välkommen tillbaka!

/ nico

Haha du fick mej att komma ihåg min gamla diplomat i ÖL på v4, tror ingen på den världen riktigt förstod hur mycket hans fingertopps känsla styrde mycket av vad som skedde, bästa tiden i TW hade man där jäklar vad vi spöa folk vast vi var så små :) merga med Ecalos och vann tillslut :p

Jag minns dig i alla fall :) Och det är svårt att säga om det är bättre eller sämre än innan - vissa saker har blivit väldigt mycket bättre, medan det finns en del som jag inte gillar alls lika mycket. Spelet är det samma i grunden, med vissa köpbara fördelar. Men den största skillnaden finns nog bland spelarna, det är mycket svårare idag och det beror inte på att spelarna är bättre, utan mer på att mentaliteten förändrats enormt mycket. Idag är det nog väldigt svårt att komma upp sig om man börjar som nybörjare... Men välkommen tillbaka :)

Tjena Nova du häger här fortfarande alltså :) Med svårt att vara nybörjare menar du att folk inte like lätt hjälper newbs då eller?
 

DeletedUser

Guest
Tjo, ingen kommer nog ihåg mej men fick lust att besöka mina gamla jaktmarker igen...men märker dock att TW verkar ha förändrats rätt så mycket.

Så ni som varit med från the old days, är det bättre nu än det var i början? är det värt att hoppa in igen efter att inte ha lirat i ett antal år??

Tack för mej, Nalle

Jo....känner igen dig sen V2 tiden....spelar själv fortfarande dock inte under samma nick...(forums trollar med samma som förr dock).

tycker själv att spelets glansdagar har gått för att aldrig mer återse ljuset....Dyker väl upp en å annan stjärna från förr men "tyskarna/se crew/trollen skjutit sönder spelet fullständigt och det är inte längre roligt att spela inte ens om man skulle lira med gamla rävar!:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Jäkla trevligt att se lite gamla ansikten, men fan då är det dags att komma tillbaka och kötta sönder lite folk, återställa ÖL på kartan och ta an alla jävlar som försöker sätta sig på oss.

Saknar dock min episka diplomat :/
 

DeletedUser

Guest
Btw gör en till förfrågan, någon som sett till Sargan?? min diplomat på v4 som kunde sälja in vad fan som helst till vem som helst (tänker på chaos som blev grundlurade innan vi gick i krig med dom)

Behöver ha min slipade sweet-talker på v21 nu :p
 

Bushdoctor

Member
Reaktionspoäng
0
Måste nog hålla med Wallin här...både bättre och roligare förr...Hej nallen :) Minns dig från v4
 
Topp